Zrobiłem to u siebie - absolutnie no problem :-)
Problemy/różnice:
- w lewej części maskownica regulacji świateł i lusterek w X2 jest zintegrowana więc nie da się wkręcić dwóch wkrętów, które są w X1 pod demontowalną zaślepką tych elementów,
- regulacja lusterek elektrycznych - wycięcie na "dziubek" pozycjonujący jest u góry - trzeba wypiłować na dole żeby kierunki regulacji się zgadzały,
- konieczna wymiana przycisku świateł awaryjnych - we wtyczce trzeba przełożyć dwa piny żeby działało (podświetlenie i masę jeżeli dobrze pamiętam),
- czujnik temperatury wnętrza (ten z wiatraczkiem) przechodzi z prawej na lewą i trzeba wypiłować jedno z mocowań starej deski (można zostawic kawałek plastiku i zamontować czujnik trytytką,
- kable do sterowania szybami są wystarczająco długie ale trzeba je solidnie "wyplątać" i przeciągnąć na dół,
- konieczna przeróbka przy wtyczkach sterowania szybami: trzeba przeciąć przewód od oświetlenia i na styk we wtyczce podac masę - foto poniżej,
- bardzo trudno dostać zaślepkę/ramkę wokół radia/wyświetlacza - u mnie jej brak,
Tak to wygląda w trakcie:
http://klubcytrynki.pl/forum/index.php?action=dlattach;topic=55848.0;attach=104570;imageA tak po zakończeniu: