Ja w tym celu (wymiany żarówki) używam przystosowanego do tego celu śrubokręta (wkrętaka płaskiego). Przedmiotowy śrubokręt nie może być za długi, taki, żeby mieścił się pomiędzy zbiornikiem LDS, a wnętrzem reflektora. Na środku śrubokręta (jego części wkręcającej i odwrotnie) trzeba wcześniej zrobić cieńkie nacięcie (są też takie oryginalne bit-y ale nie wiem, jak się nazywają).
Jak już mamy tak przystosowany śrubokręt, to możemy spokojnie ściągnąć sprężynkę trzymającą żarówkę (patrząc na to wszystko przez otwór do żarówki postojowej) a śrubokręt nie będzie się po tym druciku śliskał i po założeniu żarówki tym samym śrubokrętem spowrotem założymy tą sprężynkę/drucik.
Nie pokaleczymy się przy tym i trwa to chwilę.
Lepiej, żeby był to śrubokręt w całości, ponieważ kiedy wymieniałem żarówkę przy użyciu śrubokręta z wymiennymi końcówkami, to bit został wewnątrz reflektora. (jak zresztą też przepalona żarówka)