ad.1. nie wiem, ale raczej to nie to.
ad.2. Jeżeli przed robotą wszystko było ok. to ewidentnie coś musiało być pokićkane przy robocie. Posprawdzaj jeszcze raz wszystkie połączenia elektryczne itp. które były rozłączane przy robocie.
ad. 3. Czy odpowietrzyłeś układ paliwowy po wymianie filtra paliwowego (gumową ręczna pompką zamontowana pod deklem) ?
ad 4. Komputer po zakodowaniu pokazuje takie same oznaczenia jak na wtryskiwaczach, z tym że chyba niepełne numery tzn. na wtryskiwaczu numer jest dłuższy niż zapisany w kompie. Już nie pamiętam czy początkowe czy końcowe numery są niepodawane.
Na wtryskiwaczu zwykle naniesione są 2 oznaczenia więc sprawdź czy odczytałeś te które trzeba.
Może przy uszczelnianiu wtrysków ktoś nieumyślnie, pozamieniał kolejnością wtryskiwacze, albo co gorsza założył inne (gorsze) wtryskiwacze ?
Dziwny jest ten komunikat o niskim ciśnieniu oleju ale on mógł powstać z powodu nagłego zgaśnięcia silnika czyli braku zasilania w układzie zapłonowym.
Posprawdzaj dokładnie obwód elektr. zasilania wtryskiwaczy.
Błąd przejściowy, więc go skasuj i sprawdź czy pojawi się znowu.
Twarda praca silnika może być np. z powodu niezakodowania wtryskiwaczy, niewłaściwych uszczelek pod wtryskami lub dokręcenia wtrysków niewłaściwym momentem.
Aha. wspominasz coś o cieknącym paliwie i naprawie tego.Nie wiem gdzie ciekło i co naprawiałeś ale zapowietrzony układ i niewłaściwie ciśnienie paliwa w szynie również mogą by przyczynami nieprawidłowej pracy silnika (duże korekcje wtrysku i twarda praca).