Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: [MK II] 2.0 HDi RHR  (Przeczytany 11402 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Grzegorz Mościszewski

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 4 686
  • Skąd: Rzeszów
  • Posiadany samochód: C5 Break 3,0i Mk2/2006 C3 1.1 SX/03
  • Zainteresowania: DIY
  • Miejscowość: Rzeszów
Odp: [MK II] 2.0 HDi RHR
« Odpowiedź #25 dnia: Maj 08, 2015, 13:40:34 »
Preparat jest dodawany do oleju silnikowego, cały czas "pracuje" z olejem. Po ok. 800-1000 km można obserwować wyniki, tyle zajmuje mu "zmiękczenie i uszlachetnienie" uszczelek.

damian.z1

  • Gość
Odp: [MK II] 2.0 HDi RHR
« Odpowiedź #26 dnia: Maj 08, 2015, 13:42:53 »
Przy zużyciu zaworów można spróbować zalać Liquy Moly Stop wyciekom silnikowym 2671, zanim rozedrzesz silnik do remontu.
Preparat działa, sam sprawdziłem. Zmniejszył zużycie oleju.

to dobrze że u ciebie zadziałał
ja wlałem sobie do pompy wspomagania płyn uszczelniający
to oczywiście nie to samo co uszczelnienie dla zaworów, ale piszę trochę dla przestrogi bo doświadczenia mam jak najgorsze, wyciek został co prawda trochę uszczelniony, ale wspomaganie zaczęło chodzić skokowo, więc się usceptyczniłem do takich wynalazków
ale w żadnym wypadku nie poddaję w wątpliwość że ktoś ma inne doświadczenia




Offline Grzegorz Mościszewski

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 4 686
  • Skąd: Rzeszów
  • Posiadany samochód: C5 Break 3,0i Mk2/2006 C3 1.1 SX/03
  • Zainteresowania: DIY
  • Miejscowość: Rzeszów
Odp: [MK II] 2.0 HDi RHR
« Odpowiedź #27 dnia: Maj 08, 2015, 13:48:17 »
60 złociszy dolać do oleju, to można przeboleć. Jak nie, to rozbieramy  silnik i robimy jak trzeba....
Sam jestem sceptyczny do "chemicznego" naprawiania ale to jednak działa na dziś.
224 tys. km to diesel dobrze dotarty... :D

Offline Wojtek Konefał

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 094
  • Skąd: Lubin
  • Posiadany samochód: C5 x7 2.0 163km tourer.
  • Zainteresowania: motoryzacja wedkarstwo itd
  • Miejscowość: Lubin
Odp: [MK II] 2.0 HDi RHR
« Odpowiedź #28 dnia: Maj 09, 2015, 13:00:01 »
Witam,
pojechałem dziś na garaż zobaczyć co się dzieje w butelce podpiętej do odmy. Oleju było mało, jak odpiąłem rurkę od silnika i postawiłem wszystko pionowo to olej po paru minutach spłynął do połowy 0,5litrowej butelki ,więcej go nie było.
gdy Cię d..a boli od jeżdżenia, kup Sobie citroena:))

Offline Wojtek Konefał

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 094
  • Skąd: Lubin
  • Posiadany samochód: C5 x7 2.0 163km tourer.
  • Zainteresowania: motoryzacja wedkarstwo itd
  • Miejscowość: Lubin
Odp: [MK II] 2.0 HDi RHR
« Odpowiedź #29 dnia: Maj 23, 2015, 07:55:53 »
Witam,
Syn się urodził :)a ja w wolnych chwilach wziąłem się za auto:) Koszt uszczelnień zaworów plus uszczelka pod głowicę to koszt prawie 1200zł w ASO.  Po rozmowie z mechanikami (jeden magik od Citroenów) pracował parę lat w ASO Citroen mówili ,że to norma i kazali zmienić olej z 5w40 na 10w40 i problem zniknie. Kwota za robociznę mechanika po znajomości 600zł za wymianę :) Teraz nie wiem czy ryzykować i wymienić najpierw sam olej na gęstszy czy inwestować 2tyś. zł w autko:)
gdy Cię d..a boli od jeżdżenia, kup Sobie citroena:))