Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: [MKI] Regulacja wysokości zawieszenia  (Przeczytany 14068 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Artur Juchniewicz

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 3 871
  • Skąd: Kielce
  • Posiadany samochód: Był C5, 2,2 HDI, 2001; jest MKIII tourer 3.0 HDI 2011
  • Miejscowość: Kielce
[MKI] Regulacja wysokości zawieszenia
« dnia: Kwiecień 24, 2013, 10:24:02 »
Kiedyś był taki temat ale gdzieś go chyba wcięło. Czy ktoś sprawdzał sobie w leksji jakie wartości wysokości zawieszenia ma tam wpisane? U mnie wg wzoru wyszło, że powinienem mieć z przodu przy sankach 155mm, w rzeczywistości jest 170mm a w leksji mam wpisane 128. Jestem ciekaw jak to się wszystko ma do siebie? Mam zamiar ustawic mechanicznie na 155 i wpisać do leksji też ten wymiar. Czy ktoś już ten temat przerabiał i ma jakieś wnioski?

Offline Andrzej Walczyński

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 866
  • Skąd: okolice Poznania
  • Posiadany samochód: Peugeot 301 1.2 Active+ ETG 2014 LPG
  • Miejscowość: okolice Poznania
Re: [MKI] Regulacja wysokości zawieszenia
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 24, 2013, 14:37:58 »
Cześć Artur, może zbytnio nie pomogę, bo znając Ciebie będziesz chciał sam zmierzyć się z problemem :-), ale w ASO zapłaciłem za to kilka lat temu 150 zł, ponieważ nie mam warunków na samodzielne grzebanie.
U mnie tył był za nisko.
Pozdrowienia dla Ciebie i rodzinki :-)
był: C5 MkI Break 2.0 2003 BVA4 RT3, LPG Prins - 220.000 kkm.
jest: Peugeot 301 1.2 ETG 2014 LPG Stag - 145.000 kkm

Offline Artur Juchniewicz

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 3 871
  • Skąd: Kielce
  • Posiadany samochód: Był C5, 2,2 HDI, 2001; jest MKIII tourer 3.0 HDI 2011
  • Miejscowość: Kielce
Re: [MKI] Regulacja wysokości zawieszenia
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 24, 2013, 15:11:08 »
Dzięki za pozdrowienia! Dla Was również!
Chcę zrobić to sam bo mam kanał i sprzęt i lubię wiedzieć co było robione  Dodatkowo 150 PLN za pół godzinki roboty to sporo.
Po wymianie maglownicy przód miałem za nisko, ale po poprawnym ustawieniu korektora wróciło do stanu poprzedniego bez ustawiania. Przy takim ustawieniu przód był trochę gumowaty, ale też jakby bardziej miękki. Moja C5 zawsze miała dość twarde zawieszenie co bardzo dobrze sprawdza się przy większych prędkościach na autostradzie, ale jestem ciekaw jak by się zachowywało gdyby było ustawione tak jak jest w instrukcji plus korekta w leksji. Zawsze można wrócić do poprzednich ustawień gdyby coś nie pasiło  U mnie na kołach 16/60/205 prześwit pomiędzy oponą a rantem nadkola jest ok. 7-8 cm (4 palce :))

Offline Maciek Słowik

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 634
  • Skąd: Ługwałd, 7km. od Olsztyna
  • Posiadany samochód: BX 14TGE 1,4 1990r. oraz C4 1,6b 2008r.
  • Miejscowość: Ługwałd, 7km. od Olsztyna
Re: [MKI] Regulacja wysokości zawieszenia
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 24, 2013, 16:15:06 »
Sorry że się podłączę, ale nie do końca kumam ten wzór. Dla przykłądu wzór obliczania tylnej wysokości mówi:

H2 = R2 + L2, gdzie H2 to wysokość między podłożem a polem pomiarowym na wsporniku, R2 to promień koła, a L2 to wysokość teoretyczna między polami pomiarowymi i ma wynosić ok.73mm

Dokonałem pomiarów wysokości od podłoża i promienia kołai faktycznie wysokość teoretyczna L2 wyszła mi z wzoru te ~73mm. Ale...wysokość zmierzona wychodzi mi ni mniej ni więcej tylko 98mm. Serwisówka mówi żeby porównać wartość zmierzoną z wartością teoretyczną i dokonać korekty. Czy to znaczy że mam za wysoko i muszę obniżyć aby wartość zmierzona była również zbliżona do tych 73mm?
Nasze Cytryny:
-C4 1,6 16V 2008
-BX 14TGE 1,4 1990
Oraz Cytryny rodziców:
-C1 1,0benz 2012
-DS4 Crossback 1,2 PT130 2017

Były:
-AX 1,1 Monpti mk1 1988
-C5 mk1 2,0 16V 2002

Offline Artur Juchniewicz

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 3 871
  • Skąd: Kielce
  • Posiadany samochód: Był C5, 2,2 HDI, 2001; jest MKIII tourer 3.0 HDI 2011
  • Miejscowość: Kielce
Re: [MKI] Regulacja wysokości zawieszenia
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 24, 2013, 16:43:30 »
73mm to liczba, którą trzeba dodać do zmierzonego promienia koła i suma tego ma dać wysokość od ziemi do wspornika. Jeśli teoretyczna wysokość (podłoże/wspornik) różni się ponad 10mm od tej zmierzonej to należy dokonać korekty. W poradach na naszym forum jest błędnie (a przynajmniej w serwisówce jest inaczej) zaznaczony górny punkt odniesienia z tyłu.

Offline Maciek Słowik

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 634
  • Skąd: Ługwałd, 7km. od Olsztyna
  • Posiadany samochód: BX 14TGE 1,4 1990r. oraz C4 1,6b 2008r.
  • Miejscowość: Ługwałd, 7km. od Olsztyna
Re: [MKI] Regulacja wysokości zawieszenia
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 24, 2013, 16:59:55 »
Dzięki :) Rozumiem że korekta ma polegać na dostosowaniu do wysokości teoretycznej, czyli jeżeli zmierzona wysokość jest większa od obliczonej teoretycznej to należy zawieszenie obniżyć?

PS. Mając na myśli błędnie podany punkt odniesienia masz na myśli ten który załączyłem?
Nasze Cytryny:
-C4 1,6 16V 2008
-BX 14TGE 1,4 1990
Oraz Cytryny rodziców:
-C1 1,0benz 2012
-DS4 Crossback 1,2 PT130 2017

Były:
-AX 1,1 Monpti mk1 1988
-C5 mk1 2,0 16V 2002

Offline Darek Kędra

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 359
  • Skąd: Chrzanów
  • Posiadany samochód: bx1.6,bx1.9,c5 mk1 2001 SX, mkIII 2009 2,2 hdi
  • Miejscowość: Chrzanów
Re: [MKI] Regulacja wysokości zawieszenia
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 24, 2013, 21:23:18 »
no dobra a jak ma się to wszystko do twardości zawieszenia? Czy wysokość wpływa na twardość? U mnie autko wydaje się twardsze od HA3 a mam HA3+ po wymianie gruszek. Wymiana nie wpłynęła na zmiękczenie zawieszenia stąd może ślad ku zmiękczeniu w nastawie wysokości autka?

Offline Artur Juchniewicz

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 3 871
  • Skąd: Kielce
  • Posiadany samochód: Był C5, 2,2 HDI, 2001; jest MKIII tourer 3.0 HDI 2011
  • Miejscowość: Kielce
Re: [MKI] Regulacja wysokości zawieszenia
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 24, 2013, 22:49:03 »
Cytuj

Maciek Słowik napisał:
Dzięki :) Rozumiem że korekta ma polegać na dostosowaniu do wysokości teoretycznej, czyli jeżeli zmierzona wysokość jest większa od obliczonej teoretycznej to należy zawieszenie obniżyć?

PS. Mając na myśli błędnie podany punkt odniesienia masz na myśli ten który załączyłem?


tak, wg serwisówki wysokość powinna być liczona do tego przykręconego wspornika jakieś 3 cm od tej śruby na Twoim zdjęciu czyli ok 2 cm różnicy. Z przodu też powinno być liczone do trójkata na sankach co też daje ok. 1,5 cm różnicy. U siebie jak zmierzyłem wysokość w tym miejscu to wyszło mi dokładnie to co powinno wyjść z teoretycznych obliczeń czyli bez regulacji do leksji wpisałem 140. Z tyłu miałem 8 mm różnicy vs teoria więc bez regulacji wpisałem 65. Po updacie pompa przez chwilę bzyknęła i skorygowała zawieszenie. Sprawdziłem wysokość i nic się nie zmieniło (+/- 1 mm). Dzisiaj przejechałem się tylko 3 km, ale wydaje mi się, że zawieszenie we wstępnej fazie tłumienia pracuje bardziej miękko. Czy był to chwilowy efekt okaże się jutro, mam nadzieję, że tak już zostanie. Wczesniej tak jakby nie było tej wstępnej fazy. Swoją drogą to zawieszenie żyje własnym życiem :) w zależności od wielu czynników takich jak temperatura, rodzaj nawierzchni, styl jazdy, itp.
Odnosnie wpływu wysokości na twardość to jest spora różnica jeśli zawieszenie jest przestawione o 2cm lub więcej.

Offline Konrad M. Karnowicz

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 369
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5 2005 kombi, 2.0 hajdi, KCWD, manual, fabrycznie bez fapa :)
  • Miejscowość: Warszawa
Re: [MKI] Regulacja wysokości zawieszenia
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 26, 2013, 11:06:29 »
Jakieś różnice w komforcie po dłuższej jeździe ?

U mnie po pomiarach i korekcji przód opuścił się ok cm a tył poszedł w dół koło półtora cm.
Pozdrawiam

Offline Artur Juchniewicz

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 3 871
  • Skąd: Kielce
  • Posiadany samochód: Był C5, 2,2 HDI, 2001; jest MKIII tourer 3.0 HDI 2011
  • Miejscowość: Kielce
Re: [MKI] Regulacja wysokości zawieszenia
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 27, 2013, 20:44:03 »
U mnie przed korektą było: 128, 120, 128, 132. Wpisałem 140 i 65. Nie sprawdzałem wpisów w leksji po tej korekcie, ale zawieszenie nie zmieniło praktycznie wysokości po komputerowej korekcji. Wg mnie teraz jest bardziej komfortowo niż wczesniej, ale trzeba by to porównać z jakąś inną cepiątką.

Offline Konrad M. Karnowicz

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 369
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5 2005 kombi, 2.0 hajdi, KCWD, manual, fabrycznie bez fapa :)
  • Miejscowość: Warszawa
Re: [MKI] Regulacja wysokości zawieszenia
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 28, 2013, 11:34:18 »
U mnie też się zwiększył komfort. Troche mi tego brakowało, ale zrzucałem to na zużyte przednie kule (tylne wymienione).
Pozdrawiam

Offline Maciek Słowik

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 634
  • Skąd: Ługwałd, 7km. od Olsztyna
  • Posiadany samochód: BX 14TGE 1,4 1990r. oraz C4 1,6b 2008r.
  • Miejscowość: Ługwałd, 7km. od Olsztyna
Re: [MKI] Regulacja wysokości zawieszenia
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 28, 2013, 13:29:04 »
Ja postaram się zrobić dokładne pomiary i ew. korektę w czasie długiego weekendu to wtedy zdam relację. Jednak podejrzewam że u mnie korektor może mieć luzy, bo mam taki jeden próg zwalniający na wyjazdówce z osiedla i raz pokonuję go na twardo, a wystarczy że mocniej przyhamuję tak że tył się uniesie i wtedy tego garba wcale nie czuć. Chyba że po prostu mam za nisko zawieszenie w trybie do jazdy i wtedy jak się uniesie na chwilę to komfort się poprawia. Będę sprawdzał, a i tak po weekendzie przy okazji wymiany łożysk wahaczy będę sprawdzał ciśnienie w kulach to i korektor od razu niech sprawdzają...
Nasze Cytryny:
-C4 1,6 16V 2008
-BX 14TGE 1,4 1990
Oraz Cytryny rodziców:
-C1 1,0benz 2012
-DS4 Crossback 1,2 PT130 2017

Były:
-AX 1,1 Monpti mk1 1988
-C5 mk1 2,0 16V 2002

Offline Konrad M. Karnowicz

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 369
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5 2005 kombi, 2.0 hajdi, KCWD, manual, fabrycznie bez fapa :)
  • Miejscowość: Warszawa
Re: [MKI] Regulacja wysokości zawieszenia
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 28, 2013, 13:49:40 »
Ja miałem twardo bo był za wysoko.
Pozdrawiam

Offline Józef Ortyl

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 430
  • Skąd: Mielec
  • Posiadany samochód: C5 3.0i V6 Exclusive Mk1 BVA
  • Zainteresowania: motoryzacja ,elektronika,lotnictwo
  • Miejscowość: Mielec
Re: [MKI] Regulacja wysokości zawieszenia
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 29, 2013, 16:59:23 »
Cytuj

Artur Juchniewicz napisał:
U mnie przed korektą było: 128, 120, 128, 132. Wpisałem 140 i 65. Nie sprawdzałem wpisów w leksji po tej korekcie, ale zawieszenie nie zmieniło praktycznie wysokości po komputerowej korekcji. Wg mnie teraz jest bardziej komfortowo niż wczesniej, ale trzeba by to porównać z jakąś inną cepiątką.


Artur ja mam takie informacje z "LEXII" jak na załączonym zdjęciu,gdzie Ty wpisałęś te  te 140 i  65/to są mm / a tam  /kroki/,coś się zagubiłem ?
Posiadane dotychczas pojazdy:Fiat125P,Polonez1,5,Polonez1,6 CARO,Honda Accord 2,0 , Renault 5,Nubira 1,6 ,Leganza 2,0 :-)  :-)  :-)

Offline Artur Juchniewicz

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 3 871
  • Skąd: Kielce
  • Posiadany samochód: Był C5, 2,2 HDI, 2001; jest MKIII tourer 3.0 HDI 2011
  • Miejscowość: Kielce
Re: [MKI] Regulacja wysokości zawieszenia
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 29, 2013, 21:59:14 »
W sumie nie wiem o co chodzi z tymi krokami. Na dole masz telekodowanie i jak to wcisniesz to program poprosi o dokonanie obliczeń :). W przednim u mnie było działanie 280-R1+RM1 i wyszło 140. Z tyłu było RM2-R2 i wyszło 65. Tak też wpisałem. Oczywiście trzeba wczesniej dokonać pomiarów. Załaczam plik to będzie dla potomnych :)
U mnie teraz jest miękko, ale twardo w sumie też miało swoje uroki :)

Offline Józef Ortyl

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 430
  • Skąd: Mielec
  • Posiadany samochód: C5 3.0i V6 Exclusive Mk1 BVA
  • Zainteresowania: motoryzacja ,elektronika,lotnictwo
  • Miejscowość: Mielec
Re: [MKI] Regulacja wysokości zawieszenia
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 29, 2013, 22:31:50 »
Dzięki Artur,to mi wyjaśnia sprawę .Pozdrawiam
Posiadane dotychczas pojazdy:Fiat125P,Polonez1,5,Polonez1,6 CARO,Honda Accord 2,0 , Renault 5,Nubira 1,6 ,Leganza 2,0 :-)  :-)  :-)

Offline Mirosław Grablowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 236
  • Skąd: Rumia
  • Posiadany samochód: Citroen C4 Grand Picasso EX 2.0HDI,150koni,2014r.
  • Miejscowość: Banino
Re: [MKI] Regulacja wysokości zawieszenia
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 19, 2015, 21:55:57 »
Witam mam pytanie od którego miejsca mam mierzyć wysokość tylnego zawieszenia czy od tej poduszki co jest zaznaczone czerwoną kreską czy od tego wspornika co jest przykręcony tą jedną śrubą.

Offline Mariusz Hładysz

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 44
  • Skąd: Gdynia
  • Posiadany samochód: c5
  • Miejscowość: Gdynia
Re: [MKI] Regulacja wysokości zawieszenia
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 04, 2015, 00:23:37 »
Cytuj

Wojciech Kotas napisał:
Mam dokładnie ten sam problem.
Mój bardzo dobry mechanik Kamil, podłączył lexię, dokonał pomiarów i zgodnie z przytoczonymi wzorami, wyszły wartości zupełnie poza tolerancją lexii - 180 z przodu, 69 z tyłu (coś koło tego).

Wyskoczył błąd pomiar poza tolerancją.

Nie ma takiej możliwości, by używając tych wzorów otrzymać z przodu i z tyłu okolice 128 (samochód mam celowo obniżony mechanicznie w granicach tolerancji -8 mm, bo lubię taki wygląd/prędkości w zakręcie).

Co ciekawe poddaliśmy się i wpisaliśmy 120 KROKów, co kolwiek to znaczy i też wyskoczył błąd "poza tolerancją"

Ktokolwiek w Warszawie to robił?


128 jest wartoscia czujnika inaczej krokow jak napisales.

Wartosc 180 ktora ci wyszla swiadczy ze twoj przeswit jest 115 mm z przodu ,idealna wartoscia przeswitu przy promieniu kola 295 powinno byc 155 ,z 15mm lexia zrobisz ale nie 30mm .Pozostaje korekta na czujnikach .

Offline Józef Ortyl

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 430
  • Skąd: Mielec
  • Posiadany samochód: C5 3.0i V6 Exclusive Mk1 BVA
  • Zainteresowania: motoryzacja ,elektronika,lotnictwo
  • Miejscowość: Mielec
Re: [MKI] Regulacja wysokości zawieszenia
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 04, 2015, 09:35:04 »
Cytuj

Paweł Jędrocha napisał:
Cytuj

Wojciech Kotas napisał:
Używając wzorów tam zamieszczonych wyszło (zakładając idealne wcześniejsze mechaniczne wyśrodkowanie do wartości teoretycznych) na przód 140 na tył -73
Promień koła z przodu to 295 mm, z tyłu 310 mm
rozmiar fabryczny 215/55R16, ciśnienia fabryczne (przód 2.5 atm, tył 2.2 atm)

Lexia nie przyjmuje takich wartości


hmm, mnie tam promień dla koła 215/55R16 wychodzi inaczej :)

Specification  Sidewall  Radius  Diameter
215/55-16         4.7in     12.7in    25.3in

czyli 322,6mm


 Wydaje się logiczne, iż do obliczeń należy  brać promień koła "zmierzony"przy prawidłowym  ciśnieniu /2,5 zprzodu i 2,2 z tyłu/,promień koła bez obciążenia samochodem będzie  większy czyli taki jak teoretycznie podają tabele ogumienia.
Jeżeli rozumuję błędnie to proszę o sprostowanie aby nie namieszać na forum.
Posiadane dotychczas pojazdy:Fiat125P,Polonez1,5,Polonez1,6 CARO,Honda Accord 2,0 , Renault 5,Nubira 1,6 ,Leganza 2,0 :-)  :-)  :-)

Offline Józef Ortyl

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 430
  • Skąd: Mielec
  • Posiadany samochód: C5 3.0i V6 Exclusive Mk1 BVA
  • Zainteresowania: motoryzacja ,elektronika,lotnictwo
  • Miejscowość: Mielec
Re: [MKI] Regulacja wysokości zawieszenia
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 04, 2015, 13:23:33 »
Cytuj

Wojciech Kotas napisał:
Cytuj

Józef Ortyl napisał:
Cytuj

Paweł Jędrocha napisał:
Cytuj


Promień koła z przodu to 295 mm, z tyłu 310 mm
rozmiar fabryczny 215/55R16, ciśnienia fabryczne (przód 2.5 atm, tył 2.2 atm)

Lexia nie przyjmuje takich wartości


hmm, mnie tam promień dla koła 215/55R16 wychodzi inaczej :)

Specification  Sidewall  Radius  Diameter
215/55-16         4.7in     12.7in    25.3in

czyli 322,6mm


 Wydaje się logiczne, iż do obliczeń należy  brać promień koła "zmierzony"przy prawidłowym  ciśnieniu /2,5 zprzodu i 2,2 z tyłu/,promień koła bez obciążenia samochodem będzie  większy czyli taki jak teoretycznie podają tabele ogumienia.
Jeżeli rozumuję błędnie to proszę o sprostowanie aby nie namieszać na forum.


Dokładnie - ja podaję najmniejszy promień koła. A nie srednicę od osi w górę.
Sprawdziłem swoje pomiary.
R1=295 mm
R2=311 mm
H1M=116 mm
H2M=391 mm

Co wpisać w Lexie?


 Coś to  H1M bardzo małe ? ja kiedyś /dawno mierzyłem to mialem H1M= 165 mm natomiast H2M= 380 mm, przy kolach 215/55 R16
Posiadane dotychczas pojazdy:Fiat125P,Polonez1,5,Polonez1,6 CARO,Honda Accord 2,0 , Renault 5,Nubira 1,6 ,Leganza 2,0 :-)  :-)  :-)

Offline Arkadiusz Staniec

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 98
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: Citroen C5 2.0 HDI Tourer Exclusive '09
  • Miejscowość: Warszawa
Re: [MKI] Regulacja wysokości zawieszenia
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 04, 2015, 20:02:31 »
Nie trzeba ruszać obejmy na stabilizatorze. Diagboxem można regulować w pełnym zakresie.

Offline Mariusz Hładysz

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 44
  • Skąd: Gdynia
  • Posiadany samochód: c5
  • Miejscowość: Gdynia
Re: [MKI] Regulacja wysokości zawieszenia
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 04, 2015, 20:18:26 »
Cytuj

Arkadiusz Staniec napisał:
Nie trzeba ruszać obejmy na stabilizatorze. Diagboxem można regulować w pełnym zakresie.


Na jakiej wersji programu lexia?

Offline Arkadiusz Staniec

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 98
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: Citroen C5 2.0 HDI Tourer Exclusive '09
  • Miejscowość: Warszawa
Re: [MKI] Regulacja wysokości zawieszenia
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 05, 2015, 17:25:28 »
Cytuj

Mariusz Hładysz napisał:
Cytuj

Arkadiusz Staniec napisał:
Nie trzeba ruszać obejmy na stabilizatorze. Diagboxem można regulować w pełnym zakresie.


Na jakiej wersji programu lexia?


Rzecz w tym, że jak uruchamiam diagboxa to nie uruchamia mi się typowa lexia, a poprostu diagbox.

Offline Mariusz Hładysz

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 44
  • Skąd: Gdynia
  • Posiadany samochód: c5
  • Miejscowość: Gdynia
Re: [MKI] Regulacja wysokości zawieszenia
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 05, 2015, 19:37:06 »
Cytuj

Arkadiusz Staniec napisał:
Cytuj

Mariusz Hładysz napisał:
Cytuj

Arkadiusz Staniec napisał:
Nie trzeba ruszać obejmy na stabilizatorze. Diagboxem można regulować w pełnym zakresie.


Na jakiej wersji programu lexia?


Rzecz w tym, że jak uruchamiam diagboxa to nie uruchamia mi się typowa lexia, a poprostu diagbox.


Przy instalacji diagboxa podaje jaka lexie instaluje i planete.
W instalce chyba tez sa pliki lexia .
Podaj numer diagboxa to juz sobie wyciagne jaka to lexia .

Offline Arkadiusz Staniec

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 98
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: Citroen C5 2.0 HDI Tourer Exclusive '09
  • Miejscowość: Warszawa
Re: [MKI] Regulacja wysokości zawieszenia
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 05, 2015, 20:27:44 »
Wersja programu to 7.25