po założeniu nowej dźwigienki max 100km przejechane i pękała jedna objawy to:
-dymienie z wydechu
-praca na 3 cylinkrach (szarpanie silnimiem)
-spalanie srednie 12 litrow
-najważniejsze to brak mocy słabo wkręca się na obroty
wyjmij rozrusznik za nim nasz otwór do zablokowania kola zamachowego. Zdejmij również gorę osłony rozrządu na wałku.
Weź lusterko (niewielkie 5x10cm większe się tem nie zmieści) kręć wałem, aż zobaczysz w otworze w kółku wałka rozrządu otwór. Jeśli się nie myle wchodzi w niego pret okolo 8mm średnicy
Jesli będziesz widzał, że otwory się nakładaja włóż pret 6mm w otwor za rozrusznikiem delikatnie krec walem w lewo i prawo aż zaskoczy (pret wskoczy w otwor i zablokuje kolo zamachowe)
Wtedy za pomoca lusterka sporz na kolo wałka rozrzadu. otwory powinny sie pokrywać. u Ciebei naprwawdopodobniej tak nie jest.
Wtedy silnik od strony kolka pasowego na lewarek i wyjmuj gorna lape trzymajaca silnik zdejmuj olony od rozrzadu i go przestaw zeby otwory sie pokrywaly
u mnie byl jedenn zabek do tylu ale w dizlu to bardzo duzo
jeszcze jedno mi zawsze lamalo tą samą dzwigienkę czyli pierwsza od kółka wałka rozrządu.
Co do wymieny dzwigienki to mam taką wprawę, że bez wyjmowania wałka rozrządu potrafię ją założyć