Trochę odkopię temat. 2 dni temu wyłączyłem w BSI moduł ładowania akumulatora (z obecne na nieobecne) i przez jeden dzień było ładowanie 14,5V a wczoraj wszystko wróciło do normy czyli 13V w czasie jazdy i do 15,2V podczas hamowania. Ki czort
? Dzisiaj zmieniłem w BSI moduł ładowania na obecny i w informacjach dla kierowcy ustawiłem szacowanie ładowania na brak. Napięcie po tym 14,3V. Zobaczymy co będzie za 2 dni... Kupiłem nowy aku (poprzedni Kozak padł po 2,5 roku jazdy na włączonym module) i nie chciałbym, aby z nowym też były takie problemy. Z drugiej strony w sklepie gdzie kupowałem obecną amege 7 sprzedawca powiedział, że te kozaki to w hurcie kosztują po 100PLN i to najgorszy badziew, którego nawet nie sprowadza do siebie (w sklepie było ze 300szt aku różnych marek plus pewnie drugie tyle w magazynie i 3 takie sklepy w Kielcach, więc trochę różnych aku mu się przewija, więc chyba wie co mówi. Na necie te kozaki nawet cieszyły się dobrą opinią, ale to było prawie 3 lata temu
jak kupowałem swojego, więc teraz mogło się zmienic, bo słyszałem, że temu i tamtemu po 2-3 latach już padł w dieslu. Odnosnie ekonomy mode to na nowym aku włacza się tak po około 30 minutach, więc ten tryb raczej zależy tylko od sprawności aku, bo stary jak padł to eco od razu się właczało po kilku minutach i zanim kupiłem kozaka tak samo było na oryginalnej varcie.