Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Sposób na wybicie drążków?  (Przeczytany 2455 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Krzysztof Seweryński

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 74
  • Skąd: Świdnik
  • Posiadany samochód: Xsara Picasso 1.8i 16V 2001r. + LPG
  • Miejscowość: Świdnik
Sposób na wybicie drążków?
« dnia: Lipiec 17, 2011, 11:09:03 »
Witam
Jak w temacie, może któryś z kolegów to robił a może podpatrzył w warsztacie sposób na wybicie drążków skrętnych tylnej belki. Z drążkiem stabilizującym nie miałem problemu ponieważ końcówki wieloklinów mocowane są w gniazdach, które mozna lekko rozgiąć klinem natomiast dwa pozostale nie mają takiej opcji. oczywiście na końcach zą zblokowane srubami i podkladkami mimosrodowymi - wszystko rozkręcone, zapunktowane. Celem jest wymiana czopów i łożysk igiełkowych (ewentulanie regeneracja gniazda wahacza). Robie również dokumentacje z tej operacji, która chetnię zamieszczę w FAQ-u oczywisice jak uda sie wybić te zapieczone drążki.
Picasso nie jest dla wszystkich - tylko dla koneserów!

Offline Bartosz Klewicki

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 568
  • Skąd: Kołobrzeg
  • Posiadany samochód: KIA CARNIVAL 2.9 2006
  • Miejscowość: Kołobrzeg
Re: Sposób na wybicie drążków?
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 18, 2011, 03:56:19 »
Na forum xsary ktos robil belke sa zdjecia
były  ZX 1,6 avantage
         XSARA  1.4  2000r
Xsara Picasso 2.0 HDI 03

Offline Dariusz Kulewski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 431
  • Skąd: Police
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara Picasso 1.6 HDi '05, C-4 GP 1,6 HDi '10
  • Miejscowość: Police
Re: Sposób na wybicie drążków?
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 19, 2011, 08:52:28 »
Cytuj

Krzysztof Seweryński napisał:
Witam
Jak w temacie, może któryś z kolegów to robił a może podpatrzył w warsztacie sposób na wybicie drążków skrętnych tylnej belki. Z drążkiem stabilizującym nie miałem problemu ponieważ końcówki wieloklinów mocowane są w gniazdach, które mozna lekko rozgiąć klinem natomiast dwa pozostale nie mają takiej opcji. oczywiście na końcach zą zblokowane srubami i podkladkami mimosrodowymi - wszystko rozkręcone, zapunktowane. Celem jest wymiana czopów i łożysk igiełkowych (ewentulanie regeneracja gniazda wahacza). Robie również dokumentacje z tej operacji, która chetnię zamieszczę w FAQ-u oczywisice jak uda sie wybić te zapieczone drążki.

Co prawda nigdy nie robiłem tej wymiany i nie widziałem jak to wygląda ale może jakbyś podgrzał to być może by  poszło
Darek

Offline Krzysztof Seweryński

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 74
  • Skąd: Świdnik
  • Posiadany samochód: Xsara Picasso 1.8i 16V 2001r. + LPG
  • Miejscowość: Świdnik
Re: Sposób na wybicie drążków?
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 19, 2011, 21:05:37 »
Witam ponownie
jak kolega wspomnial bez palnika acetylenowego sie nie obylo... 2 dni ciezkiej pracy (juz wiem dlaczego robocizna jest taka droga heh) wymienione czopy,  łożyska, odboje, szczeki hamulca przy okazji :-). Chciałem podnieść troche tyl wyszło delikatnie za wysoko - o 1 lub 2 ząbki wielowypustu za duzo przekrecilem ale i tak jestem z siebie dumny. Jeśli ktos ma zamiar naprawiać sam tylna belke chetnie służe pomocą.
Picasso nie jest dla wszystkich - tylko dla koneserów!

Offline Dariusz Kulewski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 431
  • Skąd: Police
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara Picasso 1.6 HDi '05, C-4 GP 1,6 HDi '10
  • Miejscowość: Police
Re: Sposób na wybicie drążków?
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 20, 2011, 07:31:59 »
To jak zrobiłeś dokumentację to poproszę na e-maila i wstaw do zrób sam
Darek