Klub Cytrynki
Nowe części oryginalne oraz zamienniki
atrakcyjna zniżka dla użytkowników Klubu Cytrynki!

Autor Wątek: [MK1 2.0] Wymiana popychaczy.TO DZIAŁA!!!  (Przeczytany 23694 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Tomasz Maćkowiak

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 50
  • Skąd: Krzywiń
  • Posiadany samochód: Citroen C5 2.0 16V 2008 LPG
[MK1 2.0] Wymiana popychaczy.TO DZIAŁA!!!
« dnia: Wrzesień 19, 2013, 07:34:24 »
Witam.Zacznijmy od początku, miałem problem taki jak wielu użytkowników C5 otóż rano chwile po odpaleniu dostawał trzęsawki  po delikatnym rozgrzaniu przechodziło,a no i spaliny strasznie śmierdziały, męczyłem się z tym pół roku kilka dni temu zapadła decyzja wymiana popychaczy no i przy okazji rozrząd.Ogólnie robota fajna i przyjemna blokad na rozrząd nie używałem wszystkie koła są na klinach:)Zleciało na to prawie 7h.Wszystkie części jakie użyłem były firmy INA oprucz pompy wody DOLZ aluminiowa wraz z obudową.Zaraz po odpaleniu auto nie chodziło fajnie troche poprychało wolne obroty nie trzymały się tak jak należy, troche pochodził aż odpowietrzyłem układ chłodzenia no i na jazde próbną: szarpał nie miał ducha przez jakiś kilometr zrobiłem ok 10km jak wróciłem pod warsztat chodził już idealnie podłączyłem lexie był jakiś jeden czy dwa błędy odnośnie składu mieszanki(przed wymianą też usuwałem błędy), ale najważniejszy test czekał go rano:) godzina 6.30 odpalam czekam, słucham i nic się nie dzieje ideaalnie równa praca i nie śmierdziały spaliny.koszt części 800zł

Offline Polak Michal

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 60
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Posiadany samochód: Citroen C5 MK I Hatchback (2.0/16V/136KM/Manual)
Re: [MK1 2.0] Wymiana popychaczy.TO DZIAŁA!!!
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 19, 2013, 08:10:48 »
Hehe potwierdzam i dziele sie z Toba radoscia, tez jestem po wymianie i silnik nie do poznania, a obiawy bardzo podobne do Twoich :)

Offline Łukasz Faruga

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 822
  • Skąd: Skoczów / Bielsko-Biała
  • Posiadany samochód: C5 MK1 2001 2,2HDI break, C3 MK1 2003 1,4HDI
Re: [MK1 2.0] Wymiana popychaczy.TO DZIAŁA!!!
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 23, 2013, 23:23:42 »
Mój ma trzęsawki, takie jakby lekkie klepanie jak jest zimny no i te spaliny mają charakterystyczny zapach. Poza tym auto ma kopyto aż miło. To popychacze zaworowe? Ile kosztuje komplet? Wymiana z rozbieraniem rozrządu?

Offline Wojciech Kmera

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 656
  • Skąd: ok. Katowic
  • Posiadany samochód: Były: C5 II 2.2 HDi SX+, C6 2.7 HDi V6 Exclusive. Jest: C5 X7 2.0 HDi 163 Exclusive
Re: [MK1 2.0] Wymiana popychaczy.TO DZIAŁA!!!
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 23, 2013, 23:38:36 »
Weź pod uwagę, że Panowie piszą tutaj o silniku benzynowym 2.0 a Ty masz diesla, dla którego brak odpowiedniej kultury pracy na zimnym silniku jest normą. Spaliny mają charakterystyczny zapach przez FAP i jest to normalne...
Fantômas se déchaîne...

sewcio1

  • Gość
Re: [MK1 2.0] Wymiana popychaczy.TO DZIAŁA!!!
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 24, 2013, 13:55:07 »
Witam, gdzie można kupić te popychacze nie drogo ?
Pozdrawiam.

Offline Polak Michal

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 60
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Posiadany samochód: Citroen C5 MK I Hatchback (2.0/16V/136KM/Manual)
Re: [MK1 2.0] Wymiana popychaczy.TO DZIAŁA!!!
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 24, 2013, 15:08:36 »
Moze np. tu:

http://allegro.pl/popychacze-popychacz-hydrauliczny-szklanka-ina-i3545163423.html

29zl za sztuke. Moze mozna jeszcze taniej nie wiem.

sewcio1

  • Gość
Re: [MK1 2.0] Wymiana popychaczy.TO DZIAŁA!!!
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 24, 2013, 22:46:17 »
Witam, a czy mógł byś napisać jak sie za to zabrać i co pokolei trzeba zdemontować żeby sie do nich dostać, na co zwracać szczególną uwagę by nie spieszyć rozrządu.

Offline Tomasz Maćkowiak

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 50
  • Skąd: Krzywiń
  • Posiadany samochód: Citroen C5 2.0 16V 2008 LPG
Re: [MK1 2.0] Wymiana popychaczy.TO DZIAŁA!!!
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 25, 2013, 08:16:32 »
Na początek ściągasz koło, nadkole,pasek wielorowkowy,górną osłone paska,świece zapłonowe,koło pasowe na wale 4 śróby na klucz 10,teraz ściągasz dolną osłone paska,ustawiasz rozrząd(kręcąc zgodnie ze wskazówkami zegara)śrubą na wale(klucz 22)kręcąc do miejsca na blokady(pewnie ich i tak nie masz ale to miejsce jest bezpieczne dla zaworów ponieważ tłoki są wtedy równo na środku(wszystkie 4)(jest to ważne przy składaniu)cechujesz wszystkie koła(farbą lub markerem)zrób to dobrze bo ten etap jest ważny! Teraz poluźniasz napinacz,ściągsz pasek wałki uciekną jeden lewo drugi w prawo.następnie odkręcasz czarne pokrywy zaworów,  czas odkręcić koła od wałków kluczem 24lub27 przytrzymujesz wałek jest tam specjalne miejsce na to.teraz  osłona plastikowa(ta co jest pod paskiem rozrządu i wkoło wałków. Górne mocowanie wałków jest tam "pare" śrubek dosyć mocno przykręconych jak już je odkręcisz to już prawie jesteś przy popychaczach, jeszcze tylko ściągniesz te pokrywy(uwaga mocno siedzą każda ma po 2 tulejki centrujące i pewnie całość na jakiś silikon jest zmontowane) jak je ściągniesz to zabierasz wałki no i ukazują Ci się popychacze, wyciągnij je najlepiej jakimś magnesem i gotowe.Jeżeli nie masz o tej robocie zielonego pojęcia to się nie bierz bo to sie  fajnie czyta odkręć to przykręć tamto a w rzeczywistości nie jest tak łatwo.Pozdro
P.S. Szczególną uwage to musisz skupić na całej robocie!!

sewcio1

  • Gość
Re: [MK1 2.0] Wymiana popychaczy.TO DZIAŁA!!!
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 25, 2013, 19:13:22 »
Bardzo dziękuję  za opis, myślę że sam dam radę to zrobić, ostatnio wymienialem sprzeglo i też poszlo bezboleśnie. Jedynie czego nigdy nie robilem to rozrząd , pisaleś że są tam jakieś blokady, czy są to jakieś pręty? do zblokowania czy coś innego.

Offline Jacek Skowronek

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 386
  • Posiadany samochód: 407 2.0Hdi 136KM 2005 FAP
Re: [MK1 2.0] Wymiana popychaczy.TO DZIAŁA!!!
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 25, 2013, 19:53:58 »
Cytuj

seweryn klimanek napisał:
Bardzo dziękuję  za opis, myślę że sam dam radę to zrobić, ostatnio wymienialem sprzeglo i też poszlo bezboleśnie. Jedynie czego nigdy nie robilem to rozrząd , pisaleś że są tam jakieś blokady, czy są to jakieś pręty? do zblokowania czy coś innego.


W kołach (2 wałki rozrządu i wał korbowy) masz otwory, musisz je "zgrać" z otworami w bloku silnika i włożyć coś do uniemożliwi ich obrót.

Jeżeli chodzi wałki rozrządu, to w 2.0 16v wystarczy śruba 10mm przetoczona na końcu na 6mm ponieważ otwór w bloku ma mniejszą średnicę niż w kole. Na wał już nie pamiętam, chyba 8mm.

Offline Andrzej Białożyński

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 3
  • Skąd: Słupsk
  • Posiadany samochód: C5, Break 2.0 16V Prestige 2003
  • Zainteresowania: Dobra książka
Re: [MK1 2.0] Wymiana popychaczy.TO DZIAŁA!!!
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 28, 2013, 23:19:51 »
Cytuj

Tomasz Maćkowiak napisał:
Witam.Zacznijmy od początku, miałem problem taki jak wielu użytkowników C5 otóż rano chwile po odpaleniu dostawał trzęsawki  po delikatnym rozgrzaniu przechodziło,a no i spaliny strasznie śmierdziały, męczyłem się z tym pół roku kilka dni temu zapadła decyzja wymiana popychaczy no i przy okazji rozrząd.Ogólnie robota fajna i przyjemna blokad na rozrząd nie używałem wszystkie koła są na klinach:)Zleciało na to prawie 7h.Wszystkie części jakie użyłem były firmy INA oprucz pompy wody DOLZ aluminiowa wraz z obudową.Zaraz po odpaleniu auto nie chodziło fajnie troche poprychało wolne obroty nie trzymały się tak jak należy, troche pochodził aż odpowietrzyłem układ chłodzenia no i na jazde próbną: szarpał nie miał ducha przez jakiś kilometr zrobiłem ok 10km jak wróciłem pod warsztat chodził już idealnie podłączyłem lexie był jakiś jeden czy dwa błędy odnośnie składu mieszanki(przed wymianą też usuwałem błędy), ale najważniejszy test czekał go rano:) godzina 6.30 odpalam czekam, słucham i nic się nie dzieje ideaalnie równa praca i nie śmierdziały spaliny.koszt części 800zł


Witam, ciekawy dla mnie wątek, też mam problem z uruchomieniem od pierwszego razu i często na zimnym silniku jest trzęsawka. W serwisie dwa razy to diagnozowali i wskazali na brak ciśnienie w jednym cilindrzem nieszczelność głowicy stąd na zimnym silniku trzęsie. Zapach też jest zgniły. Czy wadliwa praca popychaczy możę dać objaw braku ciśnienia w cilndrze? Jaki założyć koszt ich wymiany przy zleceniu usługi mechanikowi?

Offline Radek Ferenc

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 565
  • Skąd: Chocianów
  • Posiadany samochód: C8 2.0 16V 136 KM
  • Zainteresowania: Szeroko rozumiana Motoryzacja
Re: [MK1 2.0] Wymiana popychaczy.TO DZIAŁA!!!
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 30, 2013, 19:00:57 »
Pytanie do tych co wymieniali popychacze czy widać tam jakieś zużycie lub inne niedomagania ?
Był XM 2.1 TD, BX 1.9D i 4 x Xantia.

Offline Sławomir Cyprys

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 1 025
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5 III 2.0 16V '08 Exclusive
Re: [MK1 2.0] Wymiana popychaczy.TO DZIAŁA!!!
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 30, 2013, 21:26:57 »
Cytuj

Radek Ferenc napisał:
Pytanie do tych co wymieniali popychacze czy widać tam jakieś zużycie lub inne niedomagania ?


Problemem jest (podobno) źle zaprojektowane smarowanie szklanek (popychaczy). Stąd takie problemy na zimnym silniku. Wymiana na nowe (już poprawione) załatwia temat raz na zawsze. Parę lat temu, brat kupił 4 letnią C5 z takim problemem. Trochę się poużerał z Citroen Polska, że to wada itd. ale go olali. Napisał do Francji, do siedziby głównej Citroena. I co się okazało... za dwa miesiące dostał zaproszenie do wybranego przez siebie serwisu Citroen Polska na bezpłatną naprawę usterki, polegającą na wymianie w/w szklanek. Od tej pory z tym ma spokój. Natomiast co jakiś czas ma inny problem, przy ostrym hamowaniu, czasami brak działania tylnych hamulców. Tyłek idzie w górę i hamuje tylko przód, trzeba szybko odpuścić pedał i ponownie wcisnąć i jest OK. I tego problemu nikt nie jest w stanie rozwiązać od 6 lat....
przez 12 lat był BX 15 TGE 1991 208 kkm :-)
przez kolejne 5 lat Xantia 2,0 16V '98

Offline Dariusz Kłeczek

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 6 085
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Trzebinia/Birmingham
  • Posiadany samochód: BX 1,9 GTi; AX 1,5 D
  • Zainteresowania: fotografia, nurkowanie
Re: [MK1 2.0] Wymiana popychaczy.TO DZIAŁA!!!
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 30, 2013, 23:27:57 »
A niech Bracki odpowietrzy dobrze (przepuszczając solidnie płyn przez zaciski) tylne hamulce, wrzuci do bałaganiażnika jakiś 50 kg (mogą być ze dwa solidne krawężniki), i zobaczy, czy problem nadal występuje...
BX 1,9 GTi 1991 już automat 213.000 km
AX 1,5 D Spot 1996 126.000 km
HONDA CIVIC COUPE 1,6i LS 1998 137.000 mil
RENAULT CLIO 1,2 16V Expression 2002 85.000 mil

Offline Grzegorz Mościszewski

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 3 766
  • Skąd: Rzeszów
  • Posiadany samochód: C5 Break 3,0i Mk2/2006 C3 1.1 SX/03
  • Zainteresowania: DIY
Re: [MK1 2.0] Wymiana popychaczy.TO DZIAŁA!!!
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 31, 2013, 07:23:32 »
Cytuj

Dariusz Kłeczek napisał:
A niech Bracki odpowietrzy dobrze (przepuszczając solidnie płyn przez zaciski) tylne hamulce, wrzuci do bałaganiażnika jakiś 50 kg (mogą być ze dwa solidne krawężniki), i zobaczy, czy problem nadal występuje...


Ale to nie ma związku z "popychaczami"....
Niech kolega odpocznie troszkę i nie szaleje na Forum....

damian.z1

  • Gość
Re: [MK1 2.0] Wymiana popychaczy.TO DZIAŁA!!!
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 24, 2014, 11:05:43 »
Cytuj

czas odkręcić koła od wałków kluczem 24lub27 przytrzymujesz wałek jest tam specjalne miejsce na to


bardzo ciekawy wątek !
ale czym przytrzymujesz wałek
w Haynesie piszą że trzeba sobie z dwóch płaskowników wysztukować taką dzwignię
idzie jakoś inaczej zablokować ten wałek podczas odkręcania ???

Offline Darek Gaj

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 627
  • Skąd: Biłgoraj/Radzymin
  • Posiadany samochód: C5 Break mk1 2.0 16v (RFN)2003r. LPG stag 300 premium
  • Zainteresowania: Prawdziwy Rock 'n Roll i inna dobra muza
Re: [MK1 2.0] Wymiana popychaczy.TO DZIAŁA!!!
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 25, 2015, 22:17:23 »
Witam, mam ten sam problem telepanie i gaśnięcie na zimnym, błędy wypadanie zapłonu pyrkanie z rury, i auto jest mułowate mam Peugeota 406 z tym silnikiem i jest dużo bardziej żwawy i mniej pali(waga prawie taka sama jak C5). Mam pytanie do kolegów którzy wymienili szklanki czy zmieniła się również dynamika/moc spalanie po wymianie??? Dodam że sonda wymieniona, świece również i przed założeniem LPG było to samo.
Darek Gaj
Biłgoraj
C5 Break mk1 2.0 16v (RFN) LPG
BYŁ:  XM 2.1 TURBO D12 1992r  (HA1) , XM 2.0i LPG 1989r(HA1), CX 22TRS i CX 20Athena, może kiedyś znowu będzie :-)

Offline Darek Gaj

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 627
  • Skąd: Biłgoraj/Radzymin
  • Posiadany samochód: C5 Break mk1 2.0 16v (RFN)2003r. LPG stag 300 premium
  • Zainteresowania: Prawdziwy Rock 'n Roll i inna dobra muza
Re: [MK1 2.0] Wymiana popychaczy.TO DZIAŁA!!!
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 27, 2015, 13:38:29 »
Witam ponownie, Panowie coś podpowiecie w/w sprawie czy objawia się obniżoną kompresją i jak wyżej???
Darek Gaj
Biłgoraj
C5 Break mk1 2.0 16v (RFN) LPG
BYŁ:  XM 2.1 TURBO D12 1992r  (HA1) , XM 2.0i LPG 1989r(HA1), CX 22TRS i CX 20Athena, może kiedyś znowu będzie :-)

Offline Michał Kurowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 017
  • Skąd: Mrągowo Olsztyn
  • Posiadany samochód: Citroen C5 Break 2.0 03r. Citroen Xsara 1.9D 2000r.ojca ,Citroen Bx 19TRD 1990r.
  • Zainteresowania: Historia ,Motoryzacja, Ogrodnictwo
Re: [MK1 2.0] Wymiana popychaczy.TO DZIAŁA!!!
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 27, 2015, 23:26:39 »
Witam kolego Darku jutro odbieram auto z warsztatu po wymianie szklanek objawy jak piszesz zobaczymy jak bedzie to chodzilo koszt jednej ok.22zl a 16jest
były już WSK 175i 125 KOMAR 50cc CITROEN AX 1.0= gaz  FORD ESCORT MK.7 1.6  CITROEN XANTIA 2.0i PEUGEOT 106 Citroen Bx 1.6 Break

Offline Maciek Słowik

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 601
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Ługwałd, 7km. od Olsztyna
  • Posiadany samochód: C5 SX 2,0b 2002r oraz C4 1,6b 2008r.
Re: [MK1 2.0] Wymiana popychaczy.TO DZIAŁA!!!
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 28, 2015, 11:09:24 »
Cytuj

Michał Kurowski napisał:
Witam kolego Darku jutro odbieram auto z warsztatu po wymianie szklanek objawy jak piszesz zobaczymy jak bedzie to chodzilo koszt jednej ok.22zl a 16jest


Ooo już odbierasz? Bogdan chyba roboty nie ma ;)
A ta cena 22zl za sztukę to sam kupowałeś czy to cena po rabacie na warsztat? Jak patrzylem to INA kosztują 27zl/sztuka.
Nasze Cytryny:
-C4 1,6 16V 2008
-C5 2,0 16V 2002
Oraz Cytryny rodziców:
-C1 1,0benz 2012
-DS4 Crossback 1,2 turbo 2017

Jako bonus służbowe Berlingo 1,6 HDI

Offline Darek Gaj

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 627
  • Skąd: Biłgoraj/Radzymin
  • Posiadany samochód: C5 Break mk1 2.0 16v (RFN)2003r. LPG stag 300 premium
  • Zainteresowania: Prawdziwy Rock 'n Roll i inna dobra muza
Re: [MK1 2.0] Wymiana popychaczy.TO DZIAŁA!!!
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 28, 2015, 17:03:48 »
Witam, kolego Michale ja mam komplecik szklanek uszczelek uszczelniaczy + rozrząd z pompą mam też zestaw blokad, wiec lada dzień też się wezmę za wieloryba, aczkolwiek cały czas nurtuje mnie  sprawa czy wadliwe popychacze wpływają cały czas na obniżoną sprawność silnika, czy tylko podczas zimnego rozruchu. Byłbym bardzo wdzięczny gdyby któryś z szanownych Kolegów po wymianie szklanek podzielił by się doświadczeniami.
Darek Gaj
Biłgoraj
C5 Break mk1 2.0 16v (RFN) LPG
BYŁ:  XM 2.1 TURBO D12 1992r  (HA1) , XM 2.0i LPG 1989r(HA1), CX 22TRS i CX 20Athena, może kiedyś znowu będzie :-)

Offline Jan Świerc

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 66
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: C5 2.0 16v 2004r / XANTIA 1.9 D
Re: [MK1 2.0] Wymiana popychaczy.TO DZIAŁA!!!
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 29, 2015, 21:56:57 »
Witam

Wymiana popychaczy to , inaczej kasa wydana na popychacze to najlepiej zainwestowane pieniądze w swojego wieloryba, trzy tygodnie , 1500 km świętego spokoju.

A co do obserwacji to : poprawa dynamiki jest odczuwalna, spalanie 1 litr mniej, przedtem miałem problem zejść na mieście poniżej 10L traktując gaz delikatnie a teraz wynik poniżej 9 to nie problem.

Co do kompresji to przed popychaczami miałem po 12 Bar. na lekko rozgrzanym ( kiedy szarpało był gaszony, i robiony pomiar).

A problemów podczas rozruchu na zimnym nie było żadnych.

Offline Darek Gaj

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 627
  • Skąd: Biłgoraj/Radzymin
  • Posiadany samochód: C5 Break mk1 2.0 16v (RFN)2003r. LPG stag 300 premium
  • Zainteresowania: Prawdziwy Rock 'n Roll i inna dobra muza
Re: [MK1 2.0] Wymiana popychaczy.TO DZIAŁA!!!
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 30, 2015, 13:09:05 »
Dziękuję serdecznie za odpowiedź  koledze Janowi,  ja jak wyżej pisałem też się biorę na dniach za wymianę. Podzielę się też na forum wrażeniami po operacji, Pozdrawiam.
Darek Gaj
Biłgoraj
C5 Break mk1 2.0 16v (RFN) LPG
BYŁ:  XM 2.1 TURBO D12 1992r  (HA1) , XM 2.0i LPG 1989r(HA1), CX 22TRS i CX 20Athena, może kiedyś znowu będzie :-)

Offline Michał Kurowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 017
  • Skąd: Mrągowo Olsztyn
  • Posiadany samochód: Citroen C5 Break 2.0 03r. Citroen Xsara 1.9D 2000r.ojca ,Citroen Bx 19TRD 1990r.
  • Zainteresowania: Historia ,Motoryzacja, Ogrodnictwo
Re: [MK1 2.0] Wymiana popychaczy.TO DZIAŁA!!!
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 30, 2015, 21:07:37 »
Niestety auto stoi dalej w warsztacie szklanki wymienione ale problem nieznikl dalej chodzi nierowno mechanik przeklada z drugiego auta czesci odpowiadajace za poprawna prace silnika cewke zamienil niepomoglo dzis mial zamienic pompe paliwa.
były już WSK 175i 125 KOMAR 50cc CITROEN AX 1.0= gaz  FORD ESCORT MK.7 1.6  CITROEN XANTIA 2.0i PEUGEOT 106 Citroen Bx 1.6 Break

Offline Piotr Chutnik

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 250
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Łódź
  • Posiadany samochód: C5 II 2.0 16v+LPG (2007r)
Re: [MK1 2.0] Wymiana popychaczy.TO DZIAŁA!!!
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 30, 2015, 22:08:14 »
W mojej XP też szarpało na wolnych obrotach (chociaż tylko na gazie). Po wizycie u doktora od gazu wyszło na koniecznośc wymiany wtryskiwaczy. Tak na razie (cos w rodzaju prowizorki) pozmieniał wartości wtryskow  w komputerze i na razie chodzi równo. Oczywiście jak kupi elementy do wymiany to zadzwoni i załatwimy to jakl należy.
Może słynny program L___ cos by Ci wyjawił?
z cytrynek były: ZX i Xantia 1,8 16v (oba z LPG); Xsara Picasso 1,8+lpg