Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: [mk1] Radosc z posiadania Hydroaktive 3  (Przeczytany 4920 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Jacek Gałczyński

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 559
  • Skąd: Suchedniów
  • Miejscowość: Suchedniów
Re: [mk1] Radosc z posiadania Hydroaktive 3
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 20, 2012, 13:59:34 »
Cytuj

Artur Juchniewicz napisał:

a niektórzy pisali, że z ESP mają problem aby wyjechać z zaspy jakkolwiek pewnie ważne tu są również umiejętności i jakość opon zimowych oraz typ silnika. Dieslem łatwiej jest wyjechać gdyż przy małych obrotach ma duży moment obrotowy.


ESP nie ma żadnego związku z wyjeżdżaniem z zasp. Za ograniczanie mocy i/lub przyhamowywanie kół przy wykryciu braku trakcji odpowiada ASR.
Była - Xantia I 2.0 Turbo CT - Turboksiężna
Było - Saxo I 1.1 SX - Różowa Pantera

Offline Radosław Marcinkowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 164
  • Posiadany samochód: C5 III 2,0 hdi Tourer
Re: [mk1] Radosc z posiadania Hydroaktive 3
« Odpowiedź #26 dnia: Wrzesień 20, 2012, 14:10:34 »
A nowsze modele ( moja tyż :) ) mają funkcję SNOW MOTION. To takie ESP na snieg, które pozwala na mały poslizg kół przy ruszaniu po sniegu i dodatkowo hamuje koło, które ma uślizg i przenosi więcej mocy na koło, które ma przyczepność. Jeśli dobrze zrozumiałem idee.

Offline Józef Ortyl

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 428
  • Skąd: Mielec
  • Posiadany samochód: C5 3.0i V6 Exclusive Mk1 BVA
  • Zainteresowania: motoryzacja ,elektronika,lotnictwo
  • Miejscowość: Mielec
Re: [mk1] Radosc z posiadania Hydroaktive 3
« Odpowiedź #27 dnia: Wrzesień 20, 2012, 14:43:22 »
Cytuj

Patryk Samsonowski napisał:
Cytuj

Artur Juchniewicz napisał:
W hydropneumatykach takich jak xantia i c5 ręczny jest na przód i delikatne zaciągnięcie powoduje przyhamowanie luźno obracającego się koła i przełożenie części napędu na drugie koło co pomaga wyjechać w trudnych sytuacjach, oczywiście nie można porównywać tego do napędu na 4 koła, ale trochę pomaga. Osobiście nigdy jeszcze nie musiałem wysiadać z cepiątki by wyjechać w zimie z zaspy czy kolein, oczywiście trzeba też mieć zdrowy rozsądek i nie wjeżdżać tam gdzie później tylko traktor da radę :). Odnośnie nowoczesnych systemów to moja wersja nie posiada ESP (ma chyba tylko ASR) a niektórzy pisali, że z ESP mają problem aby wyjechać z zaspy jakkolwiek pewnie ważne tu są również umiejętności i jakość opon zimowych oraz typ silnika. Dieslem łatwiej jest wyjechać gdyż przy małych obrotach ma duży moment obrotowy.


moje V6 też ma duży moment obrotowy przy niskich obrotach ;)
nie słyszałem żeby było ASR w C5 bez ESP.
Ręczny na oś napędzaną fajna rzecz, tylko szkoda że pewnie w połowie C5 ręczny jest uszkodzony ;)


C5  z ASR bez  ESP oczywiście jest ,proszę kolegi  nie wprowadzać innych w błąd ,taki właśnie posiadam podobnie jak kolega Artur.
Posiadane dotychczas pojazdy:Fiat125P,Polonez1,5,Polonez1,6 CARO,Honda Accord 2,0 , Renault 5,Nubira 1,6 ,Leganza 2,0 :-)  :-)  :-)

Offline Patryk Samsonowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 136
  • Skąd: Katowice
  • Posiadany samochód: 3.0 V6 2001 C5
  • Miejscowość: Katowice
Re: [mk1] Radosc z posiadania Hydroaktive 3
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 20, 2012, 15:10:31 »
Cytuj

Józef Ortyl napisał:
Cytuj

Patryk Samsonowski napisał:
Cytuj

Artur Juchniewicz napisał:
W hydropneumatykach takich jak xantia i c5 ręczny jest na przód i delikatne zaciągnięcie powoduje przyhamowanie luźno obracającego się koła i przełożenie części napędu na drugie koło co pomaga wyjechać w trudnych sytuacjach, oczywiście nie można porównywać tego do napędu na 4 koła, ale trochę pomaga. Osobiście nigdy jeszcze nie musiałem wysiadać z cepiątki by wyjechać w zimie z zaspy czy kolein, oczywiście trzeba też mieć zdrowy rozsądek i nie wjeżdżać tam gdzie później tylko traktor da radę :). Odnośnie nowoczesnych systemów to moja wersja nie posiada ESP (ma chyba tylko ASR) a niektórzy pisali, że z ESP mają problem aby wyjechać z zaspy jakkolwiek pewnie ważne tu są również umiejętności i jakość opon zimowych oraz typ silnika. Dieslem łatwiej jest wyjechać gdyż przy małych obrotach ma duży moment obrotowy.


moje V6 też ma duży moment obrotowy przy niskich obrotach ;)
nie słyszałem żeby było ASR w C5 bez ESP.
Ręczny na oś napędzaną fajna rzecz, tylko szkoda że pewnie w połowie C5 ręczny jest uszkodzony ;)


C5  z ASR bez  ESP oczywiście jest ,proszę kolegi  nie wprowadzać innych w błąd ,taki właśnie posiadam podobnie jak kolega Artur.

ja przecież nie napisałem że nie ma, ja napisałem że ja o takim czymś nie słyszałem. Nikogo w błąd nie wprowadzam
Sprzedawca Inter Cars
http://polskajazda.pl/Samochody/Citroen/C5/138230moja cytrynka  :-)

Offline Maciek Słowik

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 634
  • Skąd: Ługwałd, 7km. od Olsztyna
  • Posiadany samochód: BX 14TGE 1,4 1990r. oraz C4 1,6b 2008r.
  • Miejscowość: Ługwałd, 7km. od Olsztyna
Re: [mk1] Radosc z posiadania Hydroaktive 3
« Odpowiedź #29 dnia: Wrzesień 20, 2012, 15:34:51 »
Wszystko ładnie tylko...trzeba o tym pamiętać. W sytuacji "stresowej" można o tym zapomnieć. Mnie dziś facet zastawił tak że musiałem wjechać na chodnik i potem z niego zjechać aby opuścić swoje miejsce parkingowe. W rezultacie podczas zjeżdżania przyładowałem belką pod chłodnicą w krawężnik i zostawiłem kawałek osłony podsilnikowej :)

A kiedyś żonę ochrzaniłem jak zostawiła zderzak na krawężniku..."to nie wiesz że się auto podnosi w takiej sytuacji..." taaa :)
Nasze Cytryny:
-C4 1,6 16V 2008
-BX 14TGE 1,4 1990
Oraz Cytryny rodziców:
-C1 1,0benz 2012
-DS4 Crossback 1,2 PT130 2017

Były:
-AX 1,1 Monpti mk1 1988
-C5 mk1 2,0 16V 2002

Offline Józef Ortyl

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 428
  • Skąd: Mielec
  • Posiadany samochód: C5 3.0i V6 Exclusive Mk1 BVA
  • Zainteresowania: motoryzacja ,elektronika,lotnictwo
  • Miejscowość: Mielec
Re: [mk1] Radosc z posiadania Hydroaktive 3
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 20, 2012, 17:32:29 »
OK Patryk, Przepraszam
Posiadane dotychczas pojazdy:Fiat125P,Polonez1,5,Polonez1,6 CARO,Honda Accord 2,0 , Renault 5,Nubira 1,6 ,Leganza 2,0 :-)  :-)  :-)

Offline Maciek Słowik

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 634
  • Skąd: Ługwałd, 7km. od Olsztyna
  • Posiadany samochód: BX 14TGE 1,4 1990r. oraz C4 1,6b 2008r.
  • Miejscowość: Ługwałd, 7km. od Olsztyna
Re: [mk1] Radosc z posiadania Hydroaktive 3
« Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 20, 2012, 18:17:54 »
Apropo ASR bez ESP, pytanie do Józefa lub Artura, co macie wpisane w sekcji ASR jak rozszyfrowujecie VIN?
Nasze Cytryny:
-C4 1,6 16V 2008
-BX 14TGE 1,4 1990
Oraz Cytryny rodziców:
-C1 1,0benz 2012
-DS4 Crossback 1,2 PT130 2017

Były:
-AX 1,1 Monpti mk1 1988
-C5 mk1 2,0 16V 2002

Offline Józef Ortyl

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 428
  • Skąd: Mielec
  • Posiadany samochód: C5 3.0i V6 Exclusive Mk1 BVA
  • Zainteresowania: motoryzacja ,elektronika,lotnictwo
  • Miejscowość: Mielec
Re: [mk1] Radosc z posiadania Hydroaktive 3
« Odpowiedź #32 dnia: Wrzesień 20, 2012, 18:29:48 »
Podaję  fragment opisu z Vin mojego samochodu:

  Zawieszenie, Układ kierowniczy, Hamulce
PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA    WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW ZMIENNE
UKŁAD ANTYPOŚLIZGOWY (ASR)    SYSTEM ANTYPOŚLIZGOWY
PRZESUW MECHANIZMU KIEROWNICZEGO    PRZESUW MECHAN. KIEROWNICZ. 148
ZAWIESZENIE AKTYWNE    ZAWIESZENIE HYDROAKTYW. 3 PLUS
DYNAMICZNA KONTROLA STABILNOŚCI    BEZ SYSTEMU ESP
Posiadane dotychczas pojazdy:Fiat125P,Polonez1,5,Polonez1,6 CARO,Honda Accord 2,0 , Renault 5,Nubira 1,6 ,Leganza 2,0 :-)  :-)  :-)

Offline Maciek Słowik

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 634
  • Skąd: Ługwałd, 7km. od Olsztyna
  • Posiadany samochód: BX 14TGE 1,4 1990r. oraz C4 1,6b 2008r.
  • Miejscowość: Ługwałd, 7km. od Olsztyna
Re: [mk1] Radosc z posiadania Hydroaktive 3
« Odpowiedź #33 dnia: Wrzesień 20, 2012, 19:09:12 »
Aha, dzięki za opis. Ja mam tam BEZ SYSTEMU ANTYPOŚLIZGOWEGO.

Ale kontrolka jest chyba we wszystkich modelach, bo pomimo braku ASR po przekręceniu kluczyka zapala mi się na chwilę.
Nasze Cytryny:
-C4 1,6 16V 2008
-BX 14TGE 1,4 1990
Oraz Cytryny rodziców:
-C1 1,0benz 2012
-DS4 Crossback 1,2 PT130 2017

Były:
-AX 1,1 Monpti mk1 1988
-C5 mk1 2,0 16V 2002

Offline Piotr Paździor

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 513
  • Skąd: Kraków/Lublin
  • Posiadany samochód: C5 Mk I Break 2004r. 2.0 16v AL4 + LPG STAG Premium
  • Miejscowość: Kraków/Lublin
Re: [mk1] Radosc z posiadania Hydroaktive 3
« Odpowiedź #34 dnia: Wrzesień 20, 2012, 20:08:12 »
Z tego co mi wiadomo to były cztery opcje:
1. Bez ESP i bez ASR.
2. Bez ESP i z ASR.
3. Z ESP i bez ASR.
4. Z ESP i z ASR.
Przy czym były tylko trzy rodzaje pomp, więc dwie ostatnie opcje różnią się tylko programem. Ja właśnie u siebie mam ESP, nie mam ASR, ale podobno jest to tylko kwestia programu, więc jest szansa, że w takim wypadku Leksja może aktywować ASR.

Offline Artur Juchniewicz

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 3 871
  • Skąd: Kielce
  • Posiadany samochód: Był C5, 2,2 HDI, 2001; jest MKIII tourer 3.0 HDI 2011
  • Miejscowość: Kielce
Re: [mk1] Radosc z posiadania Hydroaktive 3
« Odpowiedź #35 dnia: Wrzesień 20, 2012, 21:52:43 »
a u mnie jest tak:
PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA  WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW STAŁE  
UKŁAD ANTYPOŚLIZGOWY (ASR)  SYSTEM ANTYPOŚLIZGOWY  
PRZESUW MECHANIZMU KIEROWNICZEGO  PRZESUW MECHAN. KIEROWNICZ. 148  
ZAWIESZENIE AKTYWNE  ZAWIESZENIE HYDROAKTYW. 3 PLUS  
DYNAMICZNA KONTROLA STABILNOŚCI  BEZ SYSTEMU ESP

Offline Artur Juchniewicz

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 3 871
  • Skąd: Kielce
  • Posiadany samochód: Był C5, 2,2 HDI, 2001; jest MKIII tourer 3.0 HDI 2011
  • Miejscowość: Kielce
Re: [mk1] Radosc z posiadania Hydroaktive 3
« Odpowiedź #36 dnia: Wrzesień 20, 2012, 22:06:04 »
Cytuj

Patryk Samsonowski napisał:
Cytuj

Artur Juchniewicz napisał:
... Dieslem łatwiej jest wyjechać gdyż przy małych obrotach ma duży moment obrotowy.


moje V6 też ma duży moment obrotowy przy niskich obrotach ;)
nie słyszałem żeby było ASR w C5 bez ESP.
Ręczny na oś napędzaną fajna rzecz, tylko szkoda że pewnie w połowie C5 ręczny jest uszkodzony ;)


Być może w V6 jest inaczej, ale z reguły silnik benzynowy szybko wkręca się na obroty i koła buksują. Mojemu klekotowi wystarczy 1000 obr aby wytarabanić się z zaspy. Ja mam oba hamulce ręczne sprawne :) (tzn hamuje mi jednakowo na oba koła), ale z jednej strony musiałem wymienić linkę i prowadnicę.

Offline Maciek Słowik

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 634
  • Skąd: Ługwałd, 7km. od Olsztyna
  • Posiadany samochód: BX 14TGE 1,4 1990r. oraz C4 1,6b 2008r.
  • Miejscowość: Ługwałd, 7km. od Olsztyna
Re: [mk1] Radosc z posiadania Hydroaktive 3
« Odpowiedź #37 dnia: Wrzesień 21, 2012, 09:44:51 »
A czy na badaniu technicznym ręczny hamulec potrafi zablokować koła na rolkach? Mój też hamuje równo, ale nie blokuje, więc albo się kończy jakiś element układu, albo powoduje to masa pojazdu i dodatkowe dociążenie przodu przez silnik...bo na śniegu koła blokują się bez problemu :)
Nasze Cytryny:
-C4 1,6 16V 2008
-BX 14TGE 1,4 1990
Oraz Cytryny rodziców:
-C1 1,0benz 2012
-DS4 Crossback 1,2 PT130 2017

Były:
-AX 1,1 Monpti mk1 1988
-C5 mk1 2,0 16V 2002

Offline Artur Juchniewicz

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 3 871
  • Skąd: Kielce
  • Posiadany samochód: Był C5, 2,2 HDI, 2001; jest MKIII tourer 3.0 HDI 2011
  • Miejscowość: Kielce
Re: [mk1] Radosc z posiadania Hydroaktive 3
« Odpowiedź #38 dnia: Wrzesień 21, 2012, 10:44:43 »
Niedługo będę robił przegląd to sprawdzę, ale wydaje mi się, że u mnie blokował się na rolkach na ręcznym. Byc może masz już kiepskie klocki albo trzeba podregulować linkę.

Offline Tomasz Mielcarek

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 49
  • Skąd: Kruszwica
  • Posiadany samochód: C5 2,0 16v nie HPI benzyna '2002 + LPG
  • Zainteresowania: auta motocykle - najbardziej stare
  • Miejscowość: Kruszwica
Re: [mk1] Radosc z posiadania Hydroaktive 3
« Odpowiedź #39 dnia: Wrzesień 21, 2012, 13:18:29 »
Niewątpliwie hydro posiada dużo zalet. Mnie natomiast jako 1 dniowemu posiadaczowi C5 zastanawia czy w położeniu max do góry (na wyświetlaczu pokazuje max v=40km/h) co dzieje się z nastawami (czy się samoczynnie opuści, czy ograniczy prędkość) po przekroczeniu tej magicznej prędkości 40 km/h?
Tomek

Offline Maciek Słowik

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 634
  • Skąd: Ługwałd, 7km. od Olsztyna
  • Posiadany samochód: BX 14TGE 1,4 1990r. oraz C4 1,6b 2008r.
  • Miejscowość: Ługwałd, 7km. od Olsztyna
Re: [mk1] Radosc z posiadania Hydroaktive 3
« Odpowiedź #40 dnia: Wrzesień 21, 2012, 13:31:02 »
Max do góry to powinno pokazywać 10km/h :) Ale reszta się zgadza, po przekroczeniu prędkości wyświetlanej samochód automatycznie opuści się do pozycji do jazdy.
Nasze Cytryny:
-C4 1,6 16V 2008
-BX 14TGE 1,4 1990
Oraz Cytryny rodziców:
-C1 1,0benz 2012
-DS4 Crossback 1,2 PT130 2017

Były:
-AX 1,1 Monpti mk1 1988
-C5 mk1 2,0 16V 2002

Offline Grzegorz Jasinowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 970
  • Skąd: Leipzig / Gorzow Wlkp.
  • Posiadany samochód: C4GP 2.0 HDi Aut. Excl. +Peugeot 301 1.6VTi
  • Miejscowość: Leipzig / Gorzow Wlkp.
Re: [mk1] Radosc z posiadania Hydroaktive 3
« Odpowiedź #41 dnia: Wrzesień 23, 2012, 01:28:31 »
STOP STOP Temat odchodzi poza oryginal (2 wpisy wyzej) . Tutaj bylo zapytanie o radosc z uzywania Hydroaktive. Mamy wiele odpowiedzi pomocnych. temat powinien zostac zakonczony. Sorry ale jakos wzielo mne na przestrzeganie przepisow i netykiet :) Jak sie meiszka w Niemczech to wiem ze "Ordnung muss sein!" :) (porzadek musio byc) :)

Offline Mirosław Piechocki

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 535
  • Skąd: Swiętochłowice
  • Posiadany samochód: miałem Cytrynki
  • Miejscowość: Swiętochłowice
Re: [mk1] Radosc z posiadania Hydroaktive 3
« Odpowiedź #42 dnia: Wrzesień 23, 2012, 10:00:43 »
Cytuj

Tomasz Mielcarek napisał:
Niewątpliwie hydro posiada dużo zalet. Mnie natomiast jako 1 dniowemu posiadaczowi C5 zastanawia czy w położeniu max do góry (na wyświetlaczu pokazuje max v=40km/h) co dzieje się z nastawami (czy się samoczynnie opuści, czy ograniczy prędkość) po przekroczeniu tej magicznej prędkości 40 km/h?

Przy ustawieniu zawieszenia na "Max" prędkość maksymalna to 10 km/h.
Po przekroczeniu tej prędkości zawieszenie zostanie obniżone.
Po przekroczeniu 40 km/h zawieszenie przyjmie pozycję normalną. Jest jeszcze opcja obniżenia zawieszenia po przekroczeniu 110 km/h.

Offline Piotr Paździor

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 513
  • Skąd: Kraków/Lublin
  • Posiadany samochód: C5 Mk I Break 2004r. 2.0 16v AL4 + LPG STAG Premium
  • Miejscowość: Kraków/Lublin
Re: [mk1] Radosc z posiadania Hydroaktive 3
« Odpowiedź #43 dnia: Wrzesień 23, 2012, 13:30:05 »
Z tego co wiem, to po przekroczeniu 110km/h obniża się tylko przód w celu poprawy aerodynamiki.

Offline Waldemar Kruszka

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 334
  • Posiadany samochód: citroen C4 Picasso1,6HDI
Re: [mk1] Radosc z posiadania Hydroaktive 3
« Odpowiedź #44 dnia: Wrzesień 24, 2012, 22:04:46 »
Tyl też idzie niżej- stwierdzone naocznie za jadacą C-piątką.

Offline Michał Koman

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 726
  • Skąd: Łódź
  • Posiadany samochód: C5 2.0 HDI 2001
  • Miejscowość: Łódź
Re: [mk1] Radosc z posiadania Hydroaktive 3
« Odpowiedź #45 dnia: Wrzesień 25, 2012, 00:03:48 »
No niestety fakt. Trzeba o tym pamiętać na wjazdach do miasta. Dosłownie chwilę później wjechałem w osiedle (blokowisko) i niczego się nie spodziewając spód auta osiadł mi z hukiem na "leżącym policjancie" - przednie koła przejechały i "łubudu".  :-|  Po chwili autko się podniosło i normalnie jechało dalej. Małżonka stwierdziła, że miałem "bardzo nietypową" minę. Hmm, nie wiem o co jej chodziło ;-)
Pozdrawiam.
P.S. Na szczęście nic się nie stało :-)

Offline Bartłomiej Drobniak

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 40
  • Skąd: Częstochowa
  • Posiadany samochód: Citroen C5 1.8
  • Miejscowość: Częstochowa
Re: [mk1] Radosc z posiadania Hydroaktive 3
« Odpowiedź #46 dnia: Wrzesień 25, 2012, 08:38:06 »
Koledzy, ja mam trochę inne pytanie, aczkolwiek dotyczące radości z hydroactive. Swoją C5 MKII z 2005roku kupiłem w maju tego roku. Zawieszenie spisuje się bez zarzutu, aczkolwiek zastanawiam się czy dla pewności nie udać się na sprawdzenie ilości gazu w sferach? Stosujecie taką profilaktykę? Chciałbym to zrobić teraz, ponieważ później aż do jakiegoś dłuższego wolnego będzie u mnie krucho z czasem.

Offline Waldemar Kruszka

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 334
  • Posiadany samochód: citroen C4 Picasso1,6HDI
Re: [mk1] Radosc z posiadania Hydroaktive 3
« Odpowiedź #47 dnia: Wrzesień 25, 2012, 09:55:35 »
A w sumie po jakiego grzyba skoro zawieszenie sprawuje się bez zarzutu i nie jest twarde. Jak ci ubędzie gazu w sferach to poczujesz jak buda podskakuje. No ale twój wybór i pieniążki.

Offline Emil Uzunow

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 3 416
  • Skąd: Pruszków
  • Posiadany samochód: C5 MkII Break 2.2 BiTurbo BVA 2007 r. Exclusive
  • Zainteresowania: Od cytryny po ryby
  • Miejscowość: Pruszków
Re: [mk1] Radosc z posiadania Hydroaktive 3
« Odpowiedź #48 dnia: Wrzesień 25, 2012, 11:22:17 »
Cytuj

Bartłomiej Drobniak napisał:
Koledzy, ja mam trochę inne pytanie, aczkolwiek dotyczące radości z hydroactive. Swoją C5 MKII z 2005roku kupiłem w maju tego roku. Zawieszenie spisuje się bez zarzutu, aczkolwiek zastanawiam się czy dla pewności nie udać się na sprawdzenie ilości gazu w sferach? Stosujecie taką profilaktykę? Chciałbym to zrobić teraz, ponieważ później aż do jakiegoś dłuższego wolnego będzie u mnie krucho z czasem.


Tutaj masz bliziutko :)

Offline Bartłomiej Drobniak

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 40
  • Skąd: Częstochowa
  • Posiadany samochód: Citroen C5 1.8
  • Miejscowość: Częstochowa
Re: [mk1] Radosc z posiadania Hydroaktive 3
« Odpowiedź #49 dnia: Wrzesień 25, 2012, 16:48:18 »
Właśnie do tego Pana się chcę wybrać, tylko czy profilaktyka w tym wypadku nie będzie objawem nadgorliwości? Chciałbym żeby hydrowóz służył jak najdłużej :)