Chodzi po prostu o to, że ta mniejsza śruba jest zjechana i będę musiał ją rozwiercić. Na większej śrubie widzę nacięcia po przecinaku. W tamtym roku robiłem wymianę dynamiczną w BOSCH Opole, Mam nadzieję, że poziom oleju był jednak sprawdzony. Chyba że przelali olej przez skrzynie i dali sobie spokój. Do pracy skrzyni nie mam zastrzeżeń. Ale wiele rzeczy mnie niepokoi. Np. właśnie ilość oleju w skrzyni, Po dynamicznej wymianie jeździłem 2 miesiące bez korekty licznika. Następnie udałem się do ASO citroena na kasowanie licznika do zera, pamiętam że licznik wskazywał jakieś kilkanaście milionów. I tu idzie w dupę cała teoria odnośnie tego licznika, bo Przed dynamiczną skrzynia pracowała poprawnie. Dwa miesiące jeździłem na nowym oleju bez kasowania licznika, następnie skasowano mi licznik do zera i nie zauważyłem żadnej zmiany w pracy skrzyni!?