Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Różnice między Picasso przed i po lifcie  (Przeczytany 25241 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mateusz Dudzik

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 10
  • Skąd: Lublin
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara Picasso
  • Miejscowość: Lublin
Różnice między Picasso przed i po lifcie
« dnia: Wrzesień 11, 2014, 20:19:23 »
Czy są jakieś inne różnice między Picasso "przed" i "po" lifcie oprócz innych zderzaków, przednich lamp, pokrywy silnika ?

Offline Robert Magiera

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 760
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Xsara Picasso 2.0 HDI
  • Miejscowość: Tarnów
Re: Różnice między Picasso przed i po lifcie
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 11, 2014, 22:23:26 »
Cytuj

Mateusz Dudzik napisał:
Czy są jakieś inne różnice między Picasso "przed" i "po" lifcie oprócz innych zderzaków, przednich lamp, pokrywy silnika ?

Inne są jeszcze tylne lampy. Sterowanie radiem w przedliftach było na kierownicy a po lifcie z pilota pod kierownicą (niech mnie ktoś poprawi jeśli jest inaczej).

Offline Tomek Jarecki

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 49
  • Skąd: małopolska
  • Posiadany samochód: Citroen C4 Picasso 1,6 HDi Exclusive, C4 II Picasso 1,2 PT AM6 Shine
  • Miejscowość: małopolska
Re: Różnice między Picasso przed i po lifcie
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 11, 2014, 23:38:04 »
No różnic trochę jest in plus dla wersji po lifcie. Szczególnie w wersji Exlusive jest to widoczne:
- lepszej jakości i ładniejsze wzory tapicerki,
- ASR/ESP (seryjne w exlusive 1,6 hdi)
- tempomat  (seryjne w exlusive 1,6 hdi)
- el. tylne szyby (seryjne w exlusive 1,6 hdi)
- lepszej jakości miękka wstawka na desce rozdz. i chyba ciut lepszej jakości pozostałe plastiki.
- czarna, nie odbijająca się w szybie góra deski rozdzielczej
- chromowana gałka, przycisk ręcznego i regulatory nawiewów (seryjne w exlusive 1,6 hdi)
- sterowanie radiem spod kierownicy
- roleta tylnej szyby (seryjne w exlusive 1,6 hdi)
- ładniejsze alusy (seryjne w exlusive 1,6 hdi)
- czujniki cofania (seryjne w exlusive 1,6 hdi)
- regulacja lędźwiowa w fotelu kierowcy (seryjne w exlusive 1,6 hdi)
- lepiej świecące reflektory
- nowszy typ kluczyka/pilota
- mocniejsze hamulce (z tarczami z tyłu)
- wszystkie tylne fotele suwane i pochylane (seryjne w exlusive 1,6 hdi)
- wyższy poziom bezpieczeństwa (mocniejsza struktura nadwozia, zmodyfikowane poduszki powietrzne)
- inteligentniejsza  i bardziej rozbudowana elektronika (multipleksowa instalacja)
- 4 airbagi (przednie dodatkowo z funkcją ochrony głowy)
- el. składane lusterka (seryjne w exlusive 1,6 hdi)
- nowe wersje silnikowe (1,6 hdi 92 i 109 KM, 1,6 16V 110 KM)
- standardowo felgi 15"
- wydaje mi się, że trochę twardsze i wygodniejsze fotele oraz lepsze wyciszenie wnętrza, chociaż do ideału jeszcze dużo brakuje
- klimatyzowany schowek (seryjne w exlusive 1,6 hdi)
- usunięta duża część chorób wieku dziecięcego
- zdecydowanie mniejsza awaryjność.
- chyba poprawione zawieszenie, trochę twardsze i harmonijniej pracujące
- ładniejsze lakiery
- klimatyzacja z mniejszą ilością czynnika w układzie (za to bardzo wydajna)
- dodatkowe dogrzewanie elektryczne wnętrza (seryjne w exlusive 1,6 hdi)
- czujnik deszczu i świateł (seryjne w exlusive 1,6 hdi)
- podświetlane lusterka w osłonkach przeciwsłonecznych (seryjne w exlusive 1,6 hdi)
- płaskie wycieraczki i inne dysze spryskiwacza (tworzące mgiełkę)
- szyby przednie solarne (seryjne w exlusive 1,6 hdi)
- mocniejszy diesel z seryjnym FAPem
- i zapewne jest jeszcze trochę innych zmienionych detali

Ogólnie wersje poliftowe sprawiają wrażenie poruszania się nowocześniejszym, lepiej wykonanym i bardziej współczesnym samochodem.
Także jeżeli finanse pozwalają to zdecydowanie kupować wersje poliftowe.
Było: PF126p, Tipo, Espero, Scenic 1ph2, Partner 1 fl, Xsara Picasso, P2008 allure.
Jest: Partner 2 tepee vtc, C4 Picasso exclusive, C4 II Picasso Shine.

Offline Robert Magiera

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 760
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Xsara Picasso 2.0 HDI
  • Miejscowość: Tarnów
Re: Różnice między Picasso przed i po lifcie
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 12, 2014, 14:06:00 »
Cytuj

Tomek Jarecki napisał:

- standardowo felgi 15"

Były wersje XP z innymi (mniejszymi) felgami?

Offline Błażej Grotowski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 721
  • Skąd: Radomsko
  • Posiadany samochód: C3 mk III 1.2T
  • Zainteresowania: fotografia, motoryzacja, podroze, zegarki, historia
  • Miejscowość: Radomsko
Re: Różnice między Picasso przed i po lifcie
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 12, 2014, 20:12:33 »
"- mocniejsze hamulce (z tarczami z tyłu)"
Hej. Może to też w exclusive bo u mnie są bębenki z tyłu:)
Silnik nie ma też FAP choć to wersja po liftingu. Poza tym się zgadza.
Był GSA 1.2. Była Xantia 1.9 TD Hydractive. Jest Xsara Picasso 1.6 HDI& C3 mkIII

Offline Robert Magiera

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 760
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Xsara Picasso 2.0 HDI
  • Miejscowość: Tarnów
Re: Różnice między Picasso przed i po lifcie
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 14, 2014, 10:35:28 »
Tak przy okazji dyskusji mam pytanie czy grill jest ten sam przed i po lifcie (tzn. czy jest zamienny)?

Offline Piotr Chutnik

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 250
  • Skąd: Łódź
  • Posiadany samochód: C5 II 2.0 16v+LPG (2007r)
  • Miejscowość: Łódź
Re: Różnice między Picasso przed i po lifcie
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 14, 2014, 14:16:45 »
Mam pytanko - czy któryś z kolegów próbował pomalować na czarno deskę przed szybą? Bo choć jestem zadowolony z mojej XP (co prawda to nie Xantia ale też daje się polubić), to podczas jazdy "pod słońce" odbijanie jasnej deski daje wyraźny dyskomfort w obserwacji drogi. Jeżeli ktokolwiek z kolegów to robił, to następne pytanie - czy można to zrobić bez demontażu konsoli? Chętnie machnął bym deskę przed szybą półmatem. Może było by lepiej patrzeć.
z cytrynek były: ZX i Xantia 1,8 16v (oba z LPG); Xsara Picasso 1,8+lpg

Offline Piotr Rzepkowski

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 239
  • Skąd: Łobez
  • Posiadany samochód: Citroen C4 GP 1.8 16V 2008 manual
  • Miejscowość: Łobez
Re: Różnice między Picasso przed i po lifcie
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 18, 2014, 18:49:12 »
Mam XP po lifcie, ale z 2004 i jeszcze ze starymi wycieraczkami. Zastanawiam się czy płaskie pasowałyby bez przeróbek, ktoś może wymieniał ?

pozdrawiam

Offline Robert Magiera

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 760
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Xsara Picasso 2.0 HDI
  • Miejscowość: Tarnów
Re: Różnice między Picasso przed i po lifcie
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 18, 2014, 19:16:11 »
Cytuj

Piotr Rzepkowski napisał:
Mam XP po lifcie, ale z 2004 i jeszcze ze starymi wycieraczkami. Zastanawiam się czy płaskie pasowałyby bez przeróbek, ktoś może wymieniał ?

pozdrawiam

Mój też jest polift z 04 i mam płaskie wycieraczki (nie wiem czy o takie chodzi). Zajrzyj w mój temat w klubowych wozidełkach,na pierwszych fotkach widać wycieraczki. Kupiłem już z takimi.

Offline Piotr Rzepkowski

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 239
  • Skąd: Łobez
  • Posiadany samochód: Citroen C4 GP 1.8 16V 2008 manual
  • Miejscowość: Łobez
Re: Różnice między Picasso przed i po lifcie
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 19, 2014, 09:26:12 »
Chodziło mi o płaskie ramiona wycieraczek. Teraz mam jak u ciebie, ale bodajże od 2005 r. są już inne ramiona. Na pierwszym zdjęciu XP z 2006, a na drugim Twoja XP.

Offline Leszek Lampart

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 662
  • Skąd: Rudna Mała
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara Picaso SX 1,6 16V 12.2005
  • Zainteresowania: sport, motoryzacja
  • Miejscowość: Rudna Mała
Re: Różnice między Picasso przed i po lifcie
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 19, 2014, 18:25:15 »
W październiku 2005 roku był następny lift - wprowadzono silnik benzynowy 1,6 16v a także nowe ramiona wycieraczek - płaskie typu B
Pozdrawiam! :-)  ;-)

Offline Błażej Grotowski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 721
  • Skąd: Radomsko
  • Posiadany samochód: C3 mk III 1.2T
  • Zainteresowania: fotografia, motoryzacja, podroze, zegarki, historia
  • Miejscowość: Radomsko
Re: Różnice między Picasso przed i po lifcie
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 19, 2014, 19:10:11 »
Cytuj

Piotr Rzepkowski napisał:
Mam XP po lifcie, ale z 2004 i jeszcze ze starymi wycieraczkami. Zastanawiam się czy płaskie pasowałyby bez przeróbek, ktoś może wymieniał ?

pozdrawiam
Oczywiście. Odkąd pojawiły się na wolnym rynku wycieraczki płaskie (początkowo bosch aerotwin i valeo twin (chyba twin bo nie pamiętam)) to bez problemu pasowały do tradycyjnych ramion. Miałem w Xantii Bosch'e specjalnie sprowadzane bo jeszcze wtedy nie było w większości sklepów. Niemniej cudów nie ma. Po roku już skrzypiały po szybie i to nawet w trakcie radiowej reklamy "Słyszysz? -słychać ciszę- Tak pracują nowe wycieraczki Bosch aerotwin!",  a za oknem buuu po szybie:)
Był GSA 1.2. Była Xantia 1.9 TD Hydractive. Jest Xsara Picasso 1.6 HDI& C3 mkIII

Offline Jacek Welz

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 2 101
  • Skąd: Stavanger/Bydgoszcz
  • Posiadany samochód: Ford SMax 2.0TDCI '14; MB A160 '01
  • Zainteresowania: komp, foto, citro, kayako, grajko i inne
  • Miejscowość: Stavanger/Bydgoszcz
Re: Różnice między Picasso przed i po lifcie
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 30, 2014, 16:21:30 »
Celem uzupelnienia.
Wymieniona wyżej długa lista wyposazenia jest dosc mocno 'skażona' wersją (Exlusive) a nie liftingiem lub jego brakiem.
Takie rzeczy jak lakiery czy tapicerki to się zmieniają co roku w każdym aucie, więc cieżko to akurat wrzucać do jednego worka z liftingiem. Nie do konca wiem czy np lakierowana deska rozdzielcza na czarno to byla cecha po-liftu, czy tez konkretnych wersji.

Przede wszystkim to co zostało juz powiedziane - lifting odbywał się w etapach. Pierwsze zmiany były już w 2003 (np multiplex). Dopiero w 2005 roku mozna przyjąc że auta są po pełnym liftingu, ale zmiany cały czas się pojawiały (np silniki). Rożnice przed/po dotyczą nawet detali typu inne zegary (kontrolki, wskaznik temperatury).
Generalnie serwisowo auta dzielone są na do i od 02/2005, ale tak naprawde trzeba wszystko sprawdzac po VIN.

Warto tez pamiętać że od 2007 (wejście C4 picasso) bardzo spadła dostępna lista opcji i wersji, chociaż to zależalo od rynku. W PL dostępna była w zasadzie jedna wersja wyposazenia (na szczęście sensowna) oraz dwa silniki 1.6 (benz 16V i HDI 92). Na innych rynkach były dostępne również golasy (nielakierowane listwy boczne, brak sensownej elektryki)
Jeśli więc ktoś chciałby miec w miare najmlodszy full wypas, z wszystkim co wymienił kolega wyżej - to musi celowac w okolice 2006. Poźniej już tylko pozostaje usprawanianie, lub pogodzenie się z faktem ze lusterka nie mają lampek, schowek klimatyzacji (akurat latwe do dorzeźbienia) czy przesuwa sie tylko srodkowe tylne siedzienie a nie wszystkie.

W 2008 roku pojawiły się jeszcze nowe kolory, zgodne z aktualnymi trendami (np piaskowo-orzechowy, taki jak w C4P, a zniknął "kultowy" ciemnozielony).
A ostania chyba zmiana miała miejsce na początku 2010 - nowe, bardziej kwadratowe lusterka (nikt nie wie dlaczego, ponieważ te lusterka nie są od żadnego innego modelu PSA produkowanego w tym czasie).
Ford S-Max 2.0TDCI '14
dawniej: Xsara Picasso 1.6i SX '10
ZX 1.4i SX Break '96/97, ZX 1.4i Avantage '91
i jakies niecytryny
GG: 4635213 (i inne ;)

Offline Sebastian Furczak

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 72
  • Skąd: Sanok
  • Posiadany samochód: Xsara Picasso 2.0 HDI 2001
  • Miejscowość: Sanok
Re: Różnice między Picasso przed i po lifcie
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 03, 2014, 16:29:53 »
A czy 1.6 HDI nadal miało tę słynną pompkę paliwa w baku (zmora 2.0 HDI)?

Offline Leszek Lampart

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 662
  • Skąd: Rudna Mała
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara Picaso SX 1,6 16V 12.2005
  • Zainteresowania: sport, motoryzacja
  • Miejscowość: Rudna Mała
Odp: Różnice między Picasso przed i po lifcie
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 25, 2016, 20:42:56 »
Tak jest po lifcie - ma nową kierownicę .

Pozdrawiam! :-)  ;-)

Offline Mariusz Cylc

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 485
  • Skąd: Gdańsk
  • Posiadany samochód: XP05r 1,6 8v NFV
Odp: Różnice między Picasso przed i po lifcie
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 27, 2016, 23:34:01 »
różnice między Picasso "przed" i "po" lifcie
...
-po lifcie, napisy "Citroen" i "Xsara" na tylnej klapie są umieszczone wyżej.
Części samochodowe (nowe), sklep Gdańsk Partyzantów26 tel. 58-3460257. pon.-pt. 9-17

Offline Leszek Lampart

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 662
  • Skąd: Rudna Mała
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara Picaso SX 1,6 16V 12.2005
  • Zainteresowania: sport, motoryzacja
  • Miejscowość: Rudna Mała
Odp: Różnice między Picasso przed i po lifcie
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 28, 2016, 12:44:42 »
różnice między Picasso "przed" i "po" lifcie
...
-po lifcie, napisy "Citroen" i "Xsara" na tylnej klapie są umieszczone wyżej.
Napisy są po lifcie , ale trzeba na to uważać bo po malowaniu mogą być przyklejone inaczej niż w oryginale
Pozdrawiam! :-)  ;-)

Offline Jacek Welz

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 2 101
  • Skąd: Stavanger/Bydgoszcz
  • Posiadany samochód: Ford SMax 2.0TDCI '14; MB A160 '01
  • Zainteresowania: komp, foto, citro, kayako, grajko i inne
  • Miejscowość: Stavanger/Bydgoszcz
Odp: Różnice między Picasso przed i po lifcie
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 05, 2017, 14:45:09 »
Tak jest po lifcie - ma nową kierownicę .


witajcie,


a czy ten egz. jest poliftem?

Trzeba pamiętać że lift był robiony płynnie od końca 2003, przez 2004, "oficjalny" polift jest od 2005 roku. Ale jak to u Citroena, auto z 2004 które oficjalnie jeszcze nie było 'mk2' mogło mieć już 90% zmian.
W szczególności w przejsciowych rocznikach można trafić auta z nową kierownicą i manetkami, ale starym wyglądem budy (nie odwrotnie).
Na zdjęciu pokazany jest automat, czyli 2.0 benzyna, który przestano produkować w 2004 roku, więc zasadniczo nie występował w polifcie.
Poprawną odpowiedź na pytanie przed czy po lifcie w tym konkretnym przypadku dało by zdjęcie nadwozia.
Ford S-Max 2.0TDCI '14
dawniej: Xsara Picasso 1.6i SX '10
ZX 1.4i SX Break '96/97, ZX 1.4i Avantage '91
i jakies niecytryny
GG: 4635213 (i inne ;)

Offline Joanna Luty

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 689
  • Posiadany samochód: citroen C5 MKII HDI,xsara picasso 04 2.0 HDI
Odp: Różnice między Picasso przed i po lifcie
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 08, 2017, 17:45:01 »
Ja mam 2004 przedlift,a wnętrze dokładnie takie jak na foto (niby poliftowe)wiec to by się zgadzało.

Offline Jacek Welz

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 2 101
  • Skąd: Stavanger/Bydgoszcz
  • Posiadany samochód: Ford SMax 2.0TDCI '14; MB A160 '01
  • Zainteresowania: komp, foto, citro, kayako, grajko i inne
  • Miejscowość: Stavanger/Bydgoszcz
Odp: Różnice między Picasso przed i po lifcie
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 09, 2017, 00:08:07 »
To zdjęcie które jest pokazane, kolega wrzucił z innymi fotkami w wątku z pytaniem o zakup auta. Zdjęcia z zewnątrz sugerują że auto jednak jest poliftowe, cocia mam wrażenie ze lampy tylne sa jeszcze z przetłoczeniami jak w starym. wg opisu rocznik 2005 ale to akurat warto u handlarza sprawdzić bo zdarza im sie mylić datę produkcji z data rejestracji.
Jak to u Citroena - pełna dowolność.
Ford S-Max 2.0TDCI '14
dawniej: Xsara Picasso 1.6i SX '10
ZX 1.4i SX Break '96/97, ZX 1.4i Avantage '91
i jakies niecytryny
GG: 4635213 (i inne ;)

Offline Michał Wdowiak

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 84
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara Picasso 1.8 benzyna
Odp: Różnice między Picasso przed i po lifcie
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpień 10, 2018, 18:47:49 »
Witam. Odgrzeje troszke kotleta bo nie cce zakladac nowego tematu a poniekad jest z tym zwiazane. Potrzebuje kupic tylnia lampe do Xsary Picasso ale przed ligtem tzw 2002r. Patrzalem na allegro i sa od 1999r. Jak i po 2004 i wyczytalem tez m.in. w tym temacie ze ttlnie lampy sie roznia miedzy przed liftem a po. Bo ja osobiscie noe wiem a moze ktos mbie oswieci a chcialbym kupic dobra lampe.

Offline Jacek Welz

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 2 101
  • Skąd: Stavanger/Bydgoszcz
  • Posiadany samochód: Ford SMax 2.0TDCI '14; MB A160 '01
  • Zainteresowania: komp, foto, citro, kayako, grajko i inne
  • Miejscowość: Stavanger/Bydgoszcz
Odp: Różnice między Picasso przed i po lifcie
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpień 10, 2018, 19:44:34 »
Ta przed liftem ma takiej jakby kółko w środku wklęsłe. Jeśli kupujesz jedną lampę to po prostu ze zdjęć dobierz żeby była taka sama.
Ford S-Max 2.0TDCI '14
dawniej: Xsara Picasso 1.6i SX '10
ZX 1.4i SX Break '96/97, ZX 1.4i Avantage '91
i jakies niecytryny
GG: 4635213 (i inne ;)

Offline Michał Wdowiak

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 84
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara Picasso 1.8 benzyna
Odp: Różnice między Picasso przed i po lifcie
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 10, 2018, 23:17:44 »
Ok juz widze roznice wielkie dzieki.
Orientuje sie ktos czy moze lampa tylnia moze byc z wersji angielkiej??? Czy to czyms przeszkadza???

Offline Jacek Welz

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 2 101
  • Skąd: Stavanger/Bydgoszcz
  • Posiadany samochód: Ford SMax 2.0TDCI '14; MB A160 '01
  • Zainteresowania: komp, foto, citro, kayako, grajko i inne
  • Miejscowość: Stavanger/Bydgoszcz
Odp: Różnice między Picasso przed i po lifcie
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 10, 2018, 23:40:25 »
To nie wiem. Na logikę nie powinno być różnic.
Ford S-Max 2.0TDCI '14
dawniej: Xsara Picasso 1.6i SX '10
ZX 1.4i SX Break '96/97, ZX 1.4i Avantage '91
i jakies niecytryny
GG: 4635213 (i inne ;)

Offline Michał Majewski

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 2 501
  • Skąd: Milówka
  • Posiadany samochód: C8 2.0 16V automat 2008 | Astra G 1.6 16V automat 2003
  • Zainteresowania: Wyceny nieruchomości, stary, stacjonarny sprzęt audio, amatorskie stolarstwo i kolej :)
  • Miejscowość: Milówka
Odp: Różnice między Picasso przed i po lifcie
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 11, 2018, 00:25:18 »
W przypadku Picasso różnicy nie ma, bo lampy są całkowicie symetryczne czyli z lewej i prawej strony są dokładnie takie same i tyle samo żarówek.


Dla przykładu Astra G, którą posiadam, ma tylne przeciwmgielne tylko jedno, po stronie kierowcy. W lampie po stronie pasażera jest odbłyśnik, ale nie ma dziury na żarówkę. W brytyjskich wersjach jest na odwrót więc tu nie można kupić dowolnej lampy, bo możesz się całkowicie pozbawić tego przeciwmgielnego, albo mieć dwa ;)


Tak patrzę na Allegro... ceny lamp tylnych do Picasso są kosmiczne jak na tak prostą konstrukcję i dość powszechny model samochodu.
"Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć Golfem"

Były: Xsara 1, Xsara 2, Xsara Picasso