Dziś byłem u leektryka i podłaczylismy samochód pod komputer.
Rzeczywiście - błąd układu wysokiego ciśnienia.........
Już wiem gdzie jest ten regulator na pompie wysokiego ciśnienia...
troszkę wyżej nad filtrem paliwa po jego lewej stronie - przykręcony na dwie śrubki typu TROX 30......
Patrzyłem jak mechanik odkręca ten regulator ale szczerze pisząc - siteczka tam nie widziałem... - chyba ze jest ono bardzo malutkie.... było tam kilka drobniutkich opiłków jakiegos metalu.....
Po ponownym złożeniu i ponownym podłączeniu samochodu do kompa - był jeszcze błąd czujnika wyskiego ciśnienia na listwie wtryskującej. mechanik też go wykręcił i przeczyścił - przedmuchał powietrzem.
Po ponownym wkręceniu czujnika. samochód odpalił i kontrolka zgasła. Auto pracuje jak dawniej - idealnie. Jak narazie błędów brak. Mechanik nic nie chciał za naprawe - tylko kazał troche pojeździć i sprawdzić czy sytuacja sie nie powtórzy - wtedy to trzeba bedzie wymienić ten czujnik na nowy.
Jak narazie czyczenie pomogło - ale na jak długo? czas pokaże.
Mam kilka rysunków tych elementów i mogę wysłać komuś na maila. w razie czego prosze pisać do mnie.
[email protected]