Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie  (Przeczytany 575470 razy)

0 użytkowników i 10 Gości przegląda ten wątek.

Offline Arkadiusz Pietras

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 162
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: C5 Mk III 2.0 163 ASB
  • Miejscowość: Kraków
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #100 dnia: Listopad 04, 2015, 14:28:31 »
zastanawiam się czy zlecić im tą wymianę na ich oleju, czy kupić volvo , mówili że 6 litrów będą potrzebować, ale nie wiem jak z licznikiem , zapomniałem dopytać czy pomniejszą wartość , wyzerują czy zostawią jak jest. Dynamiczną chyba odpuszczę nie chce zrobić skrzyni kuku jak chodzi ładnie. Podjadę jescze dziś do AUTO-MAT Sentyrz , zobaczymy co mi powiedzą. Ale chyba najbardziej w tym momencie skłaniałbym się do podwójnej może potrójnej wymiany statycznej na oleju Volvo.
« Ostatnia zmiana: Listopad 04, 2015, 15:04:02 wysłana przez Arkadiusz Pietras »

Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #101 dnia: Listopad 04, 2015, 16:06:48 »
Mam nadzieję że nie dostanę zjebki że to nie ten dział, ale mam pytanie dot wspominanego powyżej interfejsu z oprogramowaniem. Chciałbym się w takowy zaopatrzyć, ale nie wiem jaką wesję wybrac by czytało i obsługiwało wszystko w moim C5 2008r (lipiec) 2.0 hdi 136 fap? Czy ten będzie właściwy, czy wybrać coś innego? Będę wdzięczny za podpowiedź.


http://allegro.pl/lexia-citroen-peugeot-diagbox-7-62-nowosc-i5088388139.html
FAP out, EGR off, POWER up :)

mjerz

  • Gość
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #102 dnia: Listopad 04, 2015, 18:10:24 »
Powiem tak:

- nie wiem na co im potrzeba akurat SZEŚĆ litrów oleju, bo na statyczną wymianę idzie 3 litry. Więc albo chcą Cię zrobić na 3 litry, albo Ci chcą zrobić podwójną wymianę statyczną, co jest kompletnie bez sensu. W aucie z takim przebiegiem jeśli już robić statyczną i więcej niż jednokrotną, to TRZYKROTNĄ a nie dwukrotną.  Po wymianie dwukrotnej zostaje Ci w skrzyni dobre 40% starego oleju, więc efekt jest taki, że mieszasz stary z nowym niewiele lepiej niż pół na pół, czyli masz po prostu trochę rozcieńczoną starą smołę.  Dopiero trzykrotna wymiana statyczna pozwala wymienić jakieś ~85% oleju, co już od bólu można uznać za sensowne.

- Zapytaj co fachowcy zrobią z licznikiem zużycia oleju. Bo jeśli chcą go zostawić jak jest albo wyzerować, to tylko narobią Ci problemów.  Licznik po wymianie statycznej ma być pomniejszony o taką ilość oleju jaką wymieniono, i to nie po prostu o 6 litrów, tylko trzeba sobie wyliczyć ile naprawdę starego oleju się wymieniło na nowy, bo o ile przy pierwszej wymianie zlatuje tylko stary olej i wchodzi nowy (czyli wymienia się 3 litry), to przy drugiej już się spuszcza mieszankę starego z nowym, czyli po dwóch wymianach w sumie nie wymieni się 6 litrów a jedynie trochę ponad 4 litry.

- To że skrzynia chodzi ładnie przy 220.000 km nie znaczy że nadal będzie chodzić ładnie przy 300.000 o ile jej nie wymienisz oleju.  Jak poczytasz fora to zobaczysz, że na niezmienianym oleju te skrzynie w okolicach 300.000 dają sobie spokój z dalszą pracą ;)  Po prostu nadchodzi taki moment, że ta maź przestaje smarować a zaczyna zatykać.

- Nie rozumiem dlaczego panowie fachowcy odstraszają Cię od wymiany dynamicznej. Jeśli się boją że skrzynia się rozszczelni to niech to zrobią bez płukania LiquiMolly, samą zmianę oleju.  Sam musisz zdecydować, czy lepiej mieć w skrzyni cały nowy olej czy tylko połowę (bo tyle będziesz miał po dwóch wymianach statycznych).  Po 220.000 km to żeby nie wiem co olej w skrzyni na pewno jest w kiepskim stanie, i po wymianie statycznej po prostu prawie połowa tego oleju Ci tam nadal zostanie.

- Ostatnia sprawa: dopytaj JAKI konkretnie olej chcą Ci nalać.  Jeśli masz AM6C z silnikiem EURO5 to musi to być olej AW1, a nie JWS3309. To że panowie mówią że wiedzą, to wcale nie znaczy że wiedzą - już wiele razy się okazało że nie wiedzieli. Weź pod uwagę to, że przy wymianie statycznej MIESZASZ oleje (stary z nowym).  Już samo mieszanie różnych marek olejów nie jest idealnym rozwiązaniem (bo mają różne chemie), ale jeśli jeszcze dodatkowo do starego oleju AW1 fachowcy nalali by Ci JWS3309, to już w ogóle miałbyś koktail.

Offline Arkadiusz Pietras

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 162
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: C5 Mk III 2.0 163 ASB
  • Miejscowość: Kraków
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #103 dnia: Listopad 04, 2015, 18:34:09 »
Tak jak wcześniej pisałem odwiedziłem dziś dwa podobno najlepsze serwisy ASB w Krakowie. W każdym z nich nie było nawet mowy o liczniku skrzyni biegów. Tzn Panowie tego nie robią nic nie słyszeli po prostu zmiana oleju i tyle. Oczywiście jak wspominałem o dynamicznej to odradzali, że za duży przebieg. Dobrze rozumiem, że jeżeli zdecyduję się na zmianę dynamiczną bez płukania to raczej nic nie powinno się stać? Tak naprawdę z chęcią bym wymienił cały olej, żeby jeszcze trochę pośmigać. W serwisie "Auto-Mat" usłyszałem, że te skrzynie są beznadziejne i nawet po wymianie oleju nie wytrzyma nawet do 250kkm. Teraz się zastanawiam czy sami tych skrzyń nie załatwiają właśnie takimi wymianami i dlatego skrzynie padają. A później tylko klient wraca na gruby remont ASB.


No i co dalej z tym fantem robic? Człowiek kupuje auto chce o nie zadbać a tu poziom wiedzy większości serwisów nie mówiąc już o ASO jest marny.

Offline Arkadiusz Pietras

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 162
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: C5 Mk III 2.0 163 ASB
  • Miejscowość: Kraków
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #104 dnia: Listopad 04, 2015, 23:42:09 »
Czy to jest dokładnie ta skrzynia i sterownik o której rozmawiamy??
http://www.prnd.pl/tf-80sc-automatyczna-skrzynia-biegow-aisin-inaczej-takze-zwana-af40,4,36.html

sunnychris

  • Gość
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #105 dnia: Listopad 05, 2015, 03:48:43 »
Tak

Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka


Offline Arkadiusz Pietras

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 162
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: C5 Mk III 2.0 163 ASB
  • Miejscowość: Kraków
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #106 dnia: Listopad 05, 2015, 08:54:19 »
Wychodzi na to, że największą bolączką tych skrzyń jest sterownik. Nowe sterowniki można znaleźć już za niecałe 3000 tyś, więc tak naprawdę nie jest aż tak źle. Wszyscy straszą, że jak padnie ASB to już kredyty i inne sprawy.

mjerz

  • Gość
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #107 dnia: Listopad 05, 2015, 11:09:50 »
Arek,

Odpisałem Ci na PW - przeczytaj.

Rób dynamiczną w serwisie który podałeś - ktoś już tam robił w tym Tarnowie i chwalił, a ponadto piszą na stronie mądre rzeczy a nie jakieś głupoty.

Zrób normalną dynamiczną, wymień cały olej. To statyczna prędzej narobi Ci problemów jak Ci ten nowy olej zacznie rozpuszczać syfy w skrzyni (bo nowy olej ma właściwości silnie płuczące) i to wszystko potem zacznie tam krążyć i już nie będzie miało gdzie wylecieć, więc co najwyżej pozapycha Ci filtr, zawory itp.  A przy wymianie dynamicznej większość syfu wylatuje, bo wymiana jest pod pewnym ciśnieniem i przy przepływie dodatkowej ilości oleju.  Tam widać podczas wymiany kiedy zaczyna wylatywać czysty olej.  A statyczna to zwykłe spuszczenie - nic z tych przyklejonych syfów nie wyleci.

Nie ulega dyskusji że wymiana dynamiczna jest LEPSZA. I to lepsza właśnie przy takim przebiegu, bo właśnie wtedy olej w skrzyni jest już mocno skatowany i trzeba się go pozbyć w całości, a statyczna wymiana tylko jego części tak naprawdę nic nie daje bo tylko go rozcieńcza, a ponadto jak pisałem jeszcze potem ten nowy olej może zacząć rozpuszczać stary syf i dopiero wtedy są jaja.

Z licznikiem też jest prościej, bo się go po prostu zeruje, więc nie ma problemu z przeliczaniem, odejmowaniem itp.  Ale dopilnuj tego koniecznie - jeśli fachowcy Ci nie wyzerują to musisz znaleźć kogoś innego z interfejsem i jak najszybciej go wyzerować.

Ponadto, powtarzam: sprawdź jaki masz silnik: EURO4 czy EURO5. Jeśli EURO4 to musi być olej zgodny z JWS3309, a jeśli EURO5 to koniecznie AW1.  Najlepiej zadzwoń tam i zapytaj a następnie daj nam znać jaki konkretnie olej chcą Ci nalać, a my Ci sprawdzimy czy się nadaje.  Niestety, w większości tych warsztatów kompletnie się tym nie przejmują i leją co popadnie.

Co do sterownika będącego "największą bolączką".... ja tam 9. rok jeżdżę i chodzi jak w dniu zakupu. To że gdzieś na stronce wymienili jakieś jego możliwe usterki to nie znaczy, że każdy to ma.  Nie ma takiego produktu na świecie dla którego nie możnaby stworzyć takiej listy możliwych usterek, ale to się zdarza raz na tysiące (czy dziesiątki tysięcy) sztuk a nie w każdej. Uszy do góry i nie przejmuj się pierdołami.  Zmień porządnie cały olej na jakiś dobry i pojeździsz jeszcze kolejne 200.000.  To prędzej po statycznej wymianie nie dojeździsz do 250.000 jak Ci się to wszystko pozatyka starym syfem.

Offline Arkadiusz Pietras

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 162
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: C5 Mk III 2.0 163 ASB
  • Miejscowość: Kraków
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #108 dnia: Listopad 05, 2015, 11:54:31 »
Już jestem po konsultacjach w firmie slusarczyk-auto. Powiedzieli, że auto jak najbardziej się nadaję do dynamicznej wymiany a nawet, że jest zalecana. Koszt takiej usługi u nich to 1040 zł na oleju Motul multi ATF. Ze swoim olejem 650zł. Używają podobna takich środków do płukania, że skrzyni nic nie grozi. Odniosłem wrażenie, że znają się na robocie. Umówiłem się już na wymianę na 16 listopada. Czas operacji od 6 do 8h. Jestem z Krakowa więc logistycznie będę musiał to jakoś ogarnąć bo mam do nich kawałek. Teraz tylko muszę się zastanowić jaki olej wybrać. Na oleju Volvo koszt mi znacząco wzrośnie:/

mjerz

  • Gość
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #109 dnia: Listopad 05, 2015, 17:40:31 »
Tak jak Ci odpisałem przez PW,  olej Motul Multi ATF nie spełnia parametrów lepkościowych AW1. Producent sobie wpisał AW1 w karcie produktu (bo kto mu zabroni), mimo że zaraz pod tym sam podaje, że ten olej ma lepkość 7.6 i indeks lepkości 178, co jest typowymi parametrami oleju JWS3309, a nie AW1.

Jeśli Volvo jest dla Ciebie za drogie, weź tego Amsoila:

http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje-przekadniowe/amsoil-signature-synthetic-automatic-transmission-0-946l-detail

cena dobra (46 zł brutto za butelkę), a parametry lepkościowe ma takie jak trzeba (5.8 przy 100'C, indeks lepkości 159). Tu się nie ma do czego przyczepić, wszystko pasuje.

Offline Arkadiusz Pietras

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 162
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: C5 Mk III 2.0 163 ASB
  • Miejscowość: Kraków
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #110 dnia: Listopad 10, 2015, 19:41:39 »
Dziś udało się sprawdzić stan licznika skrzyni : przy 220 kkm pokazuje 7801140

mjerz

  • Gość
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #111 dnia: Listopad 10, 2015, 19:49:48 »
Dziś udało się sprawdzić stan licznika skrzyni : przy 220 kkm pokazuje 7801140

Bardzo dużo. Będzie lecieć smoła ;)

Offline Arkadiusz Pietras

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 162
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: C5 Mk III 2.0 163 ASB
  • Miejscowość: Kraków
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #112 dnia: Listopad 10, 2015, 19:55:00 »
no zobaczymy, już niedługo dynaimczna

mjerz

  • Gość
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #113 dnia: Listopad 10, 2015, 21:30:01 »
Będzie, będzie ;)  Przy 7,8 mln jednostek to tym co zleci podjazd pod domem będzie można wyasfaltować ;)  No chyba że olej był zmieniany tylko ktoś licznika nie kasował...

Offline Arkadiusz Pietras

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 162
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: C5 Mk III 2.0 163 ASB
  • Miejscowość: Kraków
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #114 dnia: Listopad 10, 2015, 21:32:41 »
przy 180 kkm była wymiana w ASO jednorazowa przez poprzedniego właścicela jakieś 3l

sunnychris

  • Gość
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #115 dnia: Listopad 11, 2015, 09:18:33 »
Przebieg ciut większy od mojego a licznik oleju ponad 20to krotnie większy.

Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka


mjerz

  • Gość
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #116 dnia: Listopad 11, 2015, 17:23:49 »
Przebieg ciut większy od mojego a licznik oleju ponad 20to krotnie większy.

Ja mam circa 200.000 jednostek przy przebiegu 62.000 km (ale z tego 15.000 nabite jednorazowo w parę minut przy regeneracji FAP na postoju - czego nigdy więcej nie zrobię bo to jak widać po prostu gotuje olej w automacie) więc normalnie byłoby jakieś 185.000.  Przeliczając to na przebieg Kolegi, mam więc tempo nabijania licznika jakieś 12 razy mniejsze....

Offline Grzegorz Różycki

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 972
  • Skąd: Puławy
  • Posiadany samochód: C5 V6 Exclusive '06 BVA LPG, C5 V6 Exclusive '02 BVA LPG
  • Zainteresowania: motoryzacja w każdej postaci :-)
  • Miejscowość: Puławy
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #117 dnia: Listopad 12, 2015, 07:38:46 »
Przebieg ciut większy od mojego a licznik oleju ponad 20to krotnie większy.

Ja mam circa 200.000 jednostek przy przebiegu 62.000 km (ale z tego 15.000 nabite jednorazowo w parę minut przy regeneracji FAP na postoju - czego nigdy więcej nie zrobię bo to jak widać po prostu gotuje olej w automacie) więc normalnie byłoby jakieś 185.000.  Przeliczając to na przebieg Kolegi, mam więc tempo nabijania licznika jakieś 12 razy mniejsze....

Ja przy przebiegu 72000km miałem 308000. Z tego, co wiem to auto w Niemczech jeździło głównie po mieście.
C5 MkII V6 2,9i (210KM) Exclusive Automatic '06 91kkm
Toyota Prius II 1,5VVTi (110KM) ECVT '09 177kkm
Kueschall Advance '14 (0KM) 0,5kkm

Offline Arkadiusz Pietras

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 162
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: C5 Mk III 2.0 163 ASB
  • Miejscowość: Kraków
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #118 dnia: Listopad 12, 2015, 15:30:05 »
Wymiana dynamiczna tuż tuż, ale pojawiło się kolejne pytanie. Dostałem informację od jednego z użytkowników, że robił u siebie wymianę i przy tym miał demontowany wymiennik ciepła, w którym przy zdejmowaniu uszkodzili uszczelki. NIe założyli mu nowych czego skutkiem było zgubienie 1l oleju i ponowne szarpanie skrzyni. Jestem po konsultacji z serwisem Ślusarczyk i powiedzieli, że nie demontują wymiennika, że się tylko wpinają i żadna wymiana uszczelek nie jest potrzebna. Sęk w tym, że uszczelki w ASO są tylko na zamówienie i nie zdążę ich sprowadzić przed umówionym terminem wymiany. No ale jak nie demontują to w zasadzie nie są mi potrzebne. Co serwis to inne zdanie.


Tutaj fotka całego zamieszania:
http://zapodaj.net/4be9bdd9fbd69.jpg.html

Offline Oskar Kurzeja

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 172
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: Citroen C5 MK3 2.0HDi 138
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #119 dnia: Listopad 12, 2015, 15:50:43 »
Pytanie do osób po wymianie dynamicznej oleju w skrzyniach z normą oleju JWS 3309. Podzwoniłem po firmach , które zajmują się wymianą oleju i większość z nich używa RAVENOL ATF Fluid T-IV do tej grupy można nawet zaliczyć serwis Citroena Zachorscy u których było już kilku klubowiczów. Ja po komentarzach na forum obstawiam Mobil ATF 3309. W tej sytuacji kupować olej na własną rękę na allegro czy już lepiej na tym Ravenolu? Są osoby które już jeżdżą na takim oleju w skrzyniach?

Offline Grzegorz Różycki

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 972
  • Skąd: Puławy
  • Posiadany samochód: C5 V6 Exclusive '06 BVA LPG, C5 V6 Exclusive '02 BVA LPG
  • Zainteresowania: motoryzacja w każdej postaci :-)
  • Miejscowość: Puławy
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #120 dnia: Listopad 12, 2015, 17:17:34 »
Pytanie do osób po wymianie dynamicznej oleju w skrzyniach z normą oleju JWS 3309. Podzwoniłem po firmach , które zajmują się wymianą oleju i większość z nich używa RAVENOL ATF Fluid T-IV do tej grupy można nawet zaliczyć serwis Citroena Zachorscy u których było już kilku klubowiczów. Ja po komentarzach na forum obstawiam Mobil ATF 3309. W tej sytuacji kupować olej na własną rękę na allegro czy już lepiej na tym Ravenolu? Są osoby które już jeżdżą na takim oleju w skrzyniach?

Ja jezdze na Ravenolu od 1,5 roku i jakichs 15000 km. Nie ma zadnych problemow, skrzynia nie szarpie, nic niepozadanego sie nie dzieje.
C5 MkII V6 2,9i (210KM) Exclusive Automatic '06 91kkm
Toyota Prius II 1,5VVTi (110KM) ECVT '09 177kkm
Kueschall Advance '14 (0KM) 0,5kkm

Offline Oskar Kurzeja

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 172
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: Citroen C5 MK3 2.0HDi 138
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #121 dnia: Listopad 12, 2015, 20:04:00 »
Ktoś jeszcze może się wypowiedzieć?

mjerz

  • Gość
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #122 dnia: Listopad 12, 2015, 20:16:25 »
Wymiana dynamiczna tuż tuż, ale pojawiło się kolejne pytanie. Dostałem informację od jednego z użytkowników, że robił u siebie wymianę i przy tym miał demontowany wymiennik ciepła, w którym przy zdejmowaniu uszkodzili uszczelki. NIe założyli mu nowych czego skutkiem było zgubienie 1l oleju i ponowne szarpanie skrzyni. Jestem po konsultacji z serwisem Ślusarczyk i powiedzieli, że nie demontują wymiennika, że się tylko wpinają i żadna wymiana uszczelek nie jest potrzebna. Sęk w tym, że uszczelki w ASO są tylko na zamówienie i nie zdążę ich sprowadzić przed umówionym terminem wymiany. No ale jak nie demontują to w zasadzie nie są mi potrzebne. Co serwis to inne zdanie.

Można zrobić bez demontażu wymiennika, po prostu wypną przewód i tam się podepną.

Pytanie do osób po wymianie dynamicznej oleju w skrzyniach z normą oleju JWS 3309. Podzwoniłem po firmach , które zajmują się wymianą oleju i większość z nich używa RAVENOL ATF Fluid T-IV do tej grupy można nawet zaliczyć serwis Citroena Zachorscy u których było już kilku klubowiczów. Ja po komentarzach na forum obstawiam Mobil ATF 3309. W tej sytuacji kupować olej na własną rękę na allegro czy już lepiej na tym Ravenolu? Są osoby które już jeżdżą na takim oleju w skrzyniach?

Olej jak olej, parametry typowe dla JWS3309....

http://www.ravenol.pl/karty/ravenol_atf_fluid_t-iv.pdf

Z samym olejem nic złego nie jest (oczywiście o ile się go leje tam gdzie zalecany jest JWS 3309 a nie AW-1, bo z AW-1 nie ma nic wspólnego).  Jedyne przed czym ja przestrzegam to mieszanie ze starym olejem innej marki (z inną chemią), ale jeśli będziesz robił wymianę dynamiczną to i to Ciebie nie dotyczy bo nic się nie będzie mieszać.

Offline Oskar Kurzeja

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 172
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: Citroen C5 MK3 2.0HDi 138
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #123 dnia: Listopad 12, 2015, 23:58:38 »
Michał i Grzegorz dzięki za informacje. Jak będę po wymianie zdam relacje .

mjerz

  • Gość
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #124 dnia: Listopad 13, 2015, 12:00:37 »
Michał i Grzegorz dzięki za informacje. Jak będę po wymianie zdam relacje .

Proszę bardzo ;) Życzę pomyślnej wymiany! Pamiętaj o liczniku.