Marcin Jankowski napisał:
No dobra...
Mam tego nieodprężonego XUDa10
I miałem taki "zacny" plan zeby po prostu kolektory podmienić od TCT, oczywiście z intercoolerem....
Nie znam się na tym, dla mnie wygląda to na prostą operację
Tomek co o tym myślisz?
Po pierwsze to XUD to dieselki,i nawet nie było XUD10 ;-)
Masz najprawdopodobniej XU10J2 i jego pochodne,w zalezności od samochodu mozesz mieć wtrysk MM (xantia) lub gaźnik,albo wtrysk MM lub Bosch,nie kojarze czy były inne,
TCT ma inne wtryski,inną wiazkę,inny sterownik z czujnikiem ciśnienia/podciśnienia,inna pompa paliwa,inne odmy,inne przewody nagrzewnicy itd,itd.
Oczywiscie wszystko jest do przeskoczenia,ale wymiana samego kolektora nic nie da,a nawet moze pogorszyć sprawę,W TCT jest turbina sterowana elektrozaworkiem,wiec nie ma sztywnych obrotów włączania się,zestrojenie tego do zwykłego wolnego ssaka to rzeźba w g....
Pamiętajcie o tym że spalanie TCT jest sporo wieksze niż zwykłego,a instalka LPG to tylko sekwencja.
Pomysł ciekawy,jednak ja bym widzial ciekawsze rozwiązania w ZX-ie....;-)