Francuskie.pl
- Twoja codziennaporcja aktualności na temat marki Citroen
Strona główna
Pomoc
Zaloguj się
Rejestracja
Klub Cytrynki
»
Samochody
»
Xsara
»
Moja Xsara
(Moderator:
Jacek Kustra
) »
Kod VIN
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Autor
Wątek: Kod VIN (Przeczytany 2546 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Janusz Cenkier
Nowy Użytkownik
Wiadomości: 9
Skąd:
Warszawa
Posiadany samochód: Xsara Picasso 2.0 HDI 2004
Zainteresowania: sport, motoryzacja
Miejscowość: Warszawa
Kod VIN
«
dnia:
Sierpień 16, 2015, 12:54:01 »
Witam . Może ktoś pomógłby w odszyfrowaniu nr. VIN VF7CHRHYB38982988. Konkretnie chodzi mi o model , rodzaj silnika i wszystko o nim. Z góry dziękuje.
Zapisane
Jacek Mierzejewski
Wrzuca piąty bieg
Wiadomości: 1 121
Skąd:
OSTRÓDA
Posiadany samochód: Była Xsara II + Saxo jest Peugeot 407 sedan 2008/2009 2.0HDI + Renault Clio II
Miejscowość: OSTRÓDA
Odp: Kod VIN
«
Odpowiedź #1 dnia:
Sierpień 16, 2015, 17:54:45 »
Dane pojazdu
Linia produktu
XSARA PICASSO
Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)
08915 FV 2 0631
Data Początku Gwarancji
11.08.2001
OPB
P000
NRE
e2*98/14*0153*02
Informacje ogólne
[/t]
RODZAJ PRODUKTU
POJAZD SPECJALNY
ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU
CITROEN
LINIA PRODUKTU
XSARA PICASSO
TYP NADWOZIA
HATCHBACK FAMILIALE
WYKOŃCZENIE
NISKI WYSOKI
SILNIK
DIESEL TURBO DW10TD
PRZENIESIENIE NAPĘDU
SKRZYNIA MECHA 5
RODZAJ FARBY
LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY
KOLOR NADWOZIA
EYP - KOLOR SZARY FULMINATOR
TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ
TKANINA AVOINE"MR"
KOLOR OKŁADSZIN
"FJ"
SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA)
SKRZYNIA MECHA BE4 L
SILNIK (TYP)
SILNIK TYP EW/DW
MONOGRAM
BEZ MONOGRAMU
[/t][/t]
Dane pojazdu
[/t]
WYKOŃCZENIE
NISKI WYSOKI
RODZAJ FARBY
LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY
KOLOR NADWOZIA
EYP - KOLOR SZARY FULMINATOR
TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ
TKANINA AVOINE"MR"
KOLOR OKŁADSZIN
"FJ"
SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA)
SKRZYNIA MECHA BE4 L
PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA
WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROWNICZEGO
PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA
CT 22 X 18
[/t][/t]
Zasilanie silnika
[/t]
SILNIK
DIESEL TURBO DW10TD
CZUJNIK WODY FILTRA PALIWA
BEZ CZUJNIKA OBECNOŚCI WODY W OLEJU NAP
BLOK SILNIKA (MATERIAŁ)
OBUDOWA CYLINDRÓW ŻELIWNA
PALIWO
OLEJ NAPĘDOWY
USUWANIE ZANIECZYSZCZEŃ (SILNIK)
UKŁ OCZYSZ SPALIN CEE 2000 (SILNIK)
SILNIK (TYP)
SILNIK TYP EW/DW
CHŁODZENIE OLEJU
MONT WYMIENNIKA WODA/OLEJ SILN
SILNIK (CHŁODZENIE)
CHŁODNICA GRUB.: 31 (CU)
PODGRZANIE OBIEGU GAZU OBUDOWY
BEZ PODGRZEWANIA OBIEGU GAZU
WAHANIA MOCY (SILNIK)
MOC STANDARD
AUTODIAGNOSTYKA EOBD
AUTODIAGNOST. "EOBD" BEZ PRZYSPIESZOMIERZA
SYSTEM ANTYZANIECZYSZCZENIOWY
RECYRKULACJA SPALIN "EGR"
TECHNIKA USUWANIA ZANIECZYSZCZEŃ POJAZDU
UKŁ OCZYSZ SPALIN TECH POJAZD L4
FILTR CZĄSTEK (FAP)
BEZ FILTRA PRZECIWPYŁOWEGO
WENTYLATOR
1 WENTYLATOR 3 PRĘDKOŚCI 400W BEZ ŻALUZ.DYN.
WARIANT SKOJARZONY WTRYSK
SYSTEM WTRYSKU BOSCH
OBUDOWA PRZEPUSTNICY (DOLOT POWIETRZA DO SILNIKA)
BEZ OBUD.PRZEPUSTN. (DOLOT POWIETRZA DO SILNIKA)
[/t][/t]
Skrzynia biegów, Napęd
[/t]
PRZENIESIENIE NAPĘDU
SKRZYNIA MECHA 5
SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA)
SKRZYNIA MECHA BE4 L
PRZEKŁADNIA PRZEŁOŻENIE
CP 19 X 72
PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA
CT 22 X 18
KOŁO STYLIZOWANE
KOŁO BLACHA STALOWA 15 CALI
SPRZĘGŁO
SPRZĘGŁO STER LINKĄ Z SYST KAS LUZU
USZCZELNIACZ OD STRONY KOŁA
USZCZELKA OD STRONY KOŁA ŚRED 17,5
USZCZELNIACZ OD STRONY MOSTU
USZCZELKA OD STRONY MOSTU JB2A
UKŁAD RÓŻNICOWY (OBUDOWA)
MECHANIZM RÓŻNICOWY WYŻSZA WERSJA
OGUMIENIE (WYMIARY, TYP)
OPONA 185/65 R15 88H NIE WZMOCNIONA
KOŁO (TYP)
MONTAŻ KOŁA Z BLACHY STAL
SKRZYNIA BIEGÓW (TYP)
SKRZYNIA MECHA BE4T
[/t][/t]
Zawieszenie, Układ kierowniczy, Hamulce
[/t]
ABS
ABS
STABILIZATOR POPRZECZNY TYLNY
DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 21
PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA
WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROWNICZEGO
STABILIZATOR PRZEDNI
DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 21
ZAWIESZENIE
ZAW NORMALNE
DYNAMICZNA KONTROLA STABILNOŚCI
BEZ SYSTEMU ESP
[/t][/t]
Nadwozie, Wyposażenie
[/t]
HAK HOLOWNICZY
BEZ HAKA HOLOWNICZEGO
KOŁPAK (STYL)
STYL HENDAYE 7 OTWORÓW 15-CAL.
OSŁONA DODATKOWA (POD SILNIKIEM)
BEZ DODATKOWEJ DOLNEJ OSŁONY SILNIKA
PRZEPUSTNICA PRZEDNIEGO PASA
GRAND PRZESŁONA (MAŁY WLOT POWIETRZA)
BAGAŻNIK ZEWNĘTRZNY
MONTAŻ BEZ MOCOWANIA BAGAŻU
REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY
BEZ ŚWIATEŁ PRZECIWMGIELNYCH
OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY
KLAMKI ZEW+BOCZ LIST OCHR+LUST WSTECZ ZEWN BEZB
DACH OTWIERANY
DACH SZTYWNY
MASKOWNICE ZDERZAKÓW
PAS OCHR ZDERZAKA BARWIONY
SZYBA (WYGLĄD)
PRZYCIEMNIONA
[/t][/t]
Wyposażenie wnętrza
[/t]
TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ
TKANINA AVOINE"MR"
STOPNIOWANIE BIEGÓW
PODZIAŁKA W KM/H
KONSOLA
BEZ KONSOLI
STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY)
KIEROWNICA PO LEWEJ
OGRZEWANIE DODATKOWE
OGRZEWANIE DODATKOWE AUTOMATYCZNE
GŁOŚNIK
MONTAŻ 4 GŁOŚNIKÓW + 2 TWEETERS
STEROWANIE AUTORADIA
ZDALNE STEROWANIE RADIOODTWARZACZEM
PODŁOKIETNIK SIEDZISKA PRZEDNIEGO
MONTAŻ BEZ PODŁOKIETNIKA PRZED
ODTWARZACZ PŁYT KOMPAKTOWYCH
BEZ INSTALACJI DO MONT ODTWARZACZA CD
SYSTEM NAWIGACJI
BEZ SYSTEMU NAWIGACJI
PODNOŚNIK SZYBY TYLNEJ
PODNOŚ SZYBY TYL STER RĘCZNE
MATA GRZEJNA
FOTEL BEZ PODGRZEWANIA
PODUSZKA POWIETRZNA BOCZNA PRZEDNIA
PODUSZKA POW BOCZNA PRZ PODWÓJNA
ZABEZPIECZENIE TYLNEGO PASAŻERA
BEZ OCHRONY PASAŻERA TLN.
BLOKADA PODUSZKI POWIETRZNEJ
RĘCZNE WYŁĄCZENIE PODUSZKI POWIETRZNEJ
ODBIORNIK RADIOWY
SYST. AUDIO ODTW. CD RDS "RD2"
CHŁODZENIE KLIMATYZACJI
CHŁODZENIE AUTOMATYCZNE
REGULATOR SZYBKOŚCI
BEZ REGULACJI PRĘDKOŚCI
DOSTOSOWANIE WYKŁADZINY
BEZ DOSTOSOWANIA POSZYCIA
WENTYLATOR
1 WENTYLATOR 3 PRĘDKOŚCI 400W BEZ ŻALUZ.DYN.
[/t][/t]
Elektryka
[/t]
ALTERNATOR
ALTERNATOR KLASA 15
AKUMULATOR
AKUMULATOR L2 400
ROZRUSZNIK
ROZRUSZNIK KLASA 6
OŚWIETLENIE SPECJALNE
BEZ OŚWIETLENIA SPECJAL
REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY
BEZ ŚWIATEŁ PRZECIWMGIELNYCH
[/t][/t]
Marki wyposażenia
[/t]
WARIANT SKOJARZONY WTRYSK
SYSTEM WTRYSKU BOSCH
[/t][/t]
Inne
[/t]
KRYTERIUM ZMIENNOŚCI, KLIENCI, KONCEPCJA
CHRONO
ATMOSFERA
ATMOSFERA NORMALNA
STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY)
KIEROWNICA PO LEWEJ
OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY
KLAMKI ZEW+BOCZ LIST OCHR+LUST WSTECZ ZEWN BEZB
[/t][/t]
Zapisane
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »
Klub Cytrynki
»
Samochody
»
Xsara
»
Moja Xsara
(Moderator:
Jacek Kustra
) »
Kod VIN