Klub Cytrynki
Samochody => C5 => MK II => Wątek zaczęty przez: Robert Urbański w Luty 05, 2012, 18:16:01
-
Okazało się, że się zapowietrza i cieknie, a konkretnie na wejściu, za pompką. Końcówka, która wchodzi w pokrywę filtra (od strony pompy zawieszenia) jest luźna po zatrzaśnięciu - ma ze dwa milimetry luzu. Wyjąłem ją, włożyłem, ale kapie stamtąd dalej. Czy tam są jakieś uszczelki, które mógłbym wymienić? Może dopasować jakiś o-ring na ten biały króciec?
Czy pozostaje mi wymiana całej góry filtra i ile to kosztuje?
thx:)
-
A nie lepiej wymienic na nowy ,ten filter?
-
w sensie całą tą górę wymienić? pewnie, tylko jakie koszty?
-
kup nową obudowę i problem z głowy..
stary weź na "przegląd" uszczelnij .. napraw... a będziesz miał w zapasie...
u mnie w 2.0 hdi zrobiłem tak samo...
-
właśnie o to pytam - jakie to koszty? bo skoro używki od 120 do 200 to nówka ze 400?
-
Przepraszam, nie wyraziłem się jasno...
kup NOWĄ obudowę nie znaczy nową z salonu :) czy ze sklepu... kup sprawną używkę :)
Jak nie jesteś pewien czego szukać... napisz dane dot. Twojego silnika i coś poszukamy wspólnie...
pozdrawiam.
-
właśnie używkę mam, własną - ceny na aukcjach od 150 do 200 - zobaczę, może jakiś mały oring załatwi sprawę, a jak nie, to nówka pójdzie... chyba że ponad 350 będzie, to się poddam.
-
a nie lepiej jakąś opaskę zaciskową ?
-
nie, bo leci na łączeniu elementów nieelastycznych - na wejściu plastikowego króćca w pokrywkę filtra.
-
FILTR PALIWA C5
1 (http://allegro.pl/listing.php/search?string=FCS710&category=49236&description=1&order=p&change_view=1)
2 (http://allegro.pl/listing.php/search?string=FCS+710&category=49236&description=1&order=p&change_view=1)
-
Jacek Obłękowski napisał:
FILTR PALIWA C5
1 (http://allegro.pl/listing.php/search?string=FCS710&category=49236&description=1&order=p&change_view=1)
2 (http://allegro.pl/listing.php/search?string=FCS+710&category=49236&description=1&order=p&change_view=1)
zbawco! co to za portal, nigdy o nim nie słyszałem?
a tak na serio - ASO - obudowa 380pln, na zamówienie, będzie na następny dzień. Wymiana na poczekaniu, od 200pln, choć może też być konieczna wymiana końcówki przewodu za pompką, a to spowoduje kolejne koszty:) mieć c5 to mniej więcej tak, jak zapalać cygara 20-dolarówkami:)))
-
Wielka Prośba:
czy mógłby ktoś zajrzeć do swojego hdi w mk2 i zobaczyć, czy na pracującym silniku rzeczywiście widać powietrze w przewodzie za filtrem powietrza? Bo w moim po wymianie filtra i obudowy dalej jest biało:(
-
U mnie czysto, brak bąbelków.
-
Witam!
Zadam głupie pytanie:
A odpowietrzyłeś filterek?
Powinieneś mieć dwie plastikowe "śrubki" w miejscem na podłączenie wężyka, ta od strony zderzaka to spuszczanie wody z filtra, to od góry to odpowietrzanie.
Podłącz wężyk do górnej śrubki i podstaw jakieś naczynko, odczekaj chwile i podpompuj gruszka aż przestana lecieć bąbelki i zakręć.
Może to pomoże :)
PS
Instukcja do 2.0 HDI Mk2 jak masz inny silnik to może być inaczej :)
Pozdrawki
BHole
-
Odpowietrzyłem go starannie - i nic. Dalej są bąbelki w paliwie. A rano odpala na sekundę, czasem dwie i gaśnie.