Boscha świece są odradzane przez mechaników. Nie bez powodu, lubią pękać w nich porcelanki. Podobnie Championy, te akurat pękły mi osobiście w Skodzie. (Oczywiście porysowany cylinder itd.) W Xantii miałem NGK i wstyd się przyznać ale wymieniłem je tylko raz. W C4 miałem NGK i... Nie wymieniłem ich ani razu, tylko zajrzałem jak wyglądają.
Osobiście C5 jeżdżę na NGK i w zasadzie nie widzę potrzeby ich zmieniać. Zrobiłem ponad 200k km nalotu i zmieniałem je bardziej dla zasady po 50k km. Zawsze były ładne i miały prawidłowy kolor. Niestety trzeba uważać, bo NGK są często podrabiane. LFR5B są produkowane we Francji...
Nie trafiłem jeszcze aby były produkcji Japan.
Te silniki mają na tyle dobry układ zapłonowy że nie trzeba tu cudów od strony świec. Zwyczajnie to działa dlatego nic nie kombinuję. Po Skodzie mam nauczkę, wolę żeby świeca mi się nie rozsypała niszcząc cylinder. Jakoś nie mam ochoty rozbierać silnika.