Klub Cytrynki

Samochody => Xsara => Moja Xsara => Wątek zaczęty przez: Kamil Łosiewicz w Październik 11, 2013, 18:12:40

Tytuł: Pokorny wół roboczy
Wiadomość wysłana przez: Kamil Łosiewicz w Październik 11, 2013, 18:12:40
http://www.motostat.pl/vehicle-stats/31499 (http://www.motostat.pl/vehicle-stats/31499)
Większość informacji o moim samochodzie jest zawartych w linku powyżej (zdjęcia w galerii także).
Mam go od 2010 i przebiegu 186 tysięcy km, a znam od wyjazdu z salonu w 2004.
Tytuł: Re: Pokorny wół roboczy
Wiadomość wysłana przez: Kamil Zientek w Październik 11, 2013, 19:49:42
Fele od Pikusia ;)

Ogólnie fajna bryczka, ale ten silniczek do kombi to chyba nie był dobry wybór? jeszcze gaz, to już w ogóle z woła zrobił się muł? ;)
Tytuł: Re: Pokorny wół roboczy
Wiadomość wysłana przez: Kamil Łosiewicz w Październik 14, 2013, 21:30:52
Felgi oczywiście z Xsary Picasso, była okazja to kupiłem, a pasują idealnie bez żadnych dystansów itp. :) Mi się podobają.

Na wybór silnika w momencie zakupu nie miałem wpływu (pewnie wybierałem wtedy kolejny zestaw klocków LEGO z katalogu, a o silnikach spalinowych nie miałem pojęcia), teraz za późno na zmiany, a swap nieopłacalny. Zaletą tego silnika jest ekonomiczność i dostosowanie do studenckiego budżetu. Różnicy pomiędzy benzyną a LPG nie czuję, bo mam wszystko dobrze wyregulowane, a instalacja to sekwencja. Jak na drugie auto jest OK, nie było sensu ryzykować zdrowia i życia biorąc sobie coś mocnego od razu po uzyskaniu prawa jazdy (pierwszy był VW Golf II z 1992, diesel, kolor żółty, wersja Postgolf taka jak tu www.postgolf.de). Mam plan zajeździć to auto do końca studiów, potem przesiadka na coś nowszego i z klimą, bo tu brak.