Temat jest pierwszy w Google, więc napiszę.
Luz jałowy pedału sprzęgła w Xsarze reguluje się poprzez lekkie odkręcenie śrubki regulacyjnej (ta jest bliżej silnika) i nakrętki śruby pedału (ta jest bliżej fotela). Śruba i nakrętka są po lewej stronie pedału sprzęgła. Po ich zluzowaniu, mamy możliwość regulacji luzu jałowego ruszając pedałem sprzęgła w górę lub w dół. Naciskając na pedał w dół kasujemy luz. Podnosząc go - zwiększamy. Ja naciskam pedał w dół aż poczuję opór (brak luzu), lekko podnoszę (parę milimetrów) i zakręcam śrubę regulacyjną. Po zakręceniu tej śruby zakręcamy nakrętkę pedału (kontrując z drugiej strony np. kluczem płaskim). Śruby to 13 mm. Sprawdzamy luz. Wg książki WKŁ luz powinien wynosić 2 mm (chyba jest błąd i chcieli napisać 2 cm +- 1). Wg mnie 1 cm, a nawet mniejszy luz jest najwygodniejszy.
Jeżeli luz będzie za duży, to linka sprzęgła może się odczepić z haka (no i jest niewygodnie).
Jeżeli luz będzie zbyt mały (zerowy lub "ujemny"), to sprzęgło będzie się ślizgało (ale to na serio trzeba przesadzić, wręcz wcisnąć pedał sprzęgła i zakręcić śruby).