Wlasnie wrocilem z urlopu w PL i jestem tez po wizycie u znajomego mechanika, ktory dokonal wymiany skraplacza w mojej cytronecie.
Okazalo sie ze oczywiscie chlodnica zgnila - przy wymianie i czyszczeniu znalazlem pod skraplaczem min pety, kawalki plastiku, sterte lisci (chyba przyczyna wilgoci) i mase innego syfu.
Przy okazji wymiany zrobilem kilka fotek - polecam
Zdjecie 1Zdjecie 2Zdjecie 3Zdjecie 4** foty prosto z telefonu wiec full rozdzielczosc - sorki**
Obeszlo sie bez zdejmowania zderzaka - wystarczylo zdjec czarny fartuch nad zderzakiem i od spodu auta odkrecic oslony podwozia. Niestety trzeba miec kanal aby sprawnie operowac pod autem.
Sama wymiana kosztowala mnie skrzynke piwa + 0,75 debowa ale warto bylo !
Czas wymiany chlodnicy + olej + wszystkie filtry = 3,5 godziny (mechanik pierwszy raz naprawial C5 !!!) wiec trzeba mu wybaczyc ze sie grzebal