Sprawdź najpierw czy dochodzi prąd. Najprościej tak: po włączeniu tylnej wycieraczki powinno być słychać wewnątrz samochodu włączający się co kilka, chyba 5 sekund, przekaźnik (wycieraczka działa w trybie czasowym). Jak go słychać to ściągnij tapicerkę tylnej klapy, odepnij wtyczkę od mechanizmu wycieraczki, weź zwykłą probówkę 12V, włącz tylną wycieraczkę i sprawdzaj kolejno przewody. Jeżeli robisz to sam to pomiaru dokonuj przez kilka sekund, bo prąd będzie tylko przez chwilę co parę sekund (wycieraczka działa w trybie czasowym). U mnie prąd był, więc rozebrałem mechanizm, ale nie był zatarty i wymieniłem na używkę (około 30-40zł). Jakbyś wymieniał mechanizm to (przynajmniej u mnie) był on mocowany na nitach, które musiałem rozwiercić i zastąpić śrubami, a do ściągnięcia ramienia wycieraczki musiałem użyć małego ściągacza do łożysk, bo rdza złapała i różne odrdzewiacze nie dawały rady.