Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: [Mk3] Silnik 1.6 THP  (Przeczytany 34669 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Grzegorz Maczek

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 121
  • Skąd: Gdynia
  • Posiadany samochód: C4 1.6 HDi
  • Miejscowość: Gdynia
[Mk3] Silnik 1.6 THP
« dnia: Maj 06, 2011, 08:55:26 »
Cytaty z forum Puga, niezle sie zapowiada...Anti Pollution Sytem Faulty juz mialem, ale to jak widac moze byc ciag dalszy jeszcze...

“ witam koleżeństwo,
ja wprawdzie użytkuje Citroena C5 ale mam właśnie ów silnik 1.6 thp 156 KM. niestety musze potwierdzić wszystkie negatywne opinie:(
od ponad 6 m-cy ASO próbuje usunąć u mnie problem spadku mocy w moim aucie. zdążyli wymienić mi już sonde lambde, katalizator, pompe (niestety nie wiem jaką konkretnie - nie znam się na mechanice pojazdowej) aż w końcu stwierdzili że problem z utratą mocy po przekroczeniu 2 tys obrotów w moim samochodzie to przesunięty rozrząd. moje C5 stało u nich ponad 3 tyg. (tu potwierdzam opinie z zagranicznych forów że auta stoją dłuuuugo w ASO) i w końcu wyjechało. 2,5 miesiąca miałem spokój i w tygodniu przed Wielkanocą problem powrócił - ponownie auto przechodzi w tryb wolnossący i muli tak, że cinquecenta mnie wyprzedzają:( potwierdzam także, że zauważyłem ze mój Citroen chodzi głosno jak diesel (moze nie tak jak na filmikach na youtube, ale głośno). a teraz najgorsze - pierwszy raz zdażyło mi sie to ok 9 tys. km a teraz mam 19 tys. km (tylko pamiętajcie ze regularnie pojawiałem sie w tym okresie w ASO - 5 dni auto jeździ, od tygodnia do dwóch stoi). żenujące jest to ze Citroen Polska wogóle nie wie co z tym zrobić i nie potrafią zdiagnozować dokładnie tego problemu. to że wymieniano u mnie w/w elementy ukłądu spalania wynika z ich instrukcji postepowania gdy komputer pokaże komunikat jak to miało miejsce u mnie "Anti Pollution Sytem Faulty". zapytacie czemu wybrałem ten silnik? ano dlatego ze mało jeżd