Artur Juchniewicz starannie wyklepał(a):
Z reguły pada ten od strony kierowcy. To, że od pasażera podaje za niską temperature może byc spowodowane za wysoką temperaturą strony kierowcy. Na rysunku to ten niżej (drugi jest od kierunków nawiewów)
Artur, ten w kołeczku w nagrzewnicy jest od kierunków nawiewów. Mój błąd w zaznaczaniu :-( (ten rysunek chyba ode mnie?). Kiedyś go wymontowałem i sprawdzałem. Przełączanie nie działało. Ten niższy, tak jak piszesz, jest od mieszania. Do niego próbowałem się dostać, ale trzeba zdemontować panel środkowy. Na razie się poddałem. Mój daje się ruszyć poprzez przestawienie na min. I co ciekawsze w trycie ECO.
Druga sprawa, to nowy. Są dwa, jeden oficjalnie podawany przez Citroen, w cenie 220,- oraz drugi w cenie ok. 360,- poprawiony. Nie wiem dlaczego warszawskie ASO podaje ten tańszy, który właśnie pada. Co prawda jest na niego 2 lata gwarancji, więc problem znika, ale mogliby właściwie informować o dwóch.
Dodam jeszcze, że konstrukcja motoreduktora jest prosta jak cep. W całej obudowie przekładnie na plastikowych zębatkach i jakiś silniczek. Gdzieś mam zdjęcia, jak znajdę to mogę podesłać. Nie znam się na elektronice, ale może ktoś byłby w stanie to zdiagnozować? Może zacierają się przekładnie, a może ten silniczek? Przydałoby się :-)