Napisałem dokładnie jaki pasuje poniżej. Co do znaczenia to milimetry mają znaczenie ale to bardziej długość siłownika x skok tłoczyska. Chodzi o to że odrobinę za dlugi siłownik nie pozwoli domknąć klapy na samym dole, jeśli tłok jest odrobinę za długi to tłoczysko schowa się do końca i nasza plastikowa końcówka już się dalej nie wsunie bo gdzie i nie pozwoli zamknąć klapy.
Podsumowując długość siłownika, długość samego tłoka, długość tłoczyska oraz skok tłoczyska jest ważny.
Ogólnie ja przerabiałem już przedłużanie tłoczyska (działa bez problemu), ale w końcu dobrałem takie siłowniki które wchodzą jak miodek w Kubusia Puchatka
OEM:- Kod produktu: 101-00-835
Dł. 1: 308 mm
Siła wyrzutu: 1190 N
Naprawiłem już koło 18 aut osobiście, z 10 aut naprawiłem wysyłkowo. Mogę się uważać za fachowca
Sam mam takie założone w aucie, innym też takie zakładam. Nie ma najmniejszej potrzeby cokolwiek przerabiać. Wystarczy odkręcić oryginalne końcówki. Plastikowy element który mocujemy do klapy polecam wymienić na nowy, są dostępne. Stare mają 15 lat i pękają.
Nie polecam zakładania segerów pod podsufitką ponieważ jeśli cokolwiek się uszkodzi to siłownik wyjmiesz bez rozbierania sufitu, wymiana czegokolwiek trwa 5 minut wtedy.
Nikomu nie zakładam tych zabezpieczeń, nie ma potrzeby ponieważ siłowniki od szyby trzymają klapę i nie pozwolą wypaść tym od klapy nawet jak złapiesz klapę i na siłę będziesz szarpać do góry.