No i u mnie coś z podnoszeniem w najwyższy poziom nie halo
.
Jak nacisnę aby podniósł do max górnego położenia to na początku wszystko idzie ok., ale pod koniec zaczyna coś delikatnie jakby syczeć/świstać i...rzęzić? Pompa jakby zupełnie inaczej pracowała.
Czy to ona wydaje takie odgłosy? No i ten górny max. poziom niby osiąga bo samochód stoi wysoko, ale nie ma info na wyświetlaczu o tym, a praca pompy ustaje.
Po drugie przy "zglebianiu" na sam dół pod koniec siadania tyłu jest jakby "tąpnięcie". Polega to na tym, że początkowo samochód opuszcza się z tyłu równomiernie ale pod koniec jakby nagle opadł co słychać i trochę czuć. Moim zdaniem jakiś opór pokonuje, np. na korektorze wysokości?
Pozostałe dwa położenia osiąga normalnie i informuje o tym.
Pomóżcie od czego zacząć? Do tej pory wszystko było ok. Przy wymianie kół się podniósł i opuścił. Jakiś czas temu sprawdzany był poziom LDS-też ok..