Dziękuję za odpowiedź
Ładowanie jest raczej dobre (a ponieważ dokładnie nie pamiętam, więc jutro zmierzę)
Gdy wskazówka jest na czerwonej kresce - praktycznie na maksimum i gdy zgaszę silnik i ponownie przekręcę kluczyk (bez zapalania silnika) wskazanie od razu znacząco spada. Po zapaleniu silnika, po niewielkiej chwili znów osiąga prawie maksimum. Podobnie jest gdy zapalam zimny samochód. Często gdy silnik jeszcze nie ma czasu aby się nagrzać, wskazanie zbliża się do maksimum.
Mi też wygląda to na problem z masą (elektryka i elektronika nie jest mi obca, choć nie samochodowa) Próbowałem "mostkować" masy: silnik, chłodnicę i "co się dało", ale bez efektu. Wyjąłem też zegary, sprawdzając wtyki i zimne luty na płytce, ale problem leży raczej gdzieś w instalacji. Jednak nie mam pomysłu gdzie szukać.
Nie mierzyłem napięcia na czujniku, więc spróbuję to zrobić. Szybko zacząłem podejrzewać instalację, gdyż po wymianie czujników zauważyłem (wcześniej, na starych czujnikach było tak samo, choć nie wyłączałem aż tyle odbiorników) iż jeśli wyłączę dmuchawę, światła i radio, wskazanie spada.
Jeszcze raz dziękuję za wszelkie wskazówki