Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Żakładanie sterownika centralnego zamka - instrukcja  (Przeczytany 80028 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Andrzej Kiryluk

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 4
  • Skąd: Hajnówka
  • Posiadany samochód: c5 , espace
  • Miejscowość: Hajnówka
Odp: Żakładanie sterownika centralnego zamka - instrukcja
« Odpowiedź #25 dnia: Luty 04, 2017, 10:14:22 »
Sposób rewelacyjny wszystko działa i kierunki też

Offline Tomasz Witek

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 134
  • Skąd: Bytom
  • Posiadany samochód: Xara Picasso silnik 2.0 HDi, rok2004
  • Miejscowość: Bytom
Odp: Żakładanie sterownika centralnego zamka - instrukcja
« Odpowiedź #26 dnia: Lipiec 16, 2017, 23:01:12 »
Zepsuł mi się "centralny", wyjaśniam co było i jak to naprawić.
Mam zamontowany zamek centralny, zgodnie z powyższymi schematami, układ z 2 przekaźnikami wpięty w linię drzwi pasażera. jakieś 2 miesiące temu, zamek zaczął odbijać. czyli jak zamykałem auto pilotem, zamek się zamykał i momentalnie otwierał. jakby jakieś drzwi nie zostały domknięte. były wszystkie domknięte, ale zamek drzwi pasażera, jakoś tak na słuch - niemrawo działał, więc go wymieniłem na nowy. problem ustąpił. na dwa miesiące. Teraz znowu zamek "odbija". auta nieda się zamknąć bo mam zapieczone bębenki, dziurki na kluczyk w drzwiach. masakra. ale rozebrałem dwie tapicerki, mierzę czy jest sygnał zamknięcia drzwi i czy po mechanicznym (kluczykiem) zaryglowaniu drzwi, jest zwarcie do masy potwierdzające ze zamek jest zamknięty(w obydwu drzwiach). Wszystko jest. Ale przy okazji odkryłem, że jak zamknę "kluczykiem" drzwi kierowcy, to centralny działa dobrze, znaczy zamyka się i nic nie odbija. Czyli wniosek (błędny!) że kable są sprawne. Więc chyba dołożony przezemnie układ "alarmu (i centralnego)" na pilota przestał działać? no to wyjąłem go, i do wtyczki wtykam zworkę zrobioną z drutu i  przytykam do masy - zamek się zamknął i trzyma. puszczam mase- zamek się otwiera, a nie powinien. No cholera myślałem że popsułem te wejście do BSI od drzwi pasażera. no bo skoro zamykanie kluczykiem działa - to kable są sprawne..... Okazuje się że nie. zamknięcie kluczykiem drzwi kierowcy, ignoruje sygnał potwierdzający prawidłowe zaryglowanie zamka drzwi pasażera. Okazało się że mam przerwę na kablu pomiędzy kabiną a drzwiami. tam się przylutowałem, bo nie trzeba było odkręcać dziadowskich torksów, a po latach, kabel został przytrzaśnięty, i pękał po trochu. Rozebrałem schowek nad kolanami pasażera, przylutowałem się wewnątrz w kabinie, i to Wam też radzę zrobić. nie kopcie w gumowym peszelku i trzymajcie bębenki, zamki w drzwiach w ciągłej gotowości do pracy. Pozdrawiam

Offline Jakub Kałdonek

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 24
  • Skąd: LPU
  • Posiadany samochód: Xsara Picasso
  • Zainteresowania: motoryzacja
  • Miejscowość: LPU
Odp: Żakładanie sterownika centralnego zamka - instrukcja
« Odpowiedź #27 dnia: Wrzesień 12, 2017, 12:23:23 »
Zgodnie z poradami z pierwszej strony wpiąłem się w przewód dający sygnał do zamknięcia i otworzenia drzwi z przycisku na konsoli. Takie wpięcie pozwala na otwieranie i zamykanie tylko jednym przyciskiem na pilocie, ale nie uaktywnia ono sygnalizacji działania układu miganiem kierunkowskazów. Cały wczorajszy dzień poszukiwałem właściwych pinów na pająku od świateł i znaleziony pin od kierunkowskazu aktywował światła stop :o
Wczorajszą walkę zakończyłem wpięciem się na krótko w światła pozycyjne, ale one dość słabo świecą więc chciałbym dobrać się do kierunkowskazów.
Czy po wpięciu się w instalację w drzwiach sygnał zamykania będzie sygnalizować zamknięcie kierynkowskazami? W który pin  się wpiąć? Przewody na samym dole chyba są od głośników.
Mam pilot z trzema przyciskami. Czy mogę trzeci sygnał wpiać w kabel odpowiedzialny na follow home?

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka


Offline Karol Chyla

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 936
  • Skąd: Połaniec
  • Posiadany samochód: Grand Scenic 2,0 16V LPG, była Xsara Picasso 2,0HDi 2002r.;
  • Miejscowość: Połaniec
Odp: Żakładanie sterownika centralnego zamka - instrukcja
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 12, 2017, 19:23:09 »
Wszystko masz opisane na wczesniejszej stronie. Sa tam moje zdjęcia ktora kostka w bsi i ktory przewod trzeba przeciąć. Kostkanod drzwi którą prezentujesz jest wprost polaczona z bsi. To jeden z dwoch najniższych pionów.
Dostan się do bsi i bedziesz mial wsystko jak na dłoni.
Funkcja oswietlania drogi do domu jest w standardzie w pikusiach. Wystarczy po wylaczeniu silnika zrobic blinde długimi światłami i zostana wlaczone na ok 2 minuty światła mijania.

Offline Jakub Kałdonek

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 24
  • Skąd: LPU
  • Posiadany samochód: Xsara Picasso
  • Zainteresowania: motoryzacja
  • Miejscowość: LPU
Odp: Żakładanie sterownika centralnego zamka - instrukcja
« Odpowiedź #29 dnia: Wrzesień 12, 2017, 20:51:46 »
Zdjecia z pierwszego postu wygasły, w pozostałych nie ma konkretów.
Wiem, że follow home jest w standardzie, ale nie ma takiej opcji w pilocie.
 Chcę fabrycznemu follow home przypisać jeden z przycisków na pilocie...


Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

Edit:
Po pomiarach miernikiem wychodzi na to, że dolny przewód od strony zewnętrznej ma stałe napiecie 11-12V które zanika w momencie zamykania zamka, dolny przewód od strony wnętrza to masa, a na przewodzie w drugim rzędzie od dołu, pierwszym od strony zewnętrznej pojawia się napięcie w momencie zamykania zamka. Czyli muszę się wpiąć w przewód na którym napięcie zanika w momencie zamykania. Funkcję follow home spróbuję połączyć z pilotem i pochwalę się efektem ;)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 13, 2017, 18:34:38 wysłana przez Jakub Kałdonek »

Offline Tomasz Szlauderbach

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 10
  • Skąd: Łódź
  • Posiadany samochód: Xsara picasso 2.0hdi 2001r.
  • Miejscowość: Łódź
Odp: Żakładanie sterownika centralnego zamka - instrukcja
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 15, 2017, 17:05:08 »
Witam. Udało się ogarnąć ten centralny bo już drugi raz próbuje ogarnąć to w swojej XP i nic nie daje efektow

Offline Andrzej Biernat

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 250
  • Skąd: Zabrze
  • Posiadany samochód: Hyundai Tucson 2.0 CVVT '09 + LPG Lovato/ Ford C-Max 1.0 EB '13
  • Zainteresowania: Wędkarstwo, komputery, majsterkowanie
  • Miejscowość: Zabrze
Odp: Żakładanie sterownika centralnego zamka - instrukcja
« Odpowiedź #31 dnia: Październik 09, 2017, 07:40:53 »
Padło już to pytanie wcześniej ale zaginęło w gąszczu wypowiedzi odnośnie samego centralnego zamka:
Czy ktoś wie jak podłączyć zamek klapy bagażnika do centralki CZ??
Który przewód?? Gdzie go zlokalizować??




edit:
póki co olałem temat zamka bagażnika - jak znajdę odpowiedź to wrócę do tematu.


jak na razie udało mi się podłączyć samą centralkę.
Zgodnie z powyższym zdjęciem - pin sterujący zamkami to ten na dole z lewej strony - kolor przewodu jasny brązowy (beżowy czy coś takiego) - w wiązce niebieskiej wtyczki przy BSI są dwa przewody w tym kolorze - prawdopodobnie jeden jest od prawych drzwi drugi od lewych - na logikę, jeśli tak jest to nie ma znaczenia który przewód przetniemy i wepniemy się zgodnie z instrukcją posiadanego sterownika.
Czytając wcześniejsze posty wnioskuję że kolor przewodu trzeba samemu sprawdzić - różnie to z tym bywa.
Po podłączeniu sterownika - kierunkowskazy normalnie reagują jak przy użyciu klucza - cel osiągnięty - 440zł zaoszczędzone.
Koszt dorobienia klucza z pilotem bez karty kodowej - 750 zł, koszt dorobienia samego klucza z imo - 250zł (poza serwisem Citroena)+ sterownik CZ 60zł + pół godziny własnej pracy =310zł :) + do tego po jednym pilocie do każdego klucza - 2 pełne komplety :)
I wszystko działa jak przy kluczu za 750zł :)

Jednak nie jest tak kolorowo -  mam mały problem, który zgłosiłem u producenta sterownika - coś jest skopane w wiązce sterownika albo w elektronice - wszystko działa - zamyka i otwiera - prawie tak jak ma być ale na opak - przycisk otwierania zamyka i odwrotnie.
W sumie nie przeszkadza, kwestia przyzwyczajenia :)


edit:
temat opanowany po konsultacji z producentem :) - wystarczyło dwa kabelki zamienić miejscami i wszystko gra jak ta lala :)
« Ostatnia zmiana: Październik 17, 2017, 06:00:36 wysłana przez Andrzej Biernat »

Offline robert alechandrowski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 402
  • Skąd: warszawa
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara Picasso 2.0 hdi 2006r
  • Zainteresowania: motoryzacja modelarstwo F1C
  • Miejscowość: warszawa
Odp: Żakładanie sterownika centralnego zamka - instrukcja
« Odpowiedź #32 dnia: Listopad 15, 2017, 19:42:48 »
Mam pytanie dotyczące podłączenia, rozumiem że trzeba przeciąć przewody sterowania siłowników w lewych drzwiach.
Następnie podłączyć przewody ze sterownika

https://zapodaj.net/74f41f9b4d639.jpg.html



Wiadoma rzecz zasilanie do plusa a minus na masę, a który przewód podpinamy pod BSI i w którym miejscu ?
Tak żeby sygnalizacja kierunkami i dioda wewnątrz działała.

https://zapodaj.net/e54842a703fe3.jpg.html

Przepraszam ale nie mogę umieścić obrazka  :( zapodałem więc linki do obrazków.

Offline Andrzej Biernat

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 250
  • Skąd: Zabrze
  • Posiadany samochód: Hyundai Tucson 2.0 CVVT '09 + LPG Lovato/ Ford C-Max 1.0 EB '13
  • Zainteresowania: Wędkarstwo, komputery, majsterkowanie
  • Miejscowość: Zabrze
Odp: Żakładanie sterownika centralnego zamka - instrukcja
« Odpowiedź #33 dnia: Listopad 16, 2017, 06:13:52 »
W moim Pikusiu temat sam się rozwiązał.
Jeśli wcinasz się w przewód otwórz/zamknij na linii BSI-zamek, a wcześniej działały Ci kierunkowskazy podczas otwierania i zamykania kluczem + kontrolka po zamknięciu, to nic się nie zmieni, dalej tak będzie działało tylko że po użyciu pilota ze sterownika CZ.
Po prostu, wpięty w ten przewód sterownik udaje klucz - taki mój subiektywny wniosek :) - on się powinien bardziej nazywać "emulator klucza"
Nie podłączałem sterownika CZ do kierunkowskazów indywidualnie.
Na tym polega cała zabawa - przy minimalnym koszcie, uzyskujesz efekt jak przy oryginalnym kluczu ze sterowaniem :)


Jeśli kierunki nie reagują na klucz to trzeba podłączać zgodnie z pełną instrukcją sterownika - kierunkowskazy + dioda sygnalizacyjna, jeśli jest w opcji sterownika a tego już nie rozkminiałem.
« Ostatnia zmiana: Listopad 16, 2017, 06:24:14 wysłana przez Andrzej Biernat »

Offline robert alechandrowski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 402
  • Skąd: warszawa
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara Picasso 2.0 hdi 2006r
  • Zainteresowania: motoryzacja modelarstwo F1C
  • Miejscowość: warszawa
Odp: Żakładanie sterownika centralnego zamka - instrukcja
« Odpowiedź #34 dnia: Listopad 16, 2017, 06:38:10 »
Cytuj
Jeśli wcinasz się w przewód otwórz/zamknij na linii BSI-zamek, a wcześniej działały Ci kierunkowskazy podczas otwierania i zamykania kluczem + kontrolka po zamknięciu, to nic się nie zmieni, dalej tak będzie działało tylko że po użyciu pilota ze sterownika CZ.
Reasumując podłączam przewody pomiędzy Bsi a siłownik zamka bez rozcinania  ( dokładam do istniejącej instalacji )
np. szybkozłączką. Czy trzeba coś ciąć izolować itp.

Offline Andrzej Biernat

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 250
  • Skąd: Zabrze
  • Posiadany samochód: Hyundai Tucson 2.0 CVVT '09 + LPG Lovato/ Ford C-Max 1.0 EB '13
  • Zainteresowania: Wędkarstwo, komputery, majsterkowanie
  • Miejscowość: Zabrze
Odp: Żakładanie sterownika centralnego zamka - instrukcja
« Odpowiedź #35 dnia: Listopad 16, 2017, 07:06:13 »
trzeba rozciąć.


Nie widzę w Twoich schematach opcji podłączenia "minus,przerwa" stosowany we Francuzach ze sterowaniem zamkami jednym przewodem.


przesyłam widok schematu z mojego sterownika


Tylko w moim przypadku był jakiś błąd montażowy - przyciski otwierania i zamykania działały odwrotnie ale po konsultacji z producentem - zamieniłem przewody żółty z żółtoczarnym[/size] w kostce sterownika i jest poprawnie :)

Offline robert alechandrowski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 402
  • Skąd: warszawa
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara Picasso 2.0 hdi 2006r
  • Zainteresowania: motoryzacja modelarstwo F1C
  • Miejscowość: warszawa
Odp: Żakładanie sterownika centralnego zamka - instrukcja
« Odpowiedź #36 dnia: Listopad 16, 2017, 07:30:23 »
Kupiłem ten sterownik jako dedykowany dla Citroen i peugeot

http://allegro.pl/sterownik-zamka-centralnego-pilot-peugeot-citroen-i5349305537.html

Czy to nie będzie zamek sterowany minusem z dolnego linku ?

Offline Andrzej Biernat

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 250
  • Skąd: Zabrze
  • Posiadany samochód: Hyundai Tucson 2.0 CVVT '09 + LPG Lovato/ Ford C-Max 1.0 EB '13
  • Zainteresowania: Wędkarstwo, komputery, majsterkowanie
  • Miejscowość: Zabrze
Odp: Żakładanie sterownika centralnego zamka - instrukcja
« Odpowiedź #37 dnia: Listopad 16, 2017, 07:46:04 »
Nie mam pojęcia ale możesz porównać schematy mojego sterownika dla "minus/przerwa" i "minus"
Najlepsze jest to że schematu "minus/przerwa" nie ma w standardowej instrukcji montażu tego sterownika - dostępnej na stronie producenta.
Dostałem go dopiero po zakupie sterownika w postaci poradnika.


Ja kupiłem ten sterownik:
http://allegro.pl/sterownik-centralnego-zamka-na-pilota-markowy-rtx-i5157459353.html

Offline robert alechandrowski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 402
  • Skąd: warszawa
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara Picasso 2.0 hdi 2006r
  • Zainteresowania: motoryzacja modelarstwo F1C
  • Miejscowość: warszawa
Odp: Żakładanie sterownika centralnego zamka - instrukcja
« Odpowiedź #38 dnia: Listopad 16, 2017, 07:57:29 »
OK dziękuję za pomoc spróbuje dowiedzieć się u producenta a jak nie to będę się podpierał twoimi schematami  :)

Offline Andrzej Biernat

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 250
  • Skąd: Zabrze
  • Posiadany samochód: Hyundai Tucson 2.0 CVVT '09 + LPG Lovato/ Ford C-Max 1.0 EB '13
  • Zainteresowania: Wędkarstwo, komputery, majsterkowanie
  • Miejscowość: Zabrze
Odp: Żakładanie sterownika centralnego zamka - instrukcja
« Odpowiedź #39 dnia: Listopad 16, 2017, 08:10:31 »
Spoko, jak potrafię to pomagam :)


Najlepsze jest to że piloty w zakupionym sterowniku są identyczne jak oryginalne piloty które mam w Hyundaiu :) różni je tylko logo :) - taka ciekawostka :)

Offline robert alechandrowski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 402
  • Skąd: warszawa
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara Picasso 2.0 hdi 2006r
  • Zainteresowania: motoryzacja modelarstwo F1C
  • Miejscowość: warszawa
Odp: Żakładanie sterownika centralnego zamka - instrukcja
« Odpowiedź #40 dnia: Listopad 16, 2017, 16:27:06 »
Sterownik ogarnięty wszystko działa, sygnalizacja kierunkami jest działa też dioda i lampki sufitowe.
Zrobiłem to trochę po swojemu w najprostszy sposób
Najwięcej pracy było z rozebraniem elementów tapicerki żeby się dostać do wiązki.
OPIS MONTAŻU
1) Wyszukujemy przewodów sterujących siłownikiem (występuje w nich naprzemiennie + albo - w zależności od tego
czy zamek jest otwarty czy zamknięty
2) Przecinamy te przewody, do tych przewodów podłączamy sterownik ( według schematu połączenie bezpośrednio do siłowników )
Cześć odciętych przewodów idących w kierunku wnętrza samochodu izolujemy
3) Podłączamy sterownik do zasilania i sprawdzamy działanie zamka ( gdyby wystąpiła zamiana przycisków na pilocie, musimy
zamienić przewody na podłączeniu do siłownika )
Gdy wszystko działa to izolujemy przewody mocujemy centralkę i składamy tapicerkę  ;)

  https://zapodaj.net/054ff478f8749.jpg.html

Najlepsze jest to że piloty w zakupionym sterowniku są identyczne jak oryginalne piloty CITROENA z logo, nikt nawet się nie zorientuje  ;D


Offline Andrzej Biernat

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 250
  • Skąd: Zabrze
  • Posiadany samochód: Hyundai Tucson 2.0 CVVT '09 + LPG Lovato/ Ford C-Max 1.0 EB '13
  • Zainteresowania: Wędkarstwo, komputery, majsterkowanie
  • Miejscowość: Zabrze
Odp: Żakładanie sterownika centralnego zamka - instrukcja
« Odpowiedź #41 dnia: Listopad 16, 2017, 18:26:58 »
Sterownik ogarnięty wszystko działa, sygnalizacja kierunkami jest działa też dioda i lampki sufitowe.
Zrobiłem to trochę po swojemu w najprostszy sposób
Najwięcej pracy było z rozebraniem elementów tapicerki żeby się dostać do wiązki.
OPIS MONTAŻU
1) Wyszukujemy przewodów sterujących siłownikiem (występuje w nich naprzemiennie + albo - w zależności od tego
czy zamek jest otwarty czy zamknięty
2) Przecinamy te przewody, do tych przewodów podłączamy sterownik ( według schematu połączenie bezpośrednio do siłowników )
Cześć odciętych przewodów idących w kierunku wnętrza samochodu izolujemy
3) Podłączamy sterownik do zasilania i sprawdzamy działanie zamka ( gdyby wystąpiła zamiana przycisków na pilocie, musimy
zamienić przewody na podłączeniu do siłownika )
Gdy wszystko działa to izolujemy przewody mocujemy centralkę i składamy tapicerkę  ;)

  https://zapodaj.net/054ff478f8749.jpg.html

Najlepsze jest to że piloty w zakupionym sterowniku są identyczne jak oryginalne piloty CITROENA z logo, nikt nawet się nie zorientuje  ;D


Wnioskuję że przeciąłeś 2 przewody?? Dziwnie trochę ☺

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka


Offline robert alechandrowski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 402
  • Skąd: warszawa
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara Picasso 2.0 hdi 2006r
  • Zainteresowania: motoryzacja modelarstwo F1C
  • Miejscowość: warszawa
Odp: Żakładanie sterownika centralnego zamka - instrukcja
« Odpowiedź #42 dnia: Listopad 16, 2017, 18:40:00 »
Dokładnie dwa od zasilenia siłownika
Przewodu od BSI nie dotykałem bo to on steruje całą resztą.

Offline Andrzej Biernat

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 250
  • Skąd: Zabrze
  • Posiadany samochód: Hyundai Tucson 2.0 CVVT '09 + LPG Lovato/ Ford C-Max 1.0 EB '13
  • Zainteresowania: Wędkarstwo, komputery, majsterkowanie
  • Miejscowość: Zabrze
Odp: Żakładanie sterownika centralnego zamka - instrukcja
« Odpowiedź #43 dnia: Listopad 16, 2017, 18:45:39 »
Dokładnie dwa od zasilenia siłownika
Przewodu od BSI nie dotykałem bo to on steruje całą resztą.
No to mamy drugi działający sposób podłączenia sterownika ☺

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka


Offline robert alechandrowski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 402
  • Skąd: warszawa
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara Picasso 2.0 hdi 2006r
  • Zainteresowania: motoryzacja modelarstwo F1C
  • Miejscowość: warszawa
Odp: Żakładanie sterownika centralnego zamka - instrukcja
« Odpowiedź #44 dnia: Listopad 16, 2017, 19:00:09 »
Fajne jest to że nie dotykałem BSI poza tym można to zrobić w lewych bądź prawych drzwiach
Tak naprawdę to działa jak byśmy ryglowali drzwi kluczykiem  ;)   

Offline Andrzej Biernat

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 250
  • Skąd: Zabrze
  • Posiadany samochód: Hyundai Tucson 2.0 CVVT '09 + LPG Lovato/ Ford C-Max 1.0 EB '13
  • Zainteresowania: Wędkarstwo, komputery, majsterkowanie
  • Miejscowość: Zabrze
Odp: Żakładanie sterownika centralnego zamka - instrukcja
« Odpowiedź #45 dnia: Listopad 16, 2017, 19:06:00 »
Fajne jest to że nie dotykałem BSI poza tym można to zrobić w lewych bądź prawych drzwiach
Tak naprawdę to działa jak byśmy ryglowali drzwi kluczykiem  ;)
W opisanej wyżej metodzie samego bsi nie ruszasz, poza odkręceniem jednej śrubki i odchyleniem bsi , to jest najkrótsza droga podpięcia sterownika, wystarczają standardowe kable sterownika i przecina się jeden przewód pomiędzy bsi a siłownikiem zamka.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka


Offline robert alechandrowski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 402
  • Skąd: warszawa
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara Picasso 2.0 hdi 2006r
  • Zainteresowania: motoryzacja modelarstwo F1C
  • Miejscowość: warszawa
Odp: Żakładanie sterownika centralnego zamka - instrukcja
« Odpowiedź #46 dnia: Listopad 16, 2017, 19:35:07 »
Andrzej wszystko się zgadza ale musisz mieć sterownik który podaje minus lub go odcina na przewód od BSI
(Podanie minusa na ten przewód zamyka a odcięcie minusa otwiera)

W moim patencie można podłączyć każdy sterownik

Offline Andrzej Biernat

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 250
  • Skąd: Zabrze
  • Posiadany samochód: Hyundai Tucson 2.0 CVVT '09 + LPG Lovato/ Ford C-Max 1.0 EB '13
  • Zainteresowania: Wędkarstwo, komputery, majsterkowanie
  • Miejscowość: Zabrze
Odp: Żakładanie sterownika centralnego zamka - instrukcja
« Odpowiedź #47 dnia: Listopad 16, 2017, 19:37:03 »
Andrzej wszystko się zgadza ale musisz mieć sterownik który podaje minus lub go odcina na przewód od BSI
(Podanie minusa na ten przewód zamyka a odcięcie minusa otwiera)

W moim patencie można podłączyć każdy sterownik
Nie lubię wyważać otwartych drzwi ☺

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka


Offline robert alechandrowski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 402
  • Skąd: warszawa
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara Picasso 2.0 hdi 2006r
  • Zainteresowania: motoryzacja modelarstwo F1C
  • Miejscowość: warszawa
Odp: Żakładanie sterownika centralnego zamka - instrukcja
« Odpowiedź #48 dnia: Listopad 16, 2017, 19:43:14 »
Cytuj
Nie lubię wyważać otwartych drzwi ☺

Ja patrzyłem na estetykę mam dwa kluczyki identyczne z kluczami fabrycznymi
Nikt nigdy nawet nie będzie podejrzewał że zamki otwiera sterownik  ;)
Nie byłem pewien czy mój sterownik ma taką funkcję wiec podpoiłem najprościej jak było można.
 

Offline Andrzej Biernat

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 250
  • Skąd: Zabrze
  • Posiadany samochód: Hyundai Tucson 2.0 CVVT '09 + LPG Lovato/ Ford C-Max 1.0 EB '13
  • Zainteresowania: Wędkarstwo, komputery, majsterkowanie
  • Miejscowość: Zabrze
Odp: Żakładanie sterownika centralnego zamka - instrukcja
« Odpowiedź #49 dnia: Listopad 16, 2017, 19:45:37 »
Cytuj
Nie lubię wyważać otwartych drzwi ☺

Ja patrzyłem na estetykę mam dwa kluczyki identyczne z kluczami fabrycznymi
Nikt nigdy nawet nie będzie podejrzewał że zamki otwiera sterownik  ;)
Oj chyba do fabrycznych im trochę brakuje ale to nie jest istota tego tematu ☺

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka