Ja bym sprawdził na Twoim miejscu ciśnienie na cylindrach. Ja miałem podobny objaw jak Ty, czyli jadę, auto jedzie w miarę normalnie, nagle dostaje czkawki, i pali na 3 gary. Po zdjęciu cewki sprawdzeniu ciśnienia każdy z garów miał po 13 albo 14 ciśnienie. Nie pamiętam dokładnie, założyłem cewkę z powrotem auto jechało normalnie do pewnego czasu aż się znowu nie nagrzała. Bo jeśli masz na którymś z garów za niskie ciśnienie to silnik do remontu.
Zmieniłem cewkę na nówkę oryginał Sagema, nie nówkę ze sklepu, tylko dorwałem używkę na tzw sztukę i auto chodzi jak marzenie! I jak ktoś chce kupić cewkę używaną sagema, to radzę szukać cewki od benzyniaka, a nie od auta z PB i LPG. Na rynku jest tego pełno, bo te silniki montowano i w peugeotach i citroenach.