Witam auto od około 2 miesięcy chodzi mi na benzynie na 3 gary,jest też lpg, po odłączeniu pompki paliwa auto zaczyna pracować bezproblemowo na gazie,więc ewidentnie wina leży po stronie benzyny,po podłączeniu ponownie pompki paliwa auto znów pracuję na 3 gary,dodam iż wszystko już sprawdzone metodą prób i błędów i na 100% nie ma winy lpg.Co wymieniłem już: -cewka zapłonowa -kable wn -wtryski - wszystkie czujniki przy przepustnicy posiadam 3 przepustnice i na każdej to samo... - teraz uwaga wymieniłem również silnik cały:D ale to z innego powodu i nadal tak samo jest chodzi na 3 gary na bp( gar od rozrządu pierwszy) - wiązka wtrysków(to co łączy wszystkie 4 wtryski w jedną wtyczkę która wpinamy w instalację auta)-posprawdzane lutowanie po gazowniku jak podłączał lpg do wiązki wtrysków wydaję mi się że wszystko już wyeliminowałem pozostał sterownik silnika zdjęcie przedstawia sterownik z mojego auta.Teraz pytanie czy jak kupię sterownik na internecie to wymieniam go plug&play i odpalam brykę czy nic z tego nie będzie? Dodam że posiadam w aucie immo na klawiaturę.proszę o pomoc bo już ręce opadają..