Tak więc przyczyną usterki była ceka zapłonowa.
Zakupiłem nową cewkę Valeo za 402 zł. i auto śmiga aż miło.
Bogumił Salamon napisał:
tak pod jednym warunkiem - nienaruszenia opakowania oraz niemontowania części, jeśli sprzedawca stwierdzi że towar był montowany nie zwróci kasy i nic mu nie zrobisz
zostaniesz bez kasy i bez cewki (takie zapisy sa również zawarte w regulaminie)
Owszem sklepy chętnie wymyślają sobie ograniczenia w zwrocie sprzętu. Np. na mojej fakturze było zastrzeżenie że moge zwrócić towar tylko w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu tylko że moje opakowanie Valeo zostało rozerwane przez sklep (było rozdarte).
(Dz.U.2012.1225 j.t. USTAWA z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny)
Koniec końców części elektryczne zakupione w sklepie przez konsumenta - na odległość, poza siedzibą przedsiębiorcy mogą być zwrócone bez podania przyczyny w terminie 10 dni od dnia otrzymania i to bez względu na to czy klient ma oryginalne opakowanie, bez względu na to czy montował część i testował jej działanie. W razie problemów ze zwrotem pieniędzy za odesłany towar można skorzystać z pomocy rzecznika praw konsumentów lub iść ze sprawą bezpośrednio do sądu. Wydając klikaset złotych warto pamiętać o swoich prawach no chyba że ktoś ma kasy jak lodu w lodówce i mu nie zależy, albo nie chce dopiąć swego.
Pozdrwawiam