Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: [Mk I] padł immo  (Przeczytany 1621 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Karol Rutkowski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 41
  • Skąd: Ełk
  • Posiadany samochód: Citroen C5 2,2 Hdi exclusive
  • Miejscowość: Ełk
[Mk I] padł immo
« dnia: Listopad 30, 2010, 07:31:49 »
Witam. Mam problem, padł mi immow moim c5 2,2 hdi 2002 r.! Cały czas krzyczy błąd "Engine immobiliser fault". Dodam, że nie mam żadnej karty z kodami.Co mam robic?Pomóżcie....


Był kumpel i próbowaliśmy go odpalić na kable, aku padnięty.Może tu coś?

Offline Emil Uzunow

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 3 416
  • Skąd: Pruszków
  • Posiadany samochód: C5 MkII Break 2.2 BiTurbo BVA 2007 r. Exclusive
  • Zainteresowania: Od cytryny po ryby
  • Miejscowość: Pruszków
Re: [Mk I] padł immo
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 30, 2010, 08:01:01 »
A w jakiej sytuacji to się stało ?
Na początek odłączyłbym akumulator, żeby się zastanowił nad swoim zachowaniem :)
Po takim zabiegu i u mnie pojawia się komunikat EIF. Wtedy należy zamknąć samochód kluczykiem, bądź z pilota (Nie zawsze na początku daje się zamknąć go z pilota.). Jak już zamkniesz auto to otwórz je z pilota i wtedy spróbuj go odpalić. U mnie takie operacje po odłączeniu aku zawsze się sprawdzają.

Offline Karol Rutkowski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 41
  • Skąd: Ełk
  • Posiadany samochód: Citroen C5 2,2 Hdi exclusive
  • Miejscowość: Ełk
Re: [Mk I] padł immo
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 30, 2010, 08:05:33 »
Niechcący przekręciłem stacyjke na biegu i od tego momentu są te wariacje, a do tego teraz jeszcze aku chyba padl od kręcenia.


Odłączyłem aku na kilkanaście minut jak sugerowałeś, jest całkowicie padnięty i do tego teraz krzyczy błędy esp, hamulców, immo i airbagów.

Offline Maciej Jaroszewski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 309
  • Skąd: WROCŁAW
  • Posiadany samochód: Citroen BX 1.8 TZD Turbo + klima, 1990; był: C5 2.2 HDi kombi Exclusive, 2002; Renault Megane III
  • Miejscowość: WROCŁAW
Re: [Mk I] padł immo
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 30, 2010, 08:41:49 »
Jeśli jak piszesz aku jest padnięty, to na 99% jest to jego wina. Takie komunikaty o immo miałem jak mój aku był słaby ale jeszcze całkiem dobrze kręcił. Jednak wtedy jego wydajność jest niewielka i obciążenie rozrusznikiem powoduje spore spadki napięcia skutkujące błędami elektroniki. Najlepiej byłoby zacząć od wymiany aku, a przy początku zimy to i tak będzie pewnie potrzebne.
--
Maciej Jaroszewski, Wrocław
Citroen BX 1.8 TZD Turbo, 1990;
był: Citroen C5 2.2 HDi kombi Exclusive, 2002
tel. 602-132 955

Offline Michal Wladyniak

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 993
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Renault Megane Grandtour Limited 2015/C4GP 2.0 HDI EAT6 Shine 2017
  • Miejscowość: Kraków
Re: [Mk I] padł immo
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 30, 2010, 09:00:25 »
za małe napięcie i BSI głupieje , wymień aku i problemy znikną

Offline Emil Uzunow

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 3 416
  • Skąd: Pruszków
  • Posiadany samochód: C5 MkII Break 2.2 BiTurbo BVA 2007 r. Exclusive
  • Zainteresowania: Od cytryny po ryby
  • Miejscowość: Pruszków
Re: [Mk I] padł immo
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 30, 2010, 09:53:06 »
Dokładnie, musisz jechać po nową bateryjkę...

Offline Karol Rutkowski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 41
  • Skąd: Ełk
  • Posiadany samochód: Citroen C5 2,2 Hdi exclusive
  • Miejscowość: Ełk
Re: [Mk I] padł immo
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 30, 2010, 09:54:51 »
Przyjechał mechanik, podpiął pod swój aku kablami i kręcił aż załapał. Mówi, że być może paliwo zamarzło. Zabrał do siebie na warsztat, zobaczymy co będzie za kilka godzin. Co do aku to pewnie będę musiał zwymienić. Tak na marginesie, mam aku Varty i coś mi się wydaje, że nie był wymieniany od nowości - auto jest z Belgii i na aku są jakieś dziwne napisy - myślę, że po belgijsku ;d

Offline Grzegorz Sługocki

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 018
  • Skąd: Zielona Góra
  • Posiadany samochód: Citroen C5 2.0 HDI 2001r// 2.0 B+LPG 2009r
  • Miejscowość: Zielona Góra
Re: [Mk I] padł immo
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 30, 2010, 14:58:20 »
No Varta szła na pierwszy montaż to pewnie oryginał więc biedaczek już przeżył swoje i należy mu się odpoczynek :).Pozdro

Offline Michal Wladyniak

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 993
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Renault Megane Grandtour Limited 2015/C4GP 2.0 HDI EAT6 Shine 2017
  • Miejscowość: Kraków
Re: [Mk I] padł immo
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 30, 2010, 17:35:01 »
Az dziwne ze tyle wytrzymal :)

Offline Michal Wladyniak

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 993
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Renault Megane Grandtour Limited 2015/C4GP 2.0 HDI EAT6 Shine 2017
  • Miejscowość: Kraków
Re: [Mk I] padł immo
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 30, 2010, 17:35:01 »
Az dziwne ze tyle wytrzymal :)

Offline Karol Rutkowski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 41
  • Skąd: Ełk
  • Posiadany samochód: Citroen C5 2,2 Hdi exclusive
  • Miejscowość: Ełk
Re: [Mk I] padł immo
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 30, 2010, 19:06:04 »
Autko odebrane. Mechanik podpiął pod komputer i okazało się, że to przekaźnik świec żarowych i po nitce do kłębka doszli do samych świec, które wymienili. Aku oczywiście też nowy.No i teraz trzeba zobaczyć co to będzie dalej...

Offline Emil Uzunow

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 3 416
  • Skąd: Pruszków
  • Posiadany samochód: C5 MkII Break 2.2 BiTurbo BVA 2007 r. Exclusive
  • Zainteresowania: Od cytryny po ryby
  • Miejscowość: Pruszków
Re: [Mk I] padł immo
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 30, 2010, 19:57:06 »
Cytuj

Michał Władyniak napisał:
Az dziwne ze tyle wytrzymal :)


Moja cytryna jest z 2001r. a aku byl z 2002 roku :) wymieniony w marcu tego roku :)