Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: przewód do pompy wspomagania..  (Przeczytany 2165 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Aleksander Majka

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 52
  • Skąd: Bytom
  • Posiadany samochód: Xsara coupe, 98 (1 rej.99) 1.9 TD
  • Miejscowość: Bytom
przewód do pompy wspomagania..
« dnia: Grudzień 13, 2011, 12:52:16 »
Witajcie. Autko mi bardzo piszczy przy skręcie i rano jest problem ze wspomaganiem. Myślałem, że to nawaliła cała pompa wspomagania, ale okazało się że to tylko przewód do pompy. Gdzie mógłbym coś takiego znaleźć i czy do Xsary 1.9 TD 98 rocznik pasuje przewód od innych Xsar ? lub może w ogóle z jakiś innych citroenów ? niestety, jestem laikiem w tych sprawach. Będę bardzo wdzięczny za odpowiedź. pozdrawiam
pozdrawiam, Olek
__________________________
Xsara Coupe, 98 r. (1 rej 99) 1.9 TD 90 km. kolor granatowy (moja dziewczyna, mówi ze kobalt :) )

Offline Mariusz Stępień

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 398
  • Skąd: Żory
  • Posiadany samochód: citroen xsara1,2000r 1.8i exclusiv
  • Zainteresowania: mechanika pojazdowa,wędkarstwo ekstremalne,połów największych drapierzników
  • Miejscowość: Żory
Re: przewód do pompy wspomagania..
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 13, 2011, 17:33:41 »
naświetl sprawę jaśniej,jak ci autko piszczy?może pasek piszczy?podczas skrętu pompa jest najbardziej obciążona i może pasek ślizgać i piszczeć,jeśli masz uszkodzony wąż to płyn ci ucieka?..a jeśli wąż to nic prostszego niż kupić w sklepie motoryzacyjnym nowy,ja tak robię,idę i kupuję,jeśli nie maja na miejscu to mi zamawiają,po co stary używany zakładać?napisz więcej,czy płyn ci wyciekł itp,pozdrawiam.
maniek ;-)

Offline Mariusz Łukiewicz

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 151
  • Skąd: Szczecin
  • Posiadany samochód: Citroen C4 1.6 16V 80kW
  • Miejscowość: Szczecin
Re: przewód do pompy wspomagania..