Michał Kowalski napisał:
Manual 5 biegów
SerVice nie piszczy
jak daje na CRUISE, na wyświetlaczu jest zegar z trójkącikiem
jak daje limit nic nie reaguje i pokazuje dystans dzienny
Próbowałem włączyć na 4 i 5 biegu od 50 do 150km/h i nic tylko miga "---" na małym wyświetlaczu bez względu czy 2 3 4 tyś obrotów
Nie próbowałem włączyć z wciśniętym sprzęgłem
ps
Pojechałem do swojego ASO i nic mnie nie skasowali,
Ale jak wcześniej dzwoniłem na Wielicką w KRK to chcieli za samo podpięcie 190zł
Z LIMIT to sprawa jest rozwojowa:
a) mogli czegoś w ASO nie włączyć (tak jak sugeruje Patryk)
b) może nie działać, bo nie masz "krańcówki" w pedale gazu
c) być może będzie działać bez "krańcówki" tylko trzeba poprawić pkt. a)
Krańcówka działa przy ograniczniku, w momencie gdy chcesz wyprzedzić i potrzebujesz zwiększyć prędkość ponad limit... wciskasz do dechy, krańcówka zaskakuje, możesz pojechać ponad limit, a jak wrócisz do limitu to nadal jest aktywny.
Co do tempomatu:
Prędkość musisz mieć powyżej 40 km/h.
Obroty najlepiej w zakresie 2k - 5k.
Bieg...stosownie do prędkości i obrotów, żeby był żwawy, a nie zamulony.
Proponuję jechać 80km/h na 4 biegu i spróbować włączyć.
Gdy masz już osiągnięte parametry musisz wcisnąć na manetce przycisk SET+ lub SET-.
Jeśli próbowałeś wciskać ON/OFF...to nic nie da. On działa tylko jak już masz zadaną prędkość. Wtedy możesz wyłączać i włączać tempomat, który będzie dążył do wyświetlonej/zadanej prędkości... pod warunkiem, że nie będzie za mała/duża dla danego biegu.
Wciśnięcie sprzęgła lub hamulca wyłącza tempomat.... więc dobrze robiłeś nie wciskając sprzęgła.
EDIT:
Sorry, że zwracam uwagę na takie szczegóły, ale czasami w ferworze walki może coś umknąć.