Witam Swiątecznie.
Ramka wokół radia (u mnie) schodzi z całym zegarkiem, trzeba podważyć, nie miałem z tym jakiś większych problemów. aby zdjąć kratkę nawiewu po prawej stronie najlepiej na początku zdjąć ten trójkącik który znajduje się nad nią, podważyć z boku i już jest nasza, tej z lewej strony nie sciągałem, nie było potrzeby.
Pozniej wziąłem się za rozbieranie srodkowej czesci, trzeba zdjąć wszystko, także ten plastik który miesci się pod popieliniczką i zapalniczką,
trzeba zdjąć obudowę od kolumny kierownicy - 3 sruby
wypiąć kawałek skóry zasłaniający prestrzen do regulacji kierownicy,
odkręcić dwa wkręty "nad licznikiem)
Ja pozniej odciągnąłem skośnie całość, tak, ze prełącznik z nawiewami był łatwo dotępny od dołu.
Zdjąć przedni panel (idzie troszkę opornie)
Wymienić zarówki.
wypić piwko i składać w odwrotnej koleiności.
Wg mnie najtrudniej było wyjąć środkową kratkę nawiewy, z tego co pamiętam, najlepiej bylo dobierać się do niej z lewego dolnego narożnika.
Kłopot może też sprawić rozebranie samego panelu przełączników.
pozdrawiam