0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Siemanko, jak w temacie, przy hamowaniu z prędkości powyżej 110km/h dosyc mocno drga kierownica. Przy mniejszych prędkościach problem jest niezauważalny. Nie wiem kiedy ostatni raz były wymieniane tarcze/klocki. Fure mam od dwóch lat ale do tej pory nie działo się nic. Więc proszę o rady. Jakie klocki i jakie tarcze? Przód czy tył? Będę wdzięczny za odp.Pozdrawiam
Witam drgania kierownicy w naszych cytrynkach spowodowane są lekkim zwichrowaniem tarcz przez hamulce elektryczne jest to czasowe odgięcie przez siłownik elektryczny znakomicie widoczne przy tarczach które już kilka kilometrów maja czyli są ciut zjechane .Niestety jest to przypadłość wszystkich układów wspomagania hamulca postojowego elektrycznego .U nas jest znośne gorzej w scenikach i lagunach .Dodam że wszystkie zamienniki które przyjdzie nam montować są bardziej podatne niż orginały .Serdecznie pozdrawiam .
W elektryku i przy zużyciu tarczy uścisk jest większy niż w normalnym ręcznym to po pierwsze a w elektryku dochodzi korekcja zużycia i większy nacisk punktowy na poszczególne strony tarczy co jest spowodowane nie równomiernym ścieraniem tarcz prosta zasada . Resztę sobie dopowiedz podpowiedź zwichrowanie. Tak jak napisałem przerabiałem to w Lagunie 3 i sceniku 2aniedawno w mojej c5 po prostu uroki budowy .
Napisz proszę bo ich rozszarpie bo walczę z tymi drganiami już rok zawieszenie ok felgi proste oba komplety a drgania ciągle mam. Kasę wzieli a efekt żaden a ja kulam się z przeświadczeniem że tak ma być .
Klient łapie karpia i jedzie do domu
Dzięki za odpowiedzi, a tak zupełnie z innej beczki sprawdziłem dziś z ciekawości poziom płynu chłodniczego i troszeczkę brakuje, tzn 1-2cm poniżej minimum w zbiorniczku. I tu pytanie jaki plyn mam dolac bo w aucie aktualnie jest jakis pomarańczowy, a na stacjach same niebieskie. Mogę dolac inny kolor? Nic się nie stanie?
Pewnie masz Total Glacelf AUto Supra, nie mieszaj z innymi kolorami bo bedziesz miał kolor denaturatu w zbiorniczku.