Nie napisałeś jaki masz silnik, więc zakładam, że 2.0 HDi RHR, a więc wtryski Delphi EJBR 06001D. W tych wtryskach nagminnie padają zaworki zwrotne. Nic nie jest zatarte, po prostu wyrobił się i przepuszcza paliwo. Dolewanie mixolu spowoduje tylko powstawanie nagaru na wtryskiwaczach, ten olej nie nadaje sie do tych celów. A na pewni nie pomoże to na uszkodzony zaworek zwrotny, ktory wymaga po prostu wymiany, bo za jakiś czas zaświeci sie kontrolka silnika, auto zacznie więcej palić i straci moc.
Na przytarte wtryski może pomóc środek Stanadyne Performance Formula, stosują to mechanicy, ale nie licz na to, że jakikolwiek uszkodzony wtrysk naprawi się w cudowny sposób od środka dolanego do paliwa.
Przez bardzo długi czas dolewałem do paliwa olej Liqui Moly 1052, który jest podobno do tego najlepszy, potem kilka innych renomowanych dodatków Protec i Liqui Moly. Nic to nie pomoglo, wtryski i tak trzeba było wymienić.
I jak będziesz się brał za naprawę tego lejącego wtrysku, to kup nowy, a nie daj się nabrac na regenerację. U mnie takie regenerowane wtryski (wymieniany zaworek zwrotny) wytrzymały całe 20 kkm i się znowu posypały te zaworki. Zaworki były podobno oryginalne Delphi, a nie jakieś podróbki. W drugim aucie kupiony komplet nowych wtrysków nie sprawia najmniejszych problemów.