Witam
Po regeneracji maglownicy pojawił sie problem z pompą wspomagania, a mianowicie po przejechaniu dłuższej trasy pompa wspomagania tak jakby się nagrzewała i koło kierownicy przy kręceniu czasem napotka opór, jakby w pewnym momencie napotykało na jakiś opór. Na następny dzień jak auto postoi problem znika, pojawia się znów po przejechaniu iluś tam km.
Byłem u mechanika wstępnie zdiagnozował że to wina pompy bo ponoć głośniej pracuje niż powinna.
I tu moje pytanie, czy objawy które opisuje powyżej mogą wskazywać na nieprawidłowe działanie pompy wspomagania?
I ewentualnie jakiej pompy szukać, bo jest dużo pomp do Xsary Picasso a ja mam zwykłą Xsare II i nie wiem czy to jest jedna i ta sama pompa czy musi być konkretnie pod dany model auta i określoną pojemność silnika?
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Pozdrawiam
Mr.Z