Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: [Mk2] 2.2 hdi opinie  (Przeczytany 29744 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Marek Grzenda

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 9
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5 2.2 hdi biturbo break bva
  • Miejscowość: Warszawa
[Mk2] 2.2 hdi opinie
« dnia: Sierpień 29, 2011, 10:49:11 »
Witam,
nigdzie nie mogę znaleźć informacji odnośnie tego silnika. Jakie są o nim opinie czy bardzo różni się od 2.0 hdi ( wiem ze 2.2 ma dwie turbiny ) ?.
Czego oprócz dobrych osiągów :-) można się po nim spodziewać ? ( zalety i wady) Czy spalanie jest wiele większe od wersji 2.0 hdi ? ?.
Interesuje mnie wersja z automatem ( ale w tym temacie jestem już bardziej obeznany).

Pozdrawiam

Offline Krzysztof Juchniewicz

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 36
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Posiadany samochód: Audi A6 C5
  • Zainteresowania: sport, zabawa oraz gry
  • Miejscowość: Bydgoszcz
Re: [MK II] 2.2 hdi opinie
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 29, 2011, 11:28:35 »
Jesli chodzi o 2.2hdi w cytrynie to nie posiadam doswiadczenia ale jezdzilem z takim silnikiem w peugeocie 607 i bylo przyjemnie. Mial 133KM elastyczny, dosc dynamiczny no i ok 8l/100km. Jedyny problem to wymiana filtra czastek stalych i nic wiecej. Mial przejechane ok 240kkm i nic z silniczkiem sie nie dzialo. Skrzynia biegow byla manualna wiec nie mam pojecia jak bedzie smigal na automacie.

Offline Michal Wladyniak

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 993
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Renault Megane Grandtour Limited 2015/C4GP 2.0 HDI EAT6 Shine 2017
  • Miejscowość: Kraków
Re: [MK II] 2.2 hdi opinie
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 29, 2011, 13:33:39 »
są dwa 2.2 HDi z jedną turbiną i BiTurbo 177KM
z opinii jakie wyczytałem na forum i opinii znajomego z 607 i 133KM pod maską to nie jest jakiś rewelacyjny silnik.
wszyscy chwalą 2.0 136KM sam mam i jestem bardzo zadowolony

Offline Marek Grzenda

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 9
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5 2.2 hdi biturbo break bva
  • Miejscowość: Warszawa
Re: [MK II] 2.2 hdi opinie
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 29, 2011, 16:29:58 »
Czyli lepiej nie testować na własnej skórze 2.2 hdi biturbo  ? ( o takim właśnie myślę) Zdaje sobie sprawę, że wersja 2.0 hdi jest zdecydowanie bardziej popularna, ale ciągnie mnie do 170 koni i 370 Nm. Mam wrażenie że ten silnik trochę bardziej popularny jest w mk III.

Offline Michal Wladyniak

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 993
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Renault Megane Grandtour Limited 2015/C4GP 2.0 HDI EAT6 Shine 2017
  • Miejscowość: Kraków
Re: [MK II] 2.2 hdi opinie
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 29, 2011, 16:52:28 »
zawsze można zmienić program w RHR i mieć 160KM i jakieś 370Nm

o BiTurbo nic nie mówię bo nie miałem nic do czynienia z tym silnikiem

Offline Piotr Sobczak

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 6 835
  • Skąd: Warszawa
  • Miejscowość: Warszawa
Re: [Mk2] 2.2 hdi opinie
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 29, 2011, 22:44:29 »
Problem w tym, ze w Mk2 z 2,2HDi 16V 133 jest parchaty czterobiegowy automat 4HP20. 2.2HDi 16V BiTurbo ma szesciobiegowego Aisina AM6. A co do spalania to BiTurbo lubi lyknac, w automacie srednie spalanie to okolo 8L a w miescie jak ktos lubi dynamiczne starty spod swiatel to i 10L zchodzi w cyklu miejskim. Ogolnie to bym wybral 2.0HDi 16V 136 z Aisinem AM6, bardzo zacnie to jezdzi (mialem okazje pojezdzic w C5 Mk2 i Pugu 407).
Piotrek
kiedyś: Saxo 1.1i SX, Xsara I VTS 1.8i 16V, Xsara II VTS 2.0i 16V, Xantia II 2.0i 16V SX+, C4 by Loeb 2.0i 16V, Berlingo B9 1.6HDi Multispace i XTR

Offline Marek Grzenda

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 9
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5 2.2 hdi biturbo break bva
  • Miejscowość: Warszawa
Re: [Mk2] 2.2 hdi opinie
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 30, 2011, 12:28:06 »
Czyli podsumowując lepiej 2.0 hdi + chip niż 2.2 hdi ( oczywiście mówię o mk II) . Generalnie i w jednym i w drugim automat jest ten sam, więc większy moment powinien znieść bez problemów.
Osiągi prawie jak 2.2 a w serwisie jest zwykłą popularną wersją.

Offline Stasiłowicz Robert

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 39
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Posiadany samochód: citroen c5 2.2 HDI FAP
  • Miejscowość: Bydgoszcz
Re: [Mk2] 2.2 hdi opinie
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 30, 2011, 12:31:32 »
2.2 HDI spalanie trasa 6 miasto 7,5 l ON.  230 tyś. żadnych problemów z silnikiem, trzeba tylko dbać. Jedynie co to oprócz standardowych wymian filtrów, płynów i pasków wymieniłem podczas wymiany rozrządu łańcuszek  pomiędzy kołami wałków rozrządu- troszkę było go słychać.  FAB raz czyszczony przy 160 tyś.km + płyn i jakby go nie było. Dzisiaj filtr cząstek to już nie są wielkie koszty, łatwo i tanio można go nawet usunąć. Silnik fajny, mocny, daje radę chociaż turbina mogłaby bardziej brać od dołu. Kiedyś o 2.2 HDI mówili "pogromca" :)

Offline Marek Grzenda

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 9
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5 2.2 hdi biturbo break bva
  • Miejscowość: Warszawa
Re: [Mk2] 2.2 hdi opinie
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 30, 2011, 13:31:46 »
Piszesz o mk I czy mk II ?? (133 v 170 KM)

Offline Piotr Sobczak

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 6 835
  • Skąd: Warszawa
  • Miejscowość: Warszawa
Re: [Mk2] 2.2 hdi opinie
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 30, 2011, 13:42:30 »
W Mk2 byly oba 2.2HDi 16V, wersja 133 tylko z automatem ZF 4HP20 a wersja 170 z automatem Aisin AM6 lub skrzynia manualna ML6. Mk2 zaczeto bowiem sprzedawac od jesieni 2004 roku a silnik 2.2HDi 16V 170 BiTurbo zaprezentowano w polowie 2006 roku jako nowosc majaca napedzac auta koncernu PSA.
Piotrek
kiedyś: Saxo 1.1i SX, Xsara I VTS 1.8i 16V, Xsara II VTS 2.0i 16V, Xantia II 2.0i 16V SX+, C4 by Loeb 2.0i 16V, Berlingo B9 1.6HDi Multispace i XTR

Offline Marek Grzenda

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 9
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5 2.2 hdi biturbo break bva
  • Miejscowość: Warszawa
Re: [Mk2] 2.2 hdi opinie
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 30, 2011, 15:50:12 »
a faktycznie zapomniałem o tym. A w zasadzie to tych 2.2 (133) jest zdecydowanie więcej niż tych nowszych. Pewnie wynikało to z tego że w 2006/2007  roku C5 mk II już raczej schodziło z rynku.
A odnośnie spalania to teoretycznie dane fabryczne mówią o minimalnie większym spalaniu w 2.2 hdi kontra 2.0 hdi - mówię o manualnej skrzyni ( nie wiem jaka różnica jest przy porównywaniu automatów)

Offline Bartłomiej Trocha

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 757
  • Skąd: Koszecin slaskie
  • Posiadany samochód: C5 I 2.2 hdi 204KM
  • Zainteresowania: Mechanika elektronika programowanie sterownikow
  • Miejscowość: Koszecin slaskie
Re: [Mk2] 2.2 hdi opinie
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 10, 2011, 07:56:21 »
6.4 l/100 km taki wynik osiagnąłem na trasie Koszęcin Hel Koszecin. Po drodze 2 godz korków. 2.2 hdi automat auto zapakowane. Ciekawostka komp pokazał 7.6 l
Car DNA programowanie ecu, mechanika, elektronika

Offline Maciej Haltof

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 147
  • Skąd: Lubliniec
  • Posiadany samochód: C5 X7 2.2HDI Bi, FAP OFF, EGR OFF
  • Miejscowość: Lubliniec
Re: [Mk2] 2.2 hdi opinie
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 15, 2011, 23:24:34 »
2.2 HDI średnio w trasie około 7 litrów, miasto 9, c5 2001 break.
Polecam przy tym silniku zrobić wsad aby ciągnął
poniżej 2 tyś (na oryginalnym sofcie jest ogromna turbo dziura).
Usuwanie FAP, EGR (elektronicznie), Chiptuning, diagnostyka, sprawdzanie historii serwisowej po VIN. Info PW.

Jest C5 X7 2.2 HDI BiTurbo Exlusive Tourer '08, C5 2.2 HDI Aut. Exlusive Break '05, C5 2.2 HDI Exlusive Break '02.
Było 607 2.2 HDI '05, 406 SW 2.0 HDI '02, C5 2.0 HDI Break '04.

Offline Marcin Suszczewski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 83
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: Citroen C5 2.2 HDi Break
  • Zainteresowania: moto, media
  • Miejscowość: Warszawa
Re: [Mk2] 2.2 hdi opinie
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 18, 2011, 12:08:39 »
Cytuj

Bartłomiej Trocha napisał:
6.4 l/100 km taki wynik osiagnąłem na trasie Koszęcin Hel Koszecin. Po drodze 2 godz korków. 2.2 hdi automat auto zapakowane. Ciekawostka komp pokazał 7.6 l


taaak, moj komp tez lubi zawyzac spalanie. to ma nas pewnie motywowac do delikatniejszego obchodzenia sie z pedalem gazu.
AX, BX, XM a teraz C5
Wyszukane Samochody

Offline Artur Juchniewicz

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 3 871
  • Skąd: Kielce
  • Posiadany samochód: Był C5, 2,2 HDI, 2001; jest MKIII tourer 3.0 HDI 2011
  • Miejscowość: Kielce
Re: [Mk2] 2.2 hdi opinie
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 18, 2011, 12:24:42 »
u mnie też średnio pokazuje ok. 1L więcej niż w rzeczywistości. Kiedyś robiłem test porównania licznika ze wskazaniem prędkości w navi i wyszło mi, że przy 135 na liczniku navi pokazuje 147 km/h a przy 160 prawie 180. Ciekawe co jest prawdziwe. Kiedyś na prostej na autostradzie próbowałem przekroczyć 200 na liczniku, ale nie chciał chociaż na 4 bez problemu idzie do 170. Ciekawe czy to odcięcie elektroniczne bo wg navi to pewnie miałby z 225.

Offline Piotr Sobczak

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 6 835
  • Skąd: Warszawa
  • Miejscowość: Warszawa
Re: [Mk2] 2.2 hdi opinie
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 18, 2011, 13:08:44 »
No to masz cos zwalone w aucie bo nawigacja powinna pokazywc nizsza predkosc niz ta jaka masz na wskazniku predkosci na desce w aucie. Z tego powodu masz tez zapewne az tak duza roznice spalnia w tym co pokazuje komuter a tym ile faktycznie paliwa spala auto.
Piotrek
kiedyś: Saxo 1.1i SX, Xsara I VTS 1.8i 16V, Xsara II VTS 2.0i 16V, Xantia II 2.0i 16V SX+, C4 by Loeb 2.0i 16V, Berlingo B9 1.6HDi Multispace i XTR

Offline Artur Juchniewicz

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 3 871
  • Skąd: Kielce
  • Posiadany samochód: Był C5, 2,2 HDI, 2001; jest MKIII tourer 3.0 HDI 2011
  • Miejscowość: Kielce
Re: [Mk2] 2.2 hdi opinie
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 18, 2011, 13:48:42 »
Pewnie to sprawa softu, ale raczej nie bedę go zmieniał. Fabryczne opony to w moim przypadku 205/65/15 a jeżdżę na 205/60/16 więc jakiś dużych róznic nie ma. Nie wiem czy wskazania z navi można brac za miarodajne, ale faktem jest, że spalanie zawsze było ok. 1L wyzsze niż w rzeczywistości. Jak jeździłem tylko po mieście to było to ok. 16% czyli ok. 1,5L. Na trasie jak mu nie cisnę to mieści się w 6L, ale najczęściej jest ok. 7. Ostatnio ostra jazda do Zakopca z 3 rowerami  z tyłu i pełnym bagażnkiem, przejazd przez Kraków x2 plus jakieś 150 km na miejscu i pare godzin w korkach i wyszło mi srednio 7,4L (wg kompa 8,3)

Offline Jacek Gaj

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 393
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: 2018 Citroen C-Elysee 1.6
  • Zainteresowania: fotografia, motoryzacja, kolarstwo, koszykówka, turystyka
  • Miejscowość: Warszawa
Re: [Mk2] 2.2 hdi opinie
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 19, 2015, 21:41:12 »
Pytanie do użytkowników 2.2 HDI Biturbo (170cośtam).

Aktualnie ujeżdżałem 2.2 HDI 133 i ogólnie w porządku, ale troszki za słaby - dużo latam po autostradach z pełnym obciążeniem i mam wrażenie, że przy 150 się męczy. Po mieście nie jeżdżę.

Teraz rozglądam się za Mk II w kombi i automacie. Wiem, że optymalnie to bym V6 brał, ale umiłowałem diesle i rozważam też to nowe 2.2 170.

Tutaj pytania - czy coś się dzieje z tym silnikiem poważnego? Jakie są typowe niedomagania? Jakie przebiegi wytrzymuje? Na co zwrócić uwagę przy zakupie? No i czy czy te dwie turbiny nie doprowadzą człowieka do bankructwa? :D
Dawniej C5, teraz C-Elysee

Offline Emil Uzunow

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 3 416
  • Skąd: Pruszków
  • Posiadany samochód: C5 MkII Break 2.2 BiTurbo BVA 2007 r. Exclusive
  • Zainteresowania: Od cytryny po ryby
  • Miejscowość: Pruszków
Re: [Mk2] 2.2 hdi opinie
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 20, 2015, 07:17:17 »
Długiego doświadczenia nie mam, bo jak na razie jakieś 3 tys. km. ale powiem Ci, że jak dla mnie jest wystarczająco mocy. Rzadko się zdarza, że wciskam pedał do podłogi. V6 sobie odpuściłem, bo nie ma szans na ładny egzemplarz w Polsce, a takie za 13 tysięcy od handlarza odpuszczałem od razu. Jak mocy mało, to możesz zrobić mu dobrze podciągając moc do 210-220KM i wtedy będziesz miał mały samolocik. U mnie silnik ma już jakieś 212kkm i pali od pierwszego strzała. Kontrolkę od świec żarowych widziałem tylko raz tej zimy.
Ogólnie jestem bardzo zadowolony, mimo że kiedyś wmawiałem sobie, że używanego diesla nie kupię.

Offline Michal Wladyniak

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 993
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Renault Megane Grandtour Limited 2015/C4GP 2.0 HDI EAT6 Shine 2017
  • Miejscowość: Kraków
Re: [Mk2] 2.2 hdi opinie
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 20, 2015, 13:22:06 »
tego silnika nie ma się co bać, turbiny są bardzo trwałe, często bywa tak że mechanik myśli że turbo padło a okazało się że pękł wężyk podciśnienia lub też inna błahostka związana z sterowaniem. silnik jest żywotny i dosyć ekonomiczny, mnie w X7 na trasie do Bułgarii potrafił spalić 6L. w Krakowie przy dynamicznej jeździe spala około 8-9L
jazda to przyjemność zwłaszcza przyspieszania z brakiem turbo dziury :)

Offline Jacek Gaj

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 393
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: 2018 Citroen C-Elysee 1.6
  • Zainteresowania: fotografia, motoryzacja, kolarstwo, koszykówka, turystyka
  • Miejscowość: Warszawa
Re: [Mk2] 2.2 hdi opinie
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 23, 2015, 18:22:06 »
Wow, Wojtek, ale się rozpisałeś! Dzięki za info.
Z doświadczenia wiem, że C5 do wyścigów się nie nadaje. Tak po 4 latach jeżdżenia z 2.2 133 w manualu zapragnąłem coś mocniejszego nie do wyprzedzania, ale abym mógł trzymać większe przelotowe niż 130. Celem byłoby własnie takie 160 na tempomacie np. od Warszawy do Poznania, albo Zgorzelca :P Wiem, że diesle są lepsze w te klocki niż benzyna stąd pomyślałem o 2.2 HDI.

To że dziad drogi to wiem, też zostawiłem kilkanaście tys. w serwisie.


No to prawda, że ciężko o 3.0 w kombi. Teraz jeden w gnieźnie tylko stoi.
Ale z drugiej strony będzie tańszy w późniejszym doprowadzeniu do stanu używalności niż 2.2 biturbo.


Dobra, dzięki za info.
Na razie muszę sprzedać swojego rozbitka i będę szukał.

(Może ktoś chce? :D)
Dawniej C5, teraz C-Elysee

Offline Emil Uzunow

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 3 416
  • Skąd: Pruszków
  • Posiadany samochód: C5 MkII Break 2.2 BiTurbo BVA 2007 r. Exclusive
  • Zainteresowania: Od cytryny po ryby
  • Miejscowość: Pruszków
Re: [Mk2] 2.2 hdi opinie
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 25, 2015, 19:34:18 »
Nie zgodzę się, że przy 160 km/h jest głośno w C5. Ostatnio na pustej A2 złapałem prawie 180 km/h i różnicy między legalną prędkością a tą z jaką jechałem, nie odczułem. Radyjko ustawione na 2 i nic mi nie zakłócało odbioru. Może, to jeszcze zależy od wygłuszenia i czy to exclusive, czy inny.

Offline Artur Parzygnat

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 063
  • Skąd: Kwidzyn- Zmywakowo
  • Posiadany samochód: Peugeot 407 2.0 HDI 2006 Siemens- wóz drabiniasty
  • Zainteresowania: Bioenergoterapia
  • Miejscowość: Kwidzyn- Zmywakowo
Re: [Mk2] 2.2 hdi opinie
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 25, 2015, 20:09:12 »
Wojtek już Ci kiedyś napisałem, kupiłeś padlinę. Z tym, że wówczas było mi Ciebie żal, ale po tym co powyżej napisałeś to już nie. Bez urazy, ale popełniłeś wszystkie mozliwe błędy przy zakupie. Handlarz, bez ksiązki, 160k i tanio było. A prawda jest taka, że padlina miała pewnie ze 400k najechane no to sorry Winetou, ale wszystko się sypie i rozpada. Nie pisz zatem głupot i nie siej wrogiej propagandy jaki to C5 II wadliwy i głośny. I jeszcze co do zawieszenia. Sprawne H3+ utwardza się powyżej 110 km/h i C5 sunie jak po szynach. Zaznaczam słowo-klucz SPRAWNE.
Były: Garbus 1200 Meksyk, Ford Taunus 1.6 kombi, Mazda 626 GD 2.0 Liftback automat, Ford Transit 130 2.4D , Mazda Premacy 2.0D, Nissan Primera P11 lift 2.0D, Citroen C5 MkI 2.0 HDI, Volvo 740 2.0 benz, Ford Mondeo MkIII 2.0 TDCI, Citroen C5 MkII 2.2 HDI automat.

Offline Marek Grzenda

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 9
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5 2.2 hdi biturbo break bva
  • Miejscowość: Warszawa
Re: [Mk2] 2.2 hdi opinie
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 25, 2015, 20:28:10 »
Jako autor tego wątku sprzed 4 lat też się wypowiem ;-)
A więc tak od 3,5 roku jeżdżę właśnie 2.2 hdi biturbo tyle, że na automacie i kombi. Odnośnie hałasu w środku - jeśli masz głośno przy 160 to faktycznie musi być duża różnica przy różnych wersjach wyposażenia. Ja mam exclusive i potwierdzam jest cicho albo bardzo cicho. U mnie spokojnie można podróżować z takimi prędkościami przez setki kilometrów. Odnośnie awaryjności - włożenie takiej masy pieniędzy jest jakąś porażką. Ja u siebie robiłem oczywiście klapki + zacisk hamulcowy a poza tym wielokrotnie jakieś końcówki drążków itp.  i tyle. Największym wydatkiem były opony ale to nie wina samochodu.
Generalnie jest to baaardzo wygodny rodzinny samochód, który nie ma problemów z wyprzedzaniem na polskich drogach. To wszystko za jakieś śmieszne pieniądze w porównaniu z konkurencją.
I jeszcze jedno odnośnie automatu - może faktycznie nie jest jakiś super szybki ale przy 400 Nm nie musi się, aż tak spieszyć. W większości przypadków nie ma nawet konieczności schodzenia o 2 biegi w dół.
Żeby nie było tak idealnie to są i wady: średnica zawracania, spalanie w mieście i brak możliwości szybkiej jazdy w zakrętach.  
Następny samochód to będzie pewnie nowsze 2.2 hdi ewentualnie 3.0 hdi.

Offline Irek Bommersbach

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 2 029
  • Skąd: Sosnowiec
  • Posiadany samochód: C crosser 2010, 2.2hdi
  • Miejscowość: Sosnowiec
Re: [Mk2] 2.2 hdi opinie
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 25, 2015, 20:42:26 »
Cytuj

Wojciech Kotas napisał:
Fakt konkurentem 166 jest c6


Nie żartuj!
Raz, że C6 jest o półkę wyżej od 166; dwa chyba nigdy nim nie jechałeś.
Poziom hałasu wewnątrz C5 zależy od wersji wykończenia, rodzaju opon i stanu technicznego samochodu.
Znajomi mają identyczne C5 jak moje tyle, że brakuje osłony pod silnikiem - różnica kolosalna, jak bym jechał zupełnie innym autem.