Ja też jestem po wymianie kompletu na tył. Kupiłem taki sam zestaw narzędzi jak Artur Gackowski - pasuje do tłoczków. Niemniej przy wymianie napotkałem na dwa, a w zasadzie 3 drobne problemy.
1. Chciałem zrobić wymianę książkowo i podpiąłem auto pod DB. Procedura luzowania linek wg kompa się nie powiodła, ale linki fizycznie udało się odpiąć bez problemu.
2. Mój standardowy dylemat przy kobyłkach. Gdzie podłożyć, żeby nic nie pogiąć? Okolice progu są niedostępne. Myślałem o tylnej belce (płaszczyzna gdzie mierzy się wysokość do ustawienia hydro), ale jak zobaczyłem jak niedużo jest tam materiału, to zrezygnowałem. Ostatecznie był zwykły podnośnik i koło pod próg.
3. W przypadku rantu na tarczy, jak w cywilizowany sposób ściągnąć zacisk hamulcowy? Przy wkręcanych tłoczkach nie ma możliwości ich cofnięcia bez uprzedniego demontażu zacisków.
A tak na marginesie. Zamiast szukać klocków do Citroena, to można poszukać np. do Opla Signum, SAABa 9-3. Widziałem na naszym portalu aukcyjnym kwoty za klocki ATE do Citroena dochodzące do ok.190zł, podczas gdy te same, ale do Opla kosztowały ok. 90zł.