Marek Marecki napisał:
Czyli to bedzie pasowac spokojnie? tak dokladnie numer pompy zgadza sie wlasnie taki jest u mnie w citroen service sprawdzalem.Czyli masz na mysli ze obudowa i reszta jest taka sama tylko inna sama pompa np daje wieksze cisnienie lub inaczej zbudowana?
Mam na myśli to, że we wszystkich benzynowych Xsarach I i II pompa paliwa ma taką samą obudowę i wnętrzności, czyli też wydajność, bez znaczenia czy jest to 2.0 czy 1.4. Tak to wygląda w dokumentacji.
edit:
Dodam jeszcze, że u mnie już nie jeździ pompa z Xsary. Kiedyś w trasie padła mi pompa i na szybko udało mi się wymienić sam wkład pompy paliwa. Został włożony wkład Kager 52-0039, stosowany w niektórych Audi, nie pasował idealnie, ale udało się na parkingu go podłączyć, wkład ma nieco większą wydajność niż oryginał, więc nie powinien sprawiać kłopotów. Wkład kosztował nieco ponad 100 zł i do dziś jeżdżę bez żadnych problemów.