Może jeszcze aby się upewnić opiszę sytuację i ktoś mądrzejszy się wypowie, abym nie utopił kupę kasy.
Podczas skręcenia kierownicy na maksa coś zgrzytneło i znikneło wspomaganie kierownicy, było to raz i od tej pory jest problem. Po dodaniu odrobinę gazu lub gdy silnik pracuje na ssaniu problemu nie ma. Brak wspomagania występuje na wolnych obrotach.
Płynu nie ubywa, pompa nie piszczy, pasek napięty, przy wysokich obrotach koło nie obraca się na osi, płyn nie kipi.
Czy przy tych objawach może być coś innego niż pompa? Samochód ma ponad 200 tyś przebiegu może jakiś filtr jest zabity chociaż płyn na oko wygląda dobrze. Czy zmiana płynu może coś pomóc?
Czy jestem w stanie sam sprawdzić ciśnienie?
Po dodaniu gazu wspomaganie wraca.
Proszę o opinię.
Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka