Klub Cytrynki
Samochody => C5 => MK III (X7). => Wątek zaczęty przez: Waldemar Głupczyk w Styczeń 24, 2016, 08:41:57
-
Zerwała mi się linka blokady otwierania maski czy da się to jakoś naprawić czy trzeba całą wymienić na nową. Rączka (łopatka) jest cała tylko linka przy nie zerwana czy jest możliwość wymiany samej linki czy trzeba zakupić cały zestaw z rączką? Może ma ktoś jakiś schemat do wymiany?
-
Jak nie występuje jako część zamienna to linkarz na pewno dorobi odpowiednią linkę
-
Nie ma sensu dorabiac i bawic sie w cos takiego poniewaz linka w aso kosztuje jakies 60zl.
-
W ASO oryginalna linka do C5 76 zł a do C8 43 zł sprzedawca twierdzi że są takie same a różnią się tylko numerami możliwe to?
-
Linka zamówiona jutro chcę ją wymienić i tu pytanie jak się do niej dostać? wydaje mi się że trzeba zdemontować ten plastik na którym jest osadzona rączka widzę tam po trzy zatrzaski z każdej strony i śruby trox, trzeba to wszystko odkręcić czy jest jakiś inny sposób?
-
Linka zamówiona jutro chcę ją wymienić i tu pytanie jak się do niej dostać? wydaje mi się że trzeba zdemontować ten plastik na którym jest osadzona rączka widzę tam po trzy zatrzaski z każdej strony i śruby trox, trzeba to wszystko odkręcić czy jest jakiś inny sposób?
Wystarczy ze ściągniesz wspomniany plastik i wyczepisz linki ,nic trudnego .
-
Faktycznie nic trudnego z wymianą zajęło mi to 20 minut i po sprawie linka od C 8 za 43 zł identyczna jak ta stara zastanawia tylko fakt że w ASO mają do C 5 za 76 zł jak stwierdził sprzedawca różnią się tylko "masą atomową" i numerem indeksowym.
-
Dodam tylko,że linka z C8 ma numer : 7937.J1
Przyda się przy zamawianiu linki.
-
Czyli ten plastik zdejmuje się i montaż linki pod spodem pod plastikiem ?? są jakieś wtyki / prowadnicę na linkę czy tylko w 2 miejscach na zatrzaski ?
Nie zdejmujesz tej płyty.
-
Nic nie demontujesz wypinasz starą linkę i wkładasz nową :)
-
wypinasz od dołu i możesz już odłączyć linke, popatrz na foty
-
mówisz o o plastyku który przytrzymuje pancerz linki? jeżeli tak to dupa. Poniżej moja linka wyciągnięta w 9 sek.
-
Który dokładnie plastik? Ten na pokrywie od spodu trzymający pancerz?
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
-
Ja to ogarnąłem specjalną blaszką. Mam ten plastik od nowego modelu po 2014r i właśnie nie było tego mocowania pancerza. Nie wiem jak to jest rozwiązane w najnowszych modelach. Postaram się zrobić zdjęcie.
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
(http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161214/f63cf7671a7aebe0979e86d71dcf0f20.jpg)
Proszę. Dodatkowo regulacja od linki hamulca od roweru i działa :)
-
Tak na śrubę. Trochę wyginania blaszki trochę wiercenia plus regulacja od linki hamulca rowerowego.
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
-
Witajcie.
Niestety i mnie dopadł problem złamanego uchwytu do otwarcia maski. Przy minus 30 zamarzła linka Czy orientuje się ktoś czy z innego modelu pasuje ten element? W ASO krzyczą 80 zł za tą rączkę razem z linką. Piszecie tu o lince z C8 ale tu mowa o samej lince? Pozdrawiam
-
Mi też dzisiaj strzelił ten plastik od podnoszenia maski. Mam też c8 i z tego co kojarzę wygląda podobnie, a czy tak samo to nie wiem, bo w c8 tez mi przymarzlo. Jak odpuści to porównamy.
-
Linka od C8 jest z uchwytem (rączką) w komplecie ja płaciłem w ASO 43 zł pasuje idealnie :)
-
Jako,że również urwałem łopatkę dźwigni (swoją drogą, france popisali się pomysłowością ;D ), a nie chce mi się dymać do ASO, to zamówiłem linkę kpl. do C8 (7937J1) www.twojeczesczi24.pl (http://www.twojeczesczi24.pl). Razem z wysyłką 47 z groszem. Czekam właśnie na przesyłkę.
A na razie do otwierania służy (i to wybornie) patent - czyli kawałek drutu miedzianego, zawiązany wokół haka od zamka....
-
A żeście się uparli na otwieranie maski w te mrozy xD :D
W poprzedniej C5 też nam się udało połamać ten uchwyt, linka na szczęście cała była. Tata dorobił uchwyt ze stali centymetrowej xD
-
Ja już kupiłem linkę w ASO i założyłem. Niestety pękły mi te wąsy co trzymają mocowanie linki do zamka ale to można naprawić. Mam wrażenie że trochę inaczej jest wyprofilowana ta klamka z C8
-
Ja już kupiłem linkę w ASO i założyłem. Niestety pękły mi te wąsy co trzymają mocowanie linki do zamka ale to można naprawić. Mam wrażenie że trochę inaczej jest wyprofilowana ta klamka z C8
W pewnym momencie zorientowali sie nad wadliwością linek i zrobili tzw FT dodali jakby murek który miał chronić przed dostawanie sie tam wody w starych tego nie było (moze o ta różnice sie rozchodzi). Ja mam linke po lifcie i tak przed zima wylewam z niej kilkanaście kropli wody.
-
A z C8 jest poprawiona? Właśnie gość z ASO mówił mi że są dwa rodzaje linek do C5
-
A z C8 jest poprawiona? Właśnie gość z ASO mówił mi że są dwa rodzaje linek do C5
Nie mam pojęcia.
-
Jako,że również urwałem łopatkę dźwigni (swoją drogą, france popisali się pomysłowością ;D ), a nie chce mi się dymać do ASO, to zamówiłem linkę kpl. do C8 (7937J1) www.twojeczesczi24.pl (http://www.twojeczesczi24.pl). Razem z wysyłką 47 z groszem. Czekam właśnie na przesyłkę.
A na razie do otwierania służy (i to wybornie) patent - czyli kawałek drutu miedzianego, zawiązany wokół haka od zamka....
Rozumiem że ta linka pasuje do C5 III? Też zamówiłem , ale gdzieniegdzie piszą że dla aut od 2001 roku.
-
Taka sama linka jest w pugu 407 i 807 i ciekawe ile u nich kosztuje. Jutro zajadę do peugeota na Połczyńskiej i się zapytam(ew. kupię bo zerwałem)
-
Jako,że również urwałem łopatkę dźwigni (swoją drogą, france popisali się pomysłowością ;D ), a nie chce mi się dymać do ASO, to zamówiłem linkę kpl. do C8 (7937J1) www.twojeczesczi24.pl (http://www.twojeczesczi24.pl). Razem z wysyłką 47 z groszem. Czekam właśnie na przesyłkę.
A na razie do otwierania służy (i to wybornie) patent - czyli kawałek drutu miedzianego, zawiązany wokół haka od zamka....
Rozumiem że ta linka pasuje do C5 III? Też zamówiłem , ale gdzieniegdzie piszą że dla aut od 2001 roku.
Wszędzie, gdzie szukałem jest opisana jako linka do C5, C6, C8. A na zdjęciach, nie widzę żadnej różnicy z linką 7937R0, czyli do X7....
Przyjdzie, będzie pełna jasność.
-
Sławek a strzeliła Ci linka czy rączka?
-
Linka przymarzła, a ułamała się "łyżka" :D ....
Jutro powinna dotrzeć do mnie wysyłka z nową, wieczorem napiszę.
-
Mi również połamała się ten plastik od podnoszenia maski, chciałem otworzyć jak zaklekotał podczas odpalania przy -20.
Kontaktowałem się z aso koszt to 75zł + robocizna 25zł. Nie sprzedają oddzielnie, tylko w komplecie uchwyt z linką. A linkę mam całą.
-
To prawda linki są identyczne i zamienne ze sobą.
Do C8 kosztuje 37 pln a do C5 68 pln.
-
To prawda linki są identyczne i zamienne ze sobą.
Do C8 kosztuje 37 pln a do C5 68 pln.
W Rzeszowie w ASO krzyknęli 44,5 zł do C8
-
W Warszawie na Połczyńska do C8 45pln i czas oczekiwania na 18 stycznia.
-
W Krakowie płaciłem 44 zł
-
Mi też zamarzła, i nie ciągne bo pęknie wkładam rękę i odhaczam :):):)
-
Mi też zamarzła, i nie ciągne bo pęknie wkładam rękę i odhaczam :) :) :)
Trzeba mieć chudą rękę....
-
Linka przymarzła, a ułamała się "łyżka" :D ....
Jutro powinna dotrzeć do mnie wysyłka z nową, wieczorem napiszę.
Przyszła nowa linka dedykowana do C8 (7937J1). Na "oko" identyczne. W weekend będzie cieplej, to wymieniam.
-
Ktoś wymienił na ta dedykowaną do c8? Tez musze zamówić, a po co przepłacać. Mam pod domem tez c8 , ale linka również przymarzla i nie ryzykuje abym w 2 autach nie miał do wymiany. . Mi ulamal się ten końcowy plastik, myslalem coś dorobić, ale jak będzie to wyglądać :)
-
Mi urwała się linka i jak nic z nią nie zakombinuje to sam plastik będę wyrzucał ;)
-
Ja próbowałem dokręcić kawałem płaskownika, ale po przykręceniu miejsca jest tak mało że klapa się nie domyka. Wiec pozostaję tylko zakupić oryginał.
Od C8 pasuję?
Dzwoniłem do Aso w Stojadłach koszt do C8 to 44zł.
-
Pasuje
-
Linka wymieniona, . Koszt linki 58 pln , wymiana gratis . Kupione i wymienione w ASO niejako przy okazji. Tak więc nie było tragedii.
-
Wymieniona. Założona nowa dedykowana do C8. C. Koszt z wysyłką 47 zł + 15-20 minut demontażu-montażu.
-
Jako,że również urwałem łopatkę dźwigni (swoją drogą, france popisali się pomysłowością ;D ), a nie chce mi się dymać do ASO, to zamówiłem linkę kpl. do C8 (7937J1) www.twojeczesczi24.pl (http://www.twojeczesczi24.pl). Razem z wysyłką 47 z groszem. Czekam właśnie na przesyłkę.
A na razie do otwierania służy (i to wybornie) patent - czyli kawałek drutu miedzianego, zawiązany wokół haka od zamka....
Rozumiem że ta linka pasuje do C5 III? Też zamówiłem , ale gdzieniegdzie piszą że dla aut od 2001 roku.
Wszędzie, gdzie szukałem jest opisana jako linka do C5, C6, C8. A na zdjęciach, nie widzę żadnej różnicy z linką 7937R0, czyli do X7....
Przyjdzie, będzie pełna jasność.
W ASO mi powiedzieli że jest różnica kilku milimetrów pomiędzy linkami C8 i C5 (do C5 jest dłuższa). Dodatkowo do C5 ta klamka wyżej się podnosi (jakaś modernizacja). Ale z C8 będzie pasować.
Zastanawiam się czy nie napchać jakiegoś gęstego smaru do tej rurki w której linka chodzi.
-
He, mnie też dopadł ten sam problem :) poszukam od C8 i zabiorę się za naprawę :) będzie to pierwsza rzecz w mojej C5'tce :)
-
Po przeciwnej stronie niż zaznaczyłeś na foto.
-
Ja również borykałem się z problemem nieszczęsnej linki. Rozebrałem starą linkę, zostawiłem tylko pancerz i w nim zainstalowałem linkę od przerzutek rowerowych, wymagało to drobnej modyfikacji , oliwka link rowerowej jest ona nieznacznie mniejsza na długości ale bez problemu można ją zablokować używając kawałek kołeczka od tapicerki. Działa rewelacyjnie.
-
Coś chyba nie teges w przeciwną bo sprężyna ciągnie w lewo...... ;)
właśnie.Sprężyna ciągnie w lewo to linka hakwiatr musi w prawo.
-
Pstryknij fotę jak to wygląda.....
Będzie z tym kłopot , na zdjeciu bedzie jedynie zamek , reszta jest zabudowana a rozmontowywać to dla zdjęcia sęnu nie ma
-
Ta linka rdzewieje bo za mało zaglądamy pod maskę :) .Ja kupiłem pancerz elastyczny i linkę rowerową też elastyczną. Oryginał to stalowy drut i igielitka i przy takim zestawieniu gdzie linka pracuje nie tylko przód tył, ale i góra dół musi się kiedyś zatrzeć i odłamać, u siebie zamocowałem ją trochę inaczej przez co na większej odległości jest rozkładany ruch góra dół,pracuje mi to teraz dużo lżej
Zrobiłem to bardzo podobnie jak kolega. To prawda linka rowerowa działa znacznie bardziej miękko.
-
Hej stoję przed takim problemem, zamarzła mi linka od klapy silnika. Wszystko pięknie, kupiłem nową linkę, ale wychodzi na to że niechcący urwałem plastikowy element przytrzymujący tą linkę w miejscu. foto. I teraz mam pytanie jak zdjąć pokrywę chłodnicy bo trzyma niemiłosiernie w miejscu zaznaczonym na niebiesko. Jak to zdjąć?
-
nie wiem czy to zdemontujesz bez demontażu zderzaka, w zderzaku są gniazda na zatrzaski tej pokrywy i dostać się do nich można po zdjęciu zderzaka
-
Koledzy.Potrzebuję informacji jak oryginalnie mocowana(blokowana) jest osłonka linki. Po pierwszym zerwaniu linki była ona wymieniana,ale już wtedy nie widziałem jak ją poprawnie zamontować ,więc mechanik zrobił mi małego fixa (kawałek blaszki + paski ściągające). I działało, ale linka postrzępiła się i znowu jest do wymiany.
Widziałem w odpowiedzi #13 i #47 rozwiązanie na "dodatkową regulację od linki hamulca od roweru".Ale jak wygląda oryginalne mocowanie tej linki. Poproszę o foto, nr katalogowy ,nazwę lub opis gdzie to było i jak wyglądało.Z góry dziękuję.