Testowany w Xantii, 170000 km, 11 lat - fabryczny. Z racji ceny pojazdu nie opłacało się wymieniać. Padł z powodu cieknącej pompy wody, z której kapało na rolkę prowadzącą, łożysko rozsypało się w mak.
W C5 nie powinien z tego powodu umrzeć ponieważ pompa wody ma rynienkę, przez którą cieknący płyn omija to łożysko.
Pasek mógłby zrobić kolejne 170000.
Bieżnie rolek we wszystkich kolorach tęczy, ale samochód miał ciężko pod moją nogą, zdarzały się nocne przeloty do UK prędkość >200 km/h stała.
Wymieniłem na silnik z C5, przebieg 65kkm, cała zabawa wyszła taniej niż wymiana rozrządu, ale dużo czasu na to poświęciłem, którego akurat wtedy miałem aż nadto.
Dominik Sikora napisał:
A jaki jest przebieg progowy, kiedy już muszę zmienić rozrząd?