Dzięki za odpowiedź, ale proszę o wyjaśnienie dlaczego uszkodzenie pompki spryskiwacza skutkuje załączeniem spryskiwacza szyby tylnej gdy włączam spryskiwanie szyby przedniej.
Pociągając dźwignię do siebie powinien włączyć mi się spryskiwacz szyby przedniej, dlaczego włącza mi się ten z szyby tylnej?
Z tego co wyczytałem, przy zbiorniku płynu jest jakiś zawór który czasem zawodzi ale można go naprawić. Chodzi o zawór oddzielający spryskiwacz przedni od tylnego. Może to to?
Sorry, ale lubię drążyć temat
BTW. Czy widzieliście gdzieś instrukcję jak się dobrać do zbiornika płynu by wymienić pompkę? Widziałem że jedna jest na forum ale do innego modelu.
Jeśli się dobrze orientuję to w C5 jest jedna wspólna pompka na spryskiwacz przedni i tylny?
We wcześniejszych postach było wspomniane o:
"okazało się że przy pompce w białej obudowie jest mały pieprzony tłoczek zamykający raz obwód tył, raz obwód przód i trzeba było obciąć go o jakieś 0,5 mm"myślę, że dobrze byłoby dobrać się do zbiorniczka i sprawdzić. To jak, pomoze ktoś z informacją co odkręcić a co urwać by się do tego dobrać?