Przewiozłem w bagażniku siedem krawężników 6 cm (a więc 150-200 kg) i pompa wyraźnie męczyła się podnosząc tył (zresztą przyciskami w bagażniku nie dało się samochodu podnieść, podniósł się dopiero po zamknięciu klapy). Bagażnik opróżniłem w piątek rano, samochód odbił do góry, wyrównał się, ale wczoraj podczas jazdy wyskoczył komunikat uszkodzenia zawieszenia, maks. prędkość 90 km/h, przy czym był coraz sztywniejszy (i coraz niższy).
Znalazłem opis, które bezpieczniki w BSI i BSM sprawdzić, ale do Mk 1. Sprawdziłem mimo to, ale udało mi się sprawdzić tylko F11 i F12 w BSI (są dobre).
Nie potrafię dostać się do bezpieczników pod osłoną i nie mam jak otworzyć BSM.
Czy mógłbym prosić o potwierdzenie, które bezpieczniki należy sprawdzić i jak dostać się do bezpieczników, które nie są na wierzchu?
--
Poza tym mam prośbę. Czy jest tu jakiś mechanik ze Skawiny lub okolic, który mógłby podjechać i pomóc mi z tym tematem? (Zwłaszcza, jeśli pompa się spaliła.) Samochód leży na najniższym położeniu i trudno jest nim jechać, żeby nie uszkodzić. Zależy mi bardzo na czasie, bo w środę planowaliśmy wyjazd na wakacje.