Pojecia transponder i pilot zamka rozróżniam...
Rozpatruję (wyciągam wnioski) wszystko teoretycznie,bez znajomości oprogramowania na L lub P...
W C3 kluczyk z pilotem ma osobny transponder i płytkę pilota wcz. W C5 transponder jest umieszczony w tej samej płytce pilota - stanowi to mały problem - zawsze kupimy oba urządzenia nowe (nieprzekładalne osobno).
Myślałem z początku że nie do przejścia jest transponder immo a wiekszym jest pilot zamka. A tu piszecie odwrotnie...
Czip transondera może byc wielokrotnie programowany - rozumiem że nastepuje od strony BSI auta transmisja w kierunku kluczyka. Natomiast elektronika pilota ma wg mnie ustawiony kod/klucz/tor wcz na stałe.
To dlaczego są kłopoty z inicjalizacją innych pilotów - czyżby rozniły się piloty rodzajem toru fal wcz i kodowaniem sygnałowym - co praktycznie oznaczało częstą zmianę przy produkcji C5? Przecież procedura inicjalizacji to nic innego jak "poinformowanie że pilot gada okreslonym kodem".
Czy pilot ma klasyczne kody zmienne obowiązujące w każdym C5, czy kody powiązane tylko z danym autem na stałe wpisane w swoją pamięć? Jęsli to drugie to fabryka musi wypuścić pilota jako część zamienną już zaprogramowaną pod vin.
Kto produkuje piloty do naszych Citrynek? Czy są jacyś niezależni, czy tylko Firma? Skąd biora się na ebay'u czyste piloty?
PS może by zwrócic sie o wyjasnienia do Firmy podpierając się Klubem? Skończylibyśmy domysły...