Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: [MkIII 2010 rok] fabryczny alarm  (Przeczytany 54076 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Jacek Janikowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 341
  • Skąd: Poznań
  • Posiadany samochód: C5 Tourer 2.2 HDI '11, CX GTI Turbo '84, CX Prestige' 81, DS 19 Pallas '68
  • Miejscowość: Poznań
Odp: [MkIII 2010 rok] fabryczny alarm
« Odpowiedź #150 dnia: Grudzień 12, 2017, 23:28:03 »
Cześć l. Alarm juz mam w aucie i jest aktywowany, działa, ale tylko na otwarcie pokryw czyli drzwi i klapy a na czujki juz nie. Czułość czuje ustawiona na 13 i 15 i nic. Jakieś pomysły?

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Miałem podobny problem. U mnie najprawdopodobniej źle dobrane czujniki uszkadzały moduł alarmu. 2 moduły tak skończyły. Po wymianie czujników zadziałało z 3cim modułem :)

Offline Daniel Szychowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 130
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5 x7 2.2HDI 170km 2009r
  • Zainteresowania: Oklejanie samochodów, Reklama, Przyciemnianie Szyb
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: [MkIII 2010 rok] fabryczny alarm
« Odpowiedź #151 dnia: Grudzień 13, 2017, 12:25:18 »
Cześć. Niestety nie miga. Ustają się po ok. Minucie.
Wieczorem sprawdzę lexia co pokaze

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Oklejanie samochodów, Reklama, Przyciemnianie Szyb

Offline Daniel Szychowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 130
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5 x7 2.2HDI 170km 2009r
  • Zainteresowania: Oklejanie samochodów, Reklama, Przyciemnianie Szyb
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: [MkIII 2010 rok] fabryczny alarm
« Odpowiedź #152 dnia: Grudzień 13, 2017, 13:34:35 »
Tak to prawda brakuje gumki w masce. I to jest powód nie działania czujek ? Szukam gumek ;)

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Oklejanie samochodów, Reklama, Przyciemnianie Szyb

Offline Daniel Szychowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 130
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5 x7 2.2HDI 170km 2009r
  • Zainteresowania: Oklejanie samochodów, Reklama, Przyciemnianie Szyb
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: [MkIII 2010 rok] fabryczny alarm
« Odpowiedź #153 dnia: Grudzień 13, 2017, 13:52:51 »
Ma ktoś z was w zapasach taka gumkę?

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Oklejanie samochodów, Reklama, Przyciemnianie Szyb

Offline Rafal Kopyto

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 291
  • Skąd: Gent
  • Posiadany samochód: C5 III
  • Miejscowość: Gent
Odp: [MkIII 2010 rok] fabryczny alarm
« Odpowiedź #154 dnia: Grudzień 13, 2017, 15:20:14 »
Można wsadzić byle korek gumowy. Ważne by nie był za wysoki czy za niski. Metodą prób błędów się dobierze.

Offline TOMASZ KOZIOŁ

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 812
  • Skąd: warszawa
  • Posiadany samochód: CITROEN C5 TOURER (X7) 2,0HDI 2008r
  • Miejscowość: warszawa
Odp: [MkIII 2010 rok] fabryczny alarm
« Odpowiedź #155 dnia: Grudzień 19, 2017, 19:42:29 »
Dla ułatwienia zlokalizowania wtyczki modułu należy pod BSI zdemontować i odsunąć na bok tą białą poprzeczkę co są do niej przymocowane kostki i przekaźniki. Zatrzaski są słabe i wystarczy pociągnąć do dołu. Wtyczka jest przyklejona do głównej wiązki i obklejona gąbką.


Offline TOMASZ KOZIOŁ

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 812
  • Skąd: warszawa
  • Posiadany samochód: CITROEN C5 TOURER (X7) 2,0HDI 2008r
  • Miejscowość: warszawa
Odp: [MkIII 2010 rok] fabryczny alarm
« Odpowiedź #156 dnia: Grudzień 19, 2017, 21:49:41 »
Apropo Paweł jutro będą się Ciebie jeszcze pytali o części na PW :D


Offline Olaf Tomczynski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 304
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: Volvo S70, Citroen C5 X7
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: [MkIII 2010 rok] fabryczny alarm
« Odpowiedź #157 dnia: Grudzień 30, 2017, 00:10:37 »
No i wszystkie elementy siedzą w aucie. Powiem tak. Więcej tego nie będę robił:) teraz tylko aktywować system i cieszyć się fabrycznym alarmem. Pozdrawiam

Offline Daniel Szychowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 130
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5 x7 2.2HDI 170km 2009r
  • Zainteresowania: Oklejanie samochodów, Reklama, Przyciemnianie Szyb
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: [MkIII 2010 rok] fabryczny alarm
« Odpowiedź #158 dnia: Grudzień 30, 2017, 08:45:26 »
No i wszystkie elementy siedzą w aucie. Powiem tak. Więcej tego nie będę robił:) teraz tylko aktywować system i cieszyć się fabrycznym alarmem. Pozdrawiam
Gumkę pod maskę tez masz? Ja jeszcze u siebie tego nie zrobilem

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Oklejanie samochodów, Reklama, Przyciemnianie Szyb

Offline TOMASZ KOZIOŁ

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 812
  • Skąd: warszawa
  • Posiadany samochód: CITROEN C5 TOURER (X7) 2,0HDI 2008r
  • Miejscowość: warszawa
Odp: [MkIII 2010 rok] fabryczny alarm
« Odpowiedź #159 dnia: Grudzień 31, 2017, 14:34:20 »
i ja odbojnika z maski jeszcze nie mam, krańcówka jest trytytką ściągnięta żeby system widział że maska jest zamknięta. Ale ori już zamówiona.



Offline Paweł Lessnau

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 155
  • Skąd: Koszalin
  • Posiadany samochód: C5 Tourer Exclusive 2011, 1.6 THP BVA 6
  • Zainteresowania: Muzyka
  • Miejscowość: Koszalin
Odp: [MkIII 2010 rok] fabryczny alarm
« Odpowiedź #160 dnia: Styczeń 04, 2018, 14:30:25 »
Jaki macie sposób na puszczenie przewodów od czujek przez słupek? Wepchnięcie pod nic nie da, bo nie przejdzie kostka. Z tego co widzę na zdjęciach, to siedzi tylko na zaczepach, więc podważać i ciągnąć z wyczuciem?

Offline Machoński Tomasz

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 950
  • Skąd: Katowice
  • Posiadany samochód: Lexus NX, był C5 X7 Exclusive Tourer 2.0 lpg
  • Miejscowość: Katowice
Odp: [MkIII 2010 rok] fabryczny alarm
« Odpowiedź #161 dnia: Styczeń 04, 2018, 14:37:13 »
Osłonę słupka lewego trzeba zdemontować.Potem odkręcasz daszki przeciwsłoneczne i wtedy można odchylić podsufitkę.Na tyle,żeby wcisnąć przewód.
Na przewodzie są klipsy plastikowe.Jeśli nie włożysz je w otywory przeznaczone dla nich to podsufitka będzie odstawać.Możne je całkowicie usunąć a przewód tylko wcisnąć.

Offline Paweł Lessnau

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 155
  • Skąd: Koszalin
  • Posiadany samochód: C5 Tourer Exclusive 2011, 1.6 THP BVA 6
  • Zainteresowania: Muzyka
  • Miejscowość: Koszalin
Odp: [MkIII 2010 rok] fabryczny alarm
« Odpowiedź #162 dnia: Styczeń 04, 2018, 14:57:39 »
Osłonę słupka lewego trzeba zdemontować.Potem odkręcasz daszki przeciwsłoneczne i wtedy można odchylić podsufitkę.Na tyle,żeby wcisnąć przewód.
Na przewodzie są klipsy plastikowe.Jeśli nie włożysz je w otywory przeznaczone dla nich to podsufitka będzie odstawać.Możne je całkowicie usunąć a przewód tylko wcisnąć.
Klipsów nie mam i nie miałem zamiaru montować.


Ciężko schodzi słupek? Istnieje szansa, że się go połamie?

Offline Olaf Tomczynski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 304
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: Volvo S70, Citroen C5 X7
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: [MkIII 2010 rok] fabryczny alarm
« Odpowiedź #163 dnia: Styczeń 05, 2018, 00:47:05 »
No i wszystkie elementy siedzą w aucie. Powiem tak. Więcej tego nie będę robił:) teraz tylko aktywować system i cieszyć się fabrycznym alarmem. Pozdrawiam
Gumkę pod maskę tez masz? Ja jeszcze u siebie tego nie zrobilem
jak to wygląda?

Offline Paweł Lessnau

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 155
  • Skąd: Koszalin
  • Posiadany samochód: C5 Tourer Exclusive 2011, 1.6 THP BVA 6
  • Zainteresowania: Muzyka
  • Miejscowość: Koszalin
Odp: [MkIII 2010 rok] fabryczny alarm
« Odpowiedź #164 dnia: Styczeń 15, 2018, 11:19:35 »
Montowałem u siebie w weekend, więc podzielę się kilkoma spostrzeżeniami dla innych:
1. Przed zdjęciem słupka, trzeba wyjąć kratkę tweetera inaczej można połamać jakiś plastik.
2. Ciągnięcie przewodów przez słupek i w dół w okolice BSI jest męczące i ciężko to zrobić tak jak zrobione było w fabryce.
3. Wtyczka od syreny u mnie nie pasowała, musiałem ją trochę obciąć. Możliwe, że kupiłem niewłaściwą syrenę - 9665407580, mój OPR 12540.
4. Warto zdemontować kierunkowskaz i przeciwmgłowe podczas montażu syreny - ułatwia to sprawę.
5. Po aktywacji alarmu (w konfiguracji klienta) nie działały mi czujniki wnętrza. Musiałem je telekodować w BSI - domyślnie były wyłączone. Po włączeniu wszystko działa jak należy.

Offline Daniel Szychowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 130
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5 x7 2.2HDI 170km 2009r
  • Zainteresowania: Oklejanie samochodów, Reklama, Przyciemnianie Szyb
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: [MkIII 2010 rok] fabryczny alarm
« Odpowiedź #165 dnia: Styczeń 15, 2018, 12:36:32 »
Montowałem u siebie w weekend, więc podzielę się kilkoma spostrzeżeniami dla innych:
1. Przed zdjęciem słupka, trzeba wyjąć kratkę tweetera inaczej można połamać jakiś plastik.
2. Ciągnięcie przewodów przez słupek i w dół w okolice BSI jest męczące i ciężko to zrobić tak jak zrobione było w fabryce.
3. Wtyczka od syreny u mnie nie pasowała, musiałem ją trochę obciąć. Możliwe, że kupiłem niewłaściwą syrenę - 9665407580, mój OPR 12540.
4. Warto zdemontować kierunkowskaz i przeciwmgłowe podczas montażu syreny - ułatwia to sprawę.
5. Po aktywacji alarmu (w konfiguracji klienta) nie działały mi czujniki wnętrza. Musiałem je telekodować w BSI - domyślnie były wyłączone. Po włączeniu wszystko działa jak należy.
Nie trzeba demontowac słupka wystarczy uszczelkę od drzwi i przewody od czujek wchodzą i boczek kokpitu od drzwi.

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Oklejanie samochodów, Reklama, Przyciemnianie Szyb

Offline Machoński Tomasz

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 950
  • Skąd: Katowice
  • Posiadany samochód: Lexus NX, był C5 X7 Exclusive Tourer 2.0 lpg
  • Miejscowość: Katowice
Odp: [MkIII 2010 rok] fabryczny alarm
« Odpowiedź #166 dnia: Styczeń 18, 2018, 19:42:51 »
Chciałbym wykorzystać kable(te ucięte) od alarmu aby nie ciągnąć do kabiny dodatkowych.
Powiedzcie mi czy  drugi koniec tych pięciu wolnych kabli wychodzących spod BSI znajdę przy BSM?

Offline Marek Bor

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 644
  • Skąd: Olsztyn
  • Posiadany samochód: Citroen C5 Kombi 3.0 HDI 241KM 2012 rok Exclusive
  • Zainteresowania: Po za Citroen ujeżdżam jeszcze motocykl Honda Shadow vt750 ACE
  • Miejscowość: Olsztyn
Odp: [MkIII 2010 rok] fabryczny alarm
« Odpowiedź #167 dnia: Styczeń 18, 2018, 22:19:26 »
Tak powinny być przy BSM.
U mnie zmiana!!! To już szósta C5 tym razem 2012 rok 3.0HDI oczywiście też w kombi na full wypasie Exclusive.

Offline Olaf Tomczynski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 304
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: Volvo S70, Citroen C5 X7
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: [MkIII 2010 rok] fabryczny alarm
« Odpowiedź #168 dnia: Styczeń 18, 2018, 22:21:17 »
Paweł, u mnie też wtyczka nie pasowała do syreny. A z kratką głośnika to fakt, jeden zaczep ułamałem....

Offline Mariusz Jastrzębski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 424
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: Citroen C5 (X7) Tourer, ekskluzywne 2.0 HDi, ASB, 163KM; SAAB 9-5, 2.0t, 190KM
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: [MkIII 2010 rok] fabryczny alarm
« Odpowiedź #169 dnia: Maj 11, 2018, 10:59:18 »
Koledzy, zerknijcie na wideo i powiedzcie, czy widzicie coś co Wam przypomina wtyczkę owiniętą gąbką, bo albo ja jestem już całkiem ślepy albo jej tam nie ma :(
https://drive.google.com/file/d/1SUNTKWTQZXZEgvVVXvDz9zyNkNC1SfGN/view?usp=sharing
Macane też było. Pod izolacjami wyczuwalne same przewody. Brak zgrubienia mogącego świadczyć o jakimś kawałku plastiku.

Offline Marek Bor

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 644
  • Skąd: Olsztyn
  • Posiadany samochód: Citroen C5 Kombi 3.0 HDI 241KM 2012 rok Exclusive
  • Zainteresowania: Po za Citroen ujeżdżam jeszcze motocykl Honda Shadow vt750 ACE
  • Miejscowość: Olsztyn
Odp: [MkIII 2010 rok] fabryczny alarm
« Odpowiedź #170 dnia: Maj 11, 2018, 13:33:37 »
Szukaj wolnej kostki koloru niebieskiego. Te ucięte przewody służą do instalacji alarmu niefabrycznego, ich drugi koniec jest w komorze silnika przy BSM.
U mnie zmiana!!! To już szósta C5 tym razem 2012 rok 3.0HDI oczywiście też w kombi na full wypasie Exclusive.

Offline Mariusz Jastrzębski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 424
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: Citroen C5 (X7) Tourer, ekskluzywne 2.0 HDi, ASB, 163KM; SAAB 9-5, 2.0t, 190KM
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: [MkIII 2010 rok] fabryczny alarm
« Odpowiedź #171 dnia: Maj 11, 2018, 23:27:28 »
No nie ma :( Wtyczki do krańcówki maski również. Ani przy kielichu ani pod zbiorniczkiem płynu :(

Offline Marek Bor

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 644
  • Skąd: Olsztyn
  • Posiadany samochód: Citroen C5 Kombi 3.0 HDI 241KM 2012 rok Exclusive
  • Zainteresowania: Po za Citroen ujeżdżam jeszcze motocykl Honda Shadow vt750 ACE
  • Miejscowość: Olsztyn
Odp: [MkIII 2010 rok] fabryczny alarm
« Odpowiedź #172 dnia: Maj 12, 2018, 19:19:21 »
Czyżby producent poskąpił w kwestii wiązki. Miałem już kila C piątek i wszędzie były bo w każdej dokładałem fabryczny alarm.
U mnie zmiana!!! To już szósta C5 tym razem 2012 rok 3.0HDI oczywiście też w kombi na full wypasie Exclusive.

Offline TOMASZ KOZIOŁ

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 812
  • Skąd: warszawa
  • Posiadany samochód: CITROEN C5 TOURER (X7) 2,0HDI 2008r
  • Miejscowość: warszawa
Odp: [MkIII 2010 rok] fabryczny alarm
« Odpowiedź #173 dnia: Maj 12, 2018, 22:06:04 »
U mojego szwagra w 2009 też brak wiązki

Offline Daniel Szychowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 130
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5 x7 2.2HDI 170km 2009r
  • Zainteresowania: Oklejanie samochodów, Reklama, Przyciemnianie Szyb
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: [MkIII 2010 rok] fabryczny alarm
« Odpowiedź #174 dnia: Maj 12, 2018, 22:07:33 »
Pewnie zależy od OPR

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Oklejanie samochodów, Reklama, Przyciemnianie Szyb