Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: [MkII] C5 2.2 HDI BiTurbo 170KM Pytanie  (Przeczytany 17477 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Jan Czerniewicz

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 35
  • Posiadany samochód: C5 Mk2 2.2 HDI BiTurbo 2007
[MkII] C5 2.2 HDI BiTurbo 170KM Pytanie
« dnia: Styczeń 05, 2016, 00:37:39 »
Witajcie,
Czy są tu użytkownicy C5 MkII z silnikiem wymienionym w temacie (2.2 HDI BiTurbo 170KM)?
Zależy mi na informacji, jak wygląda zapotrzebowanie na paliwo w tym silniku.
Dodatkowo kilka słów o jego wadach/zaletach?  :D Takie przemyślenia użytkowników... :P
Czy automat, przy 370Nm daje radę, i czy bać się zarżniętych skrzyń automatycznych??

Pozdrawiam,
Janek

Offline Michal Wladyniak

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 993
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Renault Megane Grandtour Limited 2015/C4GP 2.0 HDI EAT6 Shine 2017
  • Miejscowość: Kraków
Odp: [MkII] C5 2.2 HDI BiTurbo 170KM Pytanie
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 05, 2016, 08:46:07 »
mam taki silnik tylko z manualem, akurat o turbiny nie ma co się bać. są bardzo wytrzymałe. zdecydowanie bardziej wytrzymałe niż pojedyncza sprężarka.
w 2014r jechałem do Bułgarii i spalanie miałem na poziomie 6.1L zrobiłem ponad 1000km i miałem jeszcze sporo paliwa. w mieście w lecie spala ok 7-8L
jak na tak ciężką budę w Tourer ( niecałe 1800kg) uważam że spalanie jest na przyzwoitym poziomie.
ale też demona prędkości nie robi ten silnik. jak kupisz zdrowy samochód to pewnie będzie miał więcej mocy niż podaje producent, mój wydmuchał na hamowni 181KM

Offline Jan Czerniewicz

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 35
  • Posiadany samochód: C5 Mk2 2.2 HDI BiTurbo 2007
Odp: [MkII] C5 2.2 HDI BiTurbo 170KM Pytanie
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 05, 2016, 13:50:49 »
Dzięki Krzysztof- nie znałem tej strony. :D Napisałeś, że:
Wady na takie, że są 2x większe szanse na padnięcie turbo, a i późniejszy serwis tani nie będzie.
. Czy chodzi Ci o inne koszty, czy odnosisz się do dwóch sprężarek- mogą paść obydwie- regeneracja dwóch... ??? (dwie na raz- czy to się zdarza?)

Z waszych podpisów i avatarów wnioskuję, że posiadacie MkIII (X7)- silnik jest dokładnie ten sam?

Dzięki za odpowiedzi,
Pozdrawiam

Offline Michal Wladyniak

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 993
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Renault Megane Grandtour Limited 2015/C4GP 2.0 HDI EAT6 Shine 2017
  • Miejscowość: Kraków
Odp: [MkII] C5 2.2 HDI BiTurbo 170KM Pytanie
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 05, 2016, 14:36:49 »
Turbiny są w jednym bloku bez zmiennej geometrii,
Hehe a ten artykuł z auto świat można sobie między bajki włożyć

Offline Jan Czerniewicz

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 35
  • Posiadany samochód: C5 Mk2 2.2 HDI BiTurbo 2007
Odp: [MkII] C5 2.2 HDI BiTurbo 170KM Pytanie
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 05, 2016, 14:59:07 »
No właśnie, na ten artykuł kiedyś trafiłem i po przeczytaniu mam mętlik w głowie.. ???

Offline Jan Czerniewicz

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 35
  • Posiadany samochód: C5 Mk2 2.2 HDI BiTurbo 2007
Odp: [MkII] C5 2.2 HDI BiTurbo 170KM Pytanie
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 05, 2016, 15:41:23 »
Na szczęście dzięki koledze Michałowi Jelonkowi mam dostęp do Lexii i czujnika grubości powłoki lakierniczej. ;D Bez tego nie ruszam się na oględziny, a nawet jeśli żadnych zastrzeżeń mieć nie będziemy to cytryna wyląduje w ASO Citroena na przeglądzie przedzakupowym. Zawsze coś wyjdzie po wjeździe na podnośnik...

Szukam już jakiś czas czegoś fajnego ( C5 MkII 2.0HDI koniecznie break(!) ), ale niestety nie ma nic godnego uwagi. Póki co zastanawiam się nad obejrzeniem tej c5: http://otomoto.pl/oferta/citroen-c5-2-2-hdi-automat-exlusive-salon-polska-zamiana-ID6yeVxx.html#4a48c9dbbb Problem jest taki, że to auto z komisu, i na mój gust jest nieźle odpicowane... może Wy coś dojrzycie na zdjęciach, a może ktoś z Was oglądał ten egzemplarz.
Pozdrawiam,
Janek

Offline Bartłomiej Trocha

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 757
  • Skąd: Koszecin slaskie
  • Posiadany samochód: C5 I 2.2 hdi 204KM
  • Zainteresowania: Mechanika elektronika programowanie sterownikow
  • Miejscowość: Koszecin slaskie
Odp: [MkII] C5 2.2 HDI BiTurbo 170KM Pytanie
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 05, 2016, 16:53:12 »
Nie ma podgrzewanych foteli a to exclusive. Zalatw vin do sie zdekoduje wyposazenie. Sprzedajacy zaznaczal opcje wyposazenia jak lecialo nie ma przyciemnianych szyb. Ale wiadomo auto trzeba zobaczyc. Na widok laptopa z kablem sprzedajacy czasami niezle sie zmiesza. Jutro jade z kolezanka po p307. Z interfejsem, miernikiem, endoskopem i stetoskopem.
Car DNA programowanie ecu, mechanika, elektronika

Offline Jan Czerniewicz

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 35
  • Posiadany samochód: C5 Mk2 2.2 HDI BiTurbo 2007
Odp: [MkII] C5 2.2 HDI BiTurbo 170KM Pytanie
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 05, 2016, 17:58:01 »
Czekam na VIN.
Póki co ciekawostka: samochód stoi w tym komisie:  http://auto-posrednictwo.otomoto.pl/.
Na tym zdjęciu (średnio ale jednak) http://img39.otomoto.pl/images_otomotopl/826573899_7_1080x720_22-hdi-automat-exlusive-salon-polska-zamiana-.jpg widać podkładkę pod tablicę z tego komisu: http://autokomishetman.otomoto.pl/  ???

Podsumowując: WTF 8)
Oprócz tego, nie dokopałem się do żadnych opinii obydwu miejsc.

Bartłomiej, rozumiem, że stetoskop potrzebny będzie do ratowania właściciela 307, po tym jak dowie się w jakim stanie jest jego pojazd ;D

Pozdrawiam,
Janek

Offline Bartłomiej Trocha

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 757
  • Skąd: Koszecin slaskie
  • Posiadany samochód: C5 I 2.2 hdi 204KM
  • Zainteresowania: Mechanika elektronika programowanie sterownikow
  • Miejscowość: Koszecin slaskie
Odp: [MkII] C5 2.2 HDI BiTurbo 170KM Pytanie
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 05, 2016, 18:20:03 »
Hehe. Silnik ino osluchac czy luzow nie ma a endoskop tez sie przydaje. Np czy jest poduszka pasazera czy juz rezystor
Car DNA programowanie ecu, mechanika, elektronika

Offline Jan Czerniewicz

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 35
  • Posiadany samochód: C5 Mk2 2.2 HDI BiTurbo 2007
Odp: [MkII] C5 2.2 HDI BiTurbo 170KM Pytanie
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 06, 2016, 13:21:14 »
Nie ma podgrzewanych foteli a to exclusive.

Podobno fotele wcale nie musiały być z grzaniem w Exclusive. Jeśli skóry to owszem.

Offline Michal Wladyniak

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 993
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Renault Megane Grandtour Limited 2015/C4GP 2.0 HDI EAT6 Shine 2017
  • Miejscowość: Kraków
Odp: [MkII] C5 2.2 HDI BiTurbo 170KM Pytanie
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 06, 2016, 15:21:24 »
Nie ma podgrzewanych foteli a to exclusive.

Podobno fotele wcale nie musiały być z grzaniem w Exclusive. Jeśli skóry to owszem.
Też nie prawda, miałem Exclusive z Włoch ze skórą bez grzania stołków. Grzanie to opcja, to samo w C5 X7. Pełna skóra czy pół skóra nie gwarantuje grzania.

Offline Emil Uzunow

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 3 416
  • Skąd: Pruszków
  • Posiadany samochód: C5 MkII Break 2.2 BiTurbo BVA 2007 r. Exclusive
  • Zainteresowania: Od cytryny po ryby
  • Miejscowość: Pruszków
Odp: [MkII] C5 2.2 HDI BiTurbo 170KM Pytanie
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 07, 2016, 11:26:46 »
Michał,
chyba kupiłem Twoją C5, bo moja też z Włoch, też exclusive i też bez grzanych stołków. Tylko tego jej brakuje do full opcji, bo nawet szyberdach ma.
Co do spalania, to u mnie w cyklu 50/50 kombi z 6-cio biegowym automatem wychodzi ok 8,5/100. Najwięcej w Warszawie spalił mi ok 9,5/100, najmniej ok 7/100. Jak jeżdżę w trasy, to zawsze 4 osoby + pełen bagażnik.
Mogłoby być mniej, ale to autamat, więc nie jest źle.
Na chwilę obecną ma prawie 230 kkm zrobione i nawet dymka nie puści.
Jedyny problem ( ale nie z autem, bo z akumulatorem ) miałem teraz przy mrozach -22 st. jak stał 4 dni u teśców pod chmurką. Akumulator padł całkowicie, a po godzinnym ładowaniu odpalił od razu.
Na razie jestem bardzo zadowolony z tego egzemplarza.

Offline Michal Wladyniak

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 993
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Renault Megane Grandtour Limited 2015/C4GP 2.0 HDI EAT6 Shine 2017
  • Miejscowość: Kraków
Odp: [MkII] C5 2.2 HDI BiTurbo 170KM Pytanie
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 07, 2016, 13:03:23 »
Moja stara śmiga po Wieliczce, ja miałem Exclusive bez grzania bez AFIL i szklanego dachu.
Wczoraj tankowałem C5, trasa w góry i mrozy w mieście spalanie 7.8L

Offline Darek Kędra

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 359
  • Skąd: Chrzanów
  • Posiadany samochód: bx1.6,bx1.9,c5 mk1 2001 SX, mkIII 2009 2,2 hdi
  • Miejscowość: Chrzanów
Odp: [MkII] C5 2.2 HDI BiTurbo 170KM Pytanie
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 07, 2016, 22:30:36 »
temat już był wałkowany ale dołączę się i tu. Moje 2,2 biturbo 170 kucy zadowala sie ok. 6,6l/100 w cyklu mieszanym i to wartość powtarzalna od dłuższego czasu. Teraz przy mrozach jest nieco więcej szacuję na jakieś 7-7,2 l/100 ale co zauważyłem wielkość spalania w dużej mierze zależy od ciężkości nogi. Kiedyś zatestowałem autko na trasie na dystansie ok 100km w sposób ekstremalny tzn. aby jak najmniej spalił. Wyszło mi 4,4l/100 ale powtarzam to jazda na max. oszczędna tzn. rozpędzenie i toczenie sie luzem itd. a więc jazda na test dobra ale na dłużej raczej trudna do osiągnięcia. Biturbo może być mocno oszczędne jak i mocno spalające. Pozdrawiam

Offline Bartłomiej Trocha

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 757
  • Skąd: Koszecin slaskie
  • Posiadany samochód: C5 I 2.2 hdi 204KM
  • Zainteresowania: Mechanika elektronika programowanie sterownikow
  • Miejscowość: Koszecin slaskie
Odp: [MkII] C5 2.2 HDI BiTurbo 170KM Pytanie
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 07, 2016, 22:40:00 »
Dolocze sie z moja fakt ze mk1 ale 2.2 z modem. Rekord to 3.5 l ale 2 m za tirem ktorym jechal znajomy. Przy butowaniu na a4 170 i wiecej 13l a tak normalnie w kolo komina 7.5l. Ciekawostka cross 250 na torze okolo 23l wahy na 100
Car DNA programowanie ecu, mechanika, elektronika

Offline Jan Czerniewicz

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 35
  • Posiadany samochód: C5 Mk2 2.2 HDI BiTurbo 2007
Odp: [MkII] C5 2.2 HDI BiTurbo 170KM Pytanie
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 10, 2016, 13:03:21 »
Dzięki Panowie, daje to jakiś obraz sytuacji. Vinu cały czas nie mam >:( A po wczorajszym oglądaniu 2 C5 mk2 wszystkiego mi się odechciewa...

Offline Bartłomiej Trocha

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 757
  • Skąd: Koszecin slaskie
  • Posiadany samochód: C5 I 2.2 hdi 204KM
  • Zainteresowania: Mechanika elektronika programowanie sterownikow
  • Miejscowość: Koszecin slaskie
Odp: [MkII] C5 2.2 HDI BiTurbo 170KM Pytanie
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 10, 2016, 14:37:15 »
A gdzie mieszkasz bo na slasku moge pomoc przy diagnostyce.
Car DNA programowanie ecu, mechanika, elektronika

Offline Jan Czerniewicz

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 35
  • Posiadany samochód: C5 Mk2 2.2 HDI BiTurbo 2007
Odp: [MkII] C5 2.2 HDI BiTurbo 170KM Pytanie
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 10, 2016, 23:08:30 »
A gdzie mieszkasz bo na slasku moge pomoc przy diagnostyce.
Bartłomiej, centralna polska :) Na śląsku była ładna C5, ale ktoś mi ją sprzątną sprzed nosa...  Ale dzięki za pomoc  :)

Offline Jan Czerniewicz

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 35
  • Posiadany samochód: C5 Mk2 2.2 HDI BiTurbo 2007
Odp: [MkII] C5 2.2 HDI BiTurbo 170KM Pytanie
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 11, 2016, 17:33:30 »
Udało mi się załatwić VIN  VF7RE4HSJ76917602 ! :)
Ktoś pomoże?

Offline Bartłomiej Trocha

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 757
  • Skąd: Koszecin slaskie
  • Posiadany samochód: C5 I 2.2 hdi 204KM
  • Zainteresowania: Mechanika elektronika programowanie sterownikow
  • Miejscowość: Koszecin slaskie
Odp: [MkII] C5 2.2 HDI BiTurbo 170KM Pytanie
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 11, 2016, 17:46:40 »
jakas literówka w vin nie moze nic znalezc pod tym numerem
Car DNA programowanie ecu, mechanika, elektronika

Offline Jan Czerniewicz

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 35
  • Posiadany samochód: C5 Mk2 2.2 HDI BiTurbo 2007
Odp: [MkII] C5 2.2 HDI BiTurbo 170KM Pytanie
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 11, 2016, 17:53:16 »
Sorry, niewyraźna fota w MMSie 8)
VF7RE4HSJ76817602

Offline Jan Czerniewicz

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 35
  • Posiadany samochód: C5 Mk2 2.2 HDI BiTurbo 2007
Odp: [MkII] C5 2.2 HDI BiTurbo 170KM Pytanie
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 11, 2016, 17:57:29 »
Jeszcze raz sorry! Koncowka 502...

Offline Bartłomiej Trocha

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 757
  • Skąd: Koszecin slaskie
  • Posiadany samochód: C5 I 2.2 hdi 204KM
  • Zainteresowania: Mechanika elektronika programowanie sterownikow
  • Miejscowość: Koszecin slaskie
Odp: [MkII] C5 2.2 HDI BiTurbo 170KM Pytanie
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 11, 2016, 18:24:34 »
vf7re4hsj76917502. Nie wchodzi ten vin
Car DNA programowanie ecu, mechanika, elektronika

Offline Jan Czerniewicz

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 35
  • Posiadany samochód: C5 Mk2 2.2 HDI BiTurbo 2007
Odp: [MkII] C5 2.2 HDI BiTurbo 170KM Pytanie
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 11, 2016, 18:46:46 »
VF7RE4HSJ76817502

Offline Bartłomiej Trocha

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 757
  • Skąd: Koszecin slaskie
  • Posiadany samochód: C5 I 2.2 hdi 204KM
  • Zainteresowania: Mechanika elektronika programowanie sterownikow
  • Miejscowość: Koszecin slaskie
Odp: [MkII] C5 2.2 HDI BiTurbo 170KM Pytanie
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 11, 2016, 20:43:50 »
Dane pojazdu
 
Linia produktu   C5 II
Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)   11120 CJ 1 0133
Data Początku Gwarancji   09.11.2007
OPB   A03L
NRE   e2*2001/116*0353*00
Informacje ogólne
RODZAJ PRODUKTU   POJAZD SPECJALNY
ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU   CITROEN
LINIA PRODUKTU   C5 II
TYP NADWOZIA   KOMBI 5DRZW
WYKOŃCZENIE   WYŻSZE NISKIE PLUS
SILNIK   DIESEL TURBO DW12BTED4 FAP
PRZENIESIENIE NAPĘDU   BVA 6 PRZEŁOŻEŃ
RODZAJ FARBY   LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY
KOLOR NADWOZIA   EFB - KOLOR GANACHE
TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ   ALCANTARA AJOURE "JT"
KOLOR OKŁADSZIN   "FC"
SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA)   BVA AM6C
SILNIK (TYP)   SILNIK TYP EW/DW
MONOGRAM DODATKOWY, INNE   EXCLUSIVE
MONOGRAM   C5
Dane pojazdu
WYKOŃCZENIE   WYŻSZE NISKIE PLUS
RODZAJ FARBY   LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY
KOLOR NADWOZIA   EFB - KOLOR GANACHE
TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ   ALCANTARA AJOURE "JT"
KOLOR OKŁADSZIN   "FC"
SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA)   BVA AM6C
PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA   WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW STAŁE
PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA   CT 22 X NO
Zasilanie silnika
WARIANT SKOJARZONY WTRYSK   SYSTEM WTRYSKU BOSCH
FILTR ZBIORNIKA   FILTR ZBIORN. WEWN.
SILNIK   DIESEL TURBO DW12BTED4 FAP
CZUJNIK WODY FILTRA PALIWA   Z CZUJNIKIEM WODY W FILTRZE OLEJU NAPĘD
PALIWO   OLEJ NAPĘDOWY
USUWANIE ZANIECZYSZCZEŃ (SILNIK)   NORMA EMISJI SPALIN EURO 4(SILNIK)
SILNIK (TYP)   SILNIK TYP EW/DW
CHŁODZENIE OLEJU   WYMIENNIK W SILNIKU I SKRZYNI
SILNIK (CHŁODZENIE)   CHŁODNICA GRUB.: 33 - 27 DM2 ALU SPAW
PODGRZANIE OBIEGU GAZU OBUDOWY   BEZ PODGRZEWANIA OBIEGU GAZU
WAHANIA MOCY (SILNIK)   MOC 125 KW 400 NM
SYSTEM ANTYZANIECZYSZCZENIOWY   RECYRKULACJA SPALIN "EGR"
TECHNIKA USUWANIA ZANIECZYSZCZEŃ POJAZDU   TECHN. OCZYSZ SPALIN POJAZD EURO 4
FILTR CZĄSTEK (FAP)   FILTR PRZECIWPYŁOWY
WENTYLATOR   2 WENTYLATORY STER. ELEKTRONICZNE ZABUDOW. 300W
Skrzynia biegów, Napęd
PRZENIESIENIE NAPĘDU   BVA 6 PRZEŁOŻEŃ
SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA)   BVA AM6C
PRZEKŁADNIA PRZEŁOŻENIE   CP 15 X 53
PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA   CT 22 X NO
KOŁO STYLIZOWANE   KOŁO SUZUKA 16-CAL.
SPRZĘGŁO   BEZ SPRZĘGŁA
USZCZELNIACZ OD STRONY KOŁA   USZCZEL. OD STR. KOŁA AC 3300I
USZCZELNIACZ OD STRONY MOSTU   USZCZEL. OD STR. MOSTU AAR 3300I
OGUMIENIE (WYMIARY, TYP)   OPONA 215/55 R16 W WZMOCNIONA
KOŁO (TYP)   MONTAŻ KOŁA ZE STOP LEK 2
WSKAŹNIK SPADKU CIŚNIENIA W OGUMIENIU   WSKAŹNIK SPADKU CIŚNIENIA W OPONACH
SKRZYNIA BIEGÓW (TYP)   BVA AM6
Zawieszenie, Układ kierowniczy, Hamulce
UKŁAD KIEROWNICZY (DZIAŁANIE)   ELEKTROHYDR.UKŁ.KIEROWN. WSPOMAG.
PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA   WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW STAŁE
ZAWIESZENIE   ZAW NORMALNE
ZAWIESZENIE AKTYWNE   ZAWIESZENIE HYDROAKTYW. 3 PLUS REGULAC. AUTO
DYNAMICZNA KONTROLA STABILNOŚCI   Z SYSTEMEM ESP
Nadwozie, Wyposażenie
PAKIET "WYGLĄD ZEWNĘTRZNY"   PAKIET LOOK ZEWN. KOL.NADW.
ZDOBIENIA BOCZNE (WYGLĄD)   LISTWY OCHRONNE BOCZNE W KOL NADW
ZDOBIENIA BOCZNE (WYMIARY)   OSŁONY BOCZN. Z TWORZYWA + CHROM
KOŁPAK (STYL)   TYP SUZUKA
ŚWIATŁO OŚWIETLENIA PROGU   OŚWIETLENIE PROGU
OSŁONA DODATKOWA (POD SILNIKIEM)   BEZ DODATKOWEJ DOLNEJ OSŁONY SILNIKA
FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW.   LUST. WSTECZ. ZEWN. SKŁADANE ELEKTR. BEZ ZAPAM.
WYCIERACZKA PRZEDNIA   WYCIERACZKA PRZED Z CZUJNIKIEM OPADÓW
WYCIERACZKA TYLNA   WYCIERACZKA TYL
WYCIERACZKA REFLEKTORA   WYCIERACZKA REFLEKTORA
PRZEPUSTNICA PRZEDNIEGO PASA   BEZ ZAŚLEPKI W PASIE PRZEDNIM
SZYBA DRZWI BAGAŻNIKA   PRZESZKLONE TLN. DRZWI OTWIERANE
BAGAŻNIK ZEWNĘTRZNY   MONTAŻ Z BAGAŻNIKIEM DACHOWYM
REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY   REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE
DACH OTWIERANY   DACH SZTYWNY
MASKOWNICE ZDERZAKÓW   PAS OCHR ZDERZAKA W KOLORZE NADWOZIA
SZYBA (TYP)   SZYBA PRZ. ATER.+AKUST.+REFL+BOCZN. WARSTW.+TLN. H
Wyposażenie wnętrza
PAKIET " RADIO-INFORMACJA-KOMUNIKACJA"   RT4 + KOL NAWIG
PODTRZYMANIE LĘDŹWIOWE FOTELA (DZIAŁANIE)   PODTRZYM. LĘDŹWIOW. AUTOMAT.
TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ   ALCANTARA AJOURE "JT"
ALARM ANTYWŁAMANIOWY   ALARM WOLUMETRYCZ+PERYMETRYCZ-STANDARD
PODŁOKIETNIK SIEDZENIA TYLNEGO   Z PODŁOKIETNIKIEM TYL
KLIMAT (TEMP. ZEWNĘTRZNA)   KRAJE O ZIMNYM KLIMACIE
STOPNIOWANIE BIEGÓW   PODZIAŁKA W KM/H
STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY)   KIEROWNICA PO LEWEJ
OGRZEWANIE DODATKOWE   BEZ DODATKOWEGO OGRZEWANIA
WYPOSAŻENIE TABLICY ROZDZIELCZEJ   WYKOŃCZ. CZARNA EMALIA
OKŁADZINA PRZESTRZENI ŁADUNKOWEJ.   DYWANIK BAGAŻN. PVC+BOKI WYK. DYWAN.
SZUFLADA POD FOTELEM   2 SZUFLADY POD FOTEL
OKŁADZINA DRZWI   WYKOŃCZ. CZARNA EMALIA
GŁOŚNIK   4 GŁOŚ PRZED (2 TW + 2 PRZED) + 2 GŁ TYL
STEROWANIE AUTORADIA   ZDALNE STEROWANIE RADIOODTWARZACZEM
IZOLACJA (ZASŁONY, BOCZNE OSŁONY P-SŁONECZNE, SZYBERDACH)   BEZ ŻALUZJI TYL
NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA   PODWYŻSZ SIEDZ PASAŻERA REGUL PRZODU
STEROWANIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO KIEROWCY   STER ELEKTRYCZNE FOTELEM PRZED KIEROWCY
STEROWANIE SIEDZISKA PRZEDNIEGO PASAŻERA   STER ELEKTRYCZNE FOTELEM PRZED PASAŻERA
ELEMENTY OKŁADZIN WEWNĘTRZNYCH   TAPICER. SŁUP. ŚRODK. TKANINA + TYL. SŁUP. POLIPRO
PODŁOKIETNIK SIEDZISKA PRZEDNIEGO   PODŁOKIETNIKI PRZED KIEROWCY I PASAŻERA
ODTWARZACZ PŁYT KOMPAKTOWYCH   BEZ INSTALACJI DO MONT ODTWARZACZA CD
SYSTEM NAWIGACJI   Z SYSTEMEM NAWIGACJI KOLOROWYM EKRANEM
ŻARÓWKI REFLEKTORÓW   ŻARÓWKA KSENONOWA
PODNOŚNIK SZYBY TYLNEJ   PODN. SZYB. TLN. ELEKT. STER. SEKWENC. + RYGLOW.
CZYTNIK INFORMACJI DROGOWYCH   BEZ NADZORU BOCZNYCH ODCHYLEŃ TORU JAZDY
WYŚWIETLACZ   WYŚW (NAWIGACJA+WIDEO+RADIO+ZEGAR,T>,CD)
LUSTERKO PODRĘCZNE PASAŻERA   LUSTERKO KIER+PASAŻ Z OSŁONĄ I OŚWIET
WSKAŹNIK OLEJU   ODBIORN. TEMP.
MATA GRZEJNA   FOTEL BEZ PODGRZEWANIA
OŚWIETLENIE DOLNE WNĘTRZA NADWOZIA   OŚWIETL. WNĘKI NÓG KIER+PAS. PRZ.
ZABEZPIECZENIE TYLNEGO PASAŻERA   Z OCHRONĄ PASAŻERA TLN.
BLOKADA PODUSZKI POWIETRZNEJ   RĘCZNE WYŁĄCZENIE PODUSZKI POWIETRZNEJ
REFLEKTOR, KOREKTOR POCHYLENIA   AUTOMATYCZNA REGULACJA REFLEKTORÓW
ODBIORNIK RADIOWY   SYSTEM RADIOTELEFONU "RT4"
CHŁODZENIE KLIMATYZACJI   CHŁODZENIE AUTOMATYCZNE
REGULATOR SZYBKOŚCI   TEMPOMAT I OGRANICZNIK PRĘDKOŚCI
WEWNĘTRZNE LUSTERKO WSTECZNE   LUST WEW DZIEŃ - NOC PODWÓJNE ELEKTROCHR
REGULACJA KLIMATYZACJA/TEMPERATURA   KLIMATYZACJA AUTOMAT. BI-ZONE
SCHOWEK, PRZESTRZEŃ ŁADUNKOWA   Z SIATKĄ W BAGAŻNIKU
TUNER RADIOWY   BI TUNER RADIO
WYKRYWANIE PRZESZKODY   RADAR.CZUJN.PRZESZKODY PRZ. TLN.
WSKAŹNIK SPADKU CIŚNIENIA W OGUMIENIU   WSKAŹNIK SPADKU CIŚNIENIA W OPONACH
WZMACNIACZ KOREKTORA   BEZ AMPLITUNERA
CZĘSTOTLIWOŚĆ RADIOWA   CZĘSTOTL. RADIOWA EUROPA ZACHODNIA
STEROWANIE RYGLOWANIEM   ZAMEK SUPER BLOKADA
SZYBA (TYP)   SZYBA PRZ. ATER.+AKUST.+REFL+BOCZN. WARSTW.+TLN. H
KIEROWNICA   KIER SKÓRA 2 RAMIONA
WENTYLATOR   2 WENTYLATORY STER. ELEKTRONICZNE ZABUDOW. 300W
Elektryka
ALTERNATOR   ALTERNATOR KLASY 18
AKUMULATOR   AKUMULATOR L3 500
ROZRUSZNIK   ROZRUSZNIK KLASY 6+
OŚWIETLENIE SPECJALNE   WŁĄCZANIE AUTOMATYCZNE ŚWIATEŁ
ŚWIATŁO OŚWIETLENIA PROGU   OŚWIETLENIE PROGU
FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW.   LUST. WSTECZ. ZEWN. SKŁADANE ELEKTR. BEZ ZAPAM.
ŻARÓWKI REFLEKTORÓW   ŻARÓWKA KSENONOWA
OŚWIETLENIE DOLNE WNĘTRZA NADWOZIA   OŚWIETL. WNĘKI NÓG KIER+PAS. PRZ.
REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY   REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE
REFLEKTOR, KOREKTOR POCHYLENIA   AUTOMATYCZNA REGULACJA REFLEKTORÓW
Marki wyposażenia
WARIANT SKOJARZONY WTRYSK   SYSTEM WTRYSKU BOSCH
Inne
KRYTERIUM ZMIENNOŚCI, KLIENCI, KONCEPCJA   STANDARD
ATMOSFERA   ATMOSFERA NORMALNA
STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY)   KIEROWNICA PO LEWEJ
OD STRONY JEZDNI   RUCH PRAWOSTRONNY
TRÓJKĄT OSTRZEGAWCZY
Car DNA programowanie ecu, mechanika, elektronika