Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Xsara picasso - anglik i lusterka  (Przeczytany 3249 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Marta Gawrońska

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 39
  • Skąd: Poznań
  • Posiadany samochód: Citroen BX 1.4 TGE '92, Xsara Picasso 1.6HDI 90
  • Miejscowość: Poznań
Xsara picasso - anglik i lusterka
« dnia: Lipiec 23, 2013, 22:33:09 »
Witam,

od kilku dni jestem (nie wiem czy szczęśliwą) posiadaczą Xsary Picasso 1.6 HDI. Rocznik 2007 kupiony od prywatnego właściciela - pan był bardzo miły, zachwalał itd itp. Samochód mi się podobał, bez pytań i sprawdzania kupiłam - no cóż, nie mam doświadczenia, uczę się powoli:)
Po zakupie i sprawdzeniu w warsztacie - werdykt z miejsca: mocno puknięty, lewa strona była robiona i to dość nieudolnie, hamulce do wymiany (600zł), ESP miał być, a nie ma itp. Przeżyję, trudno.
Od początku dziwne wydawało mi się ustawienie lusterek - prawe jakby za daleko (ledwo widać tył samochodu), a lewe zdecydowanie za blisko (ledwo widać cokolwiek poza samochodem) i nie da się tego bardziej wyregulować (lusterka elektryczne). Dowiedziałam się co to numer VIN i jak go sprawdzić, sprawdzam i:

STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY)    KIEROWNICA PO PRAWEJ
!!!!!!
Pan sprzedawca telefonu nie odbiera.
Mam pytanie do doświadczonych:
- czy wciśnięto mi anglika z przełożoną kierownicą?
- jeśli tak, jak bardzo to źle? Czy można zrobić to dobrze, bez wpływu na prowadzenie i bezpieczeństwo?
- czy te lusterka to po prostu efekt niedostosowania o przełożeniu? Jeśli tak, można to naprawić czy kupować nowe lusterka??

Pozdrawiam,
Marta

PS. Chyba wrócę do zasłużonego BXa:)

Offline Tomasz Kawka

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 69
  • Posiadany samochód: C4GPII 2.0 HDI
Re: Xsara picasso - anglik i lusterka
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 23, 2013, 23:31:02 »